MSc Digital Marketing

Generelt

Program beskrivelse

MSc Digital Marketing-graden undervises i Middlesex Universitets afdeling for marketing, branding og turisme i Business School. Dette er et spændende program, der giver de studerende mulighed for at udforske Digital Marketing teori og værktøjer inden for en etableret og intellektuelt streng kontekst og ramme. Det vil give en forskellig række viden, kompetencer og færdigheder, der kræves for at blive professionelle digitale marketingfolk. Som svar på behovet for fagfolk inden for digital markedsføring i den moderne verden kombinerer MSc-programmet konceptuel og teoretisk tænkning med muligheden for at udvikle praktisk indsigt og anvendelse.

Dette kursus tilbyder et omfattende tag på digital markedsføring med en stærk vægt på anvendelsen af teori til praksis inden for fagområder som e-marketing, sociale medier, analytik, forbrugerpsykologi og digital reklame. Det er designet til kandidater, der har studeret inden for områder som marketing, medier, ledelse og samfundsvidenskab, såvel som fagfolk, der arbejder inden for markedsføring på tværs af offentlige, private og frivillige sektorer, der søger specialviden og karriereudvikling.

Når du integrerer en forståelse af digitale marketingstrategier, dynamik og platforme, vil du tage den viden og de færdigheder, der er udviklet på kurset, og anvende dem til en række praksisbaserede aktiviteter, herunder brugen af realistiske casestudier og en boliguge med branchefolk. Der er også muligheden for at integrere en 6-måneders branche-placering i din læring, hvilket forbedrer muligheden for at integrere teori og praksis

Hvorfor studere MSc Digital Marketing?

MSc Digital Marketing sigter mod at forberede de studerende til en vellykket beskæftigelse ved at tilskynde til udvikling af en række færdigheder, der sætter dem i stand til at arbejde effektivt, både samarbejde og individuelt. Den er designet til at udvikle studerendes forståelse af Digital Marketing og dens integration i en organisations samlede marketingstrategi.

MSc Digital Marketing vil hjælpe studerende med ingen eller begrænset viden om Digital Marketing med at udvikle et avanceret niveau af forståelse og kritisk refleksion af de vigtigste teorier, rammer og værktøjer inden for en lang række marketing og digitale marketing på tværs af forskellige sektorer. Studerende lærer at anvende denne viden til komplekse strategiske problemer baseret på førende forskning og praksis på området.

Efter vellykket afslutning af dette program vil kandidater være i stand til kritisk at evaluere bestemte situationer, at løse problemer, at skrive klart og analytisk, at arbejde sammen og uafhængigt og at kommunikere. De vil være i stand til at hente og syntetisere information fra en bred vifte af kilder for at udvikle velinformerede og berettigede løsninger på marketing- og digital marketingudfordringer.

Opnåelsen af disse mål vil give vores kandidater i MSc Digital Marketing den viden og de færdigheder, der kræves for at opbygge en karriere inden for Digital Marketing. Uanset om vores kandidater ønsker at arbejde som Digital Marketing Managers eller Digital Campaign Managers eller Social Media Analysts eller Digital Entrepreneurs, vil programmet give dem mulighed for at tilegne sig både generel og specialiseret viden, der kræves for at begynde at opbygge deres valgte karriere. Valget af afhandling vil give de studerende mulighed for at videreudvikle specialiserede færdigheder og viden inden for et felt, de er særligt interesseret i. For de studerende, der agter at videreføre deres uddannelse, vil MSc Digital Marketing udstyre dem med den række færdigheder, der kræves til Doktorgradsstudie.

Chartered Institute of Marketing (CIM) er det førende professionelle organ for marketingfolk overalt i verden og eksisterer for at udvikle marketingyrket, opretholde professionelle standarder og forbedre markedsføringsevnerens færdigheder. Middlesex University er sammen med CIM for at give vores studerende muligheden for at få CIM-faglige kvalifikationer gennem deres Graduate Gateway-program. CIM-kvalifikationer er meget efterspurgt af arbejdsgivere, og Graduate Gateway sammen med vores egne grader sikrer, at vi udruster vores studerende med de bedste muligheder for en succesrig marketingkarriere.

Programindhold

Programmet MSc Digital Marketing vil blive tilbudt i fuldtids (varende 1 år) og deltidsstudier (2 år). Programmet vil bestå af fire obligatoriske moduler, som studerende gennemfører i løbet af et studieår. Årlange moduler giver studerende mere tid til at assimilere emnet i hvert modul. En række 15 kreditmoduler vil være tilgængelige som valgfrie moduler. Disse varer typisk i et valgperiode. Ud over disse moduler gennemfører kandidaterne et 60-kredits kontekstuelle forskningsmetoder og afhandlingsmodul, der vil resultere i indsendelse af en forskningsrapport om et godkendt emne.

Der anvendes en række forskellige lærings-, undervisnings- og vurderingsstrategier for at forbedre den studerendes oplevelse og sikre, at man når så bredt som muligt af passende færdigheder og læringsresultater.

Modul- og programinformation er vejledende og kan blive ændret.

  • Forskningsmetoder og afhandling (60 studiepoeng) - obligatorisk
  • Digital reklame (15 kreditter) - obligatorisk
  • Digital og sociale medier Analytics (15 kreditter) - obligatorisk
  • E-marketing og social mediehåndtering (30 kreditter) - obligatorisk
  • Marketingstrategi, ledelse og planlægning (30 kreditter) - obligatorisk
  • Professionel praksis (15 point) - Valgfrit
  • Praktik i den digitale sektor (15 kreditter) - Valgfrit
  • Innovationsdrevet marketing (15 kreditter) - Valgfrit
  • Multikanal Marketing Management (15 kreditter) - Valgfrit
  • Iværksætteri i den digitale sektor (15 kreditter) - Valgfrit
  • Forbrugerpsykologi (15 kreditter) - Valgfrit

130853_photo-1517245386807-bb43f82c33c4.jpgHeadway / Unsplash

Adgangskrav

Akademiske krav

Ansøgere skal normalt have:

  • En anden klasse honours degree eller derover i marketing, kommunikation eller et forretningsrelateret felt
  • Vi accepterer også en professionel kvalifikation af en tilsvarende standard
  • Dem, der ikke har formelle kvalifikationer, men har omfattende marketingerfaring, er velkomne til at ansøge. Disse ansøgere bliver nødt til at indsende en GMAT-score på 550 (eller derover) og / eller komme ind til et interview

Krav til engelsk (postgraduate)

Alle programmer på Middlesex University Dubai undervises på engelsk, og ansøgere med tidligere uddannelse uden for engelsktalende lande (såsom Det Forenede Kongerige, De Forenede Stater, Canada, England, Irland, Australien, New Zealand) skal demonstrere sprogfærdighederne som følger :

  • IELTS Academic: 6,5 (minimum 6,0 i hvert bånd)
  • TOEFL Internetbaseret: 87 (21 i lytte og skrivning, 22 i tale og 23 i læsning)
  • PearsonPTE Academic: 58
  • PearsonPTE Generelt: Niveau 4

Fremtidige karrierer og beskæftigelsesegnethed

Programmet er designet til at udstyre de studerende med de færdigheder og viden til at forfølge vellykkede karrierer inden for digital marketing roller på tværs af en lang række forskellige brancher og organisationstyper. Denne kandidatuddannelse er til dem, der ønsker at udvikle deres færdigheder og tilegne sig viden til at opbygge eller videreføre deres karriere i private, offentlige eller velgørende organisationer. Kandidater vil være udstyret med generel og specialiseret viden til at blive digitale iværksættere eller forfølge en karriere inden for en række digitale marketingstillinger som f.eks. Digital Marketing Consultant, Digital Campaign Manager og Social Media Analyst. For de studerende, der har til hensigt at videreføre deres uddannelse, vil MSc i digital marketing udstyre dem med en række færdigheder, der kræves til doktorgradsniveau.

University Employability Service tilbyder studerende støtte til planlægning af deres karriere. Chartered Institute of Marketing, Institute of Direct Marketing, Institute of Practitioners in Advertising og mange andre professionelle organer tilbyder karrieresupport til medlemmerne og fremhæver jobmuligheder for alle kandidater.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally re ... Læs mere

Middlesex University is a dynamic university with a reputation for innovation and excellence in teaching and research. Middlesex University Dubai is the first overseas campus of the internationally renowned Middlesex University in London. The campus, which opened in January 2005, has over 3,000 students from over 100 nationalities and offers undergraduate and postgraduate programmes in a wide variety of subject areas. We are a truly global university committed to meeting the needs and ambitions of a culturally and internationally diverse range of students, by providing challenging academic programmes underpinned by innovative research, scholarship and professional practice. We prepare our students to be professional, skilled individuals fitted for the modern world, committed to lifelong learning and able to contribute to the communities in which they live and work. Minimer