MSc Digital Marketing-graden undervises i Middlesex Universitys afdeling for marketing, branding og turisme i Business School. Dette er et spændende program, der giver de studerende mulighed for at udforske Digital Marketing teori og værktøjer inden for en etableret og intellektuelt streng sammenhæng og ramme. Det vil give en bred vifte af viden, kompetencer og færdigheder, der kræves for at blive professionelle digitale marketingfolk. Som svar på behovet for fagfolk inden for digital markedsføring i den moderne verden kombinerer MSc-programmet konceptuel og teoretisk tænkning med muligheden for at udvikle praktisk indsigt og anvendelse.
Dette kursus tilbyder et omfattende tag på digital markedsføring med en stærk vægt på anvendelsen af teori til praksis inden for fagområder som e-marketing, sociale medier, analytik, forbrugerpsykologi og digital reklame. Det er designet til kandidater, der har studeret inden for områder som marketing, medier, ledelse og samfundsvidenskab, såvel som fagfolk, der arbejder inden for markedsføring på tværs af offentlige, private og frivillige sektorer, der søger specialviden og karriereudvikling.
Når du integrerer en forståelse af digitale marketingstrategier, dynamik og platforme, vil du tage den viden og de færdigheder, der er udviklet på kurset, og anvende dem til en række praksisbaserede aktiviteter, herunder brugen af realistiske casestudier og en boliguge med branchefolk. Der er også muligheden for at integrere en 6-måneders branche-placering i din læring, hvilket forbedrer muligheden for at integrere teori og praksis
Hvorfor studere MSc Digital Marketing?MSc Digital Marketing sigter mod at forberede de studerende til en vellykket beskæftigelse ved at tilskynde til udvikling af en række færdigheder, der sætter dem i stand til at arbejde effektivt, både samarbejde og individuelt. Den er designet til at udvikle studerendes forståelse af Digital Marketing og dens integration i en organisations samlede marketingstrategi.
MSc Digital Marketing vil hjælpe studerende med ingen eller begrænset viden om Digital Marketing med at udvikle et avanceret niveau af forståelse og kritisk refleksion af de vigtigste teorier, rammer og værktøjer inden for en lang række marketing og digitale marketing på tværs af forskellige sektorer. Studerende lærer at anvende denne viden til komplekse strategiske problemer baseret på førende forskning og praksis på området.
Efter en vellykket afslutning af dette program vil kandidater være i stand til kritisk at evaluere bestemte situationer, løse problemer, skrive klart og analytisk, arbejde sammen og uafhængigt og kommunikere. De vil være i stand til at hente og syntetisere information fra en bred vifte af kilder for at udvikle velinformerede og berettigede løsninger på marketing- og Digital Marketing-udfordringer.
Opnåelsen af disse mål vil give vores kandidater i MSc Digital Marketing den viden og de færdigheder, der kræves for at opbygge en karriere inden for Digital Marketing. Uanset om vores kandidater ønsker at arbejde som Digital Marketing Managers eller Digital Campaign Managers eller Social Media Analysts eller Digital Entrepreneurs, vil programmet give dem mulighed for at tilegne sig både generel og specialiseret viden, der kræves for at begynde at opbygge deres valgte karriere. Valget af afhandling vil give de studerende mulighed for at videreudvikle specialiserede færdigheder og viden inden for et felt, de er særligt interesseret i. For de studerende, der agter at videreføre deres uddannelse, vil MSc Digital Marketing udstyre dem med den række færdigheder, der kræves til Doktorgradsstudie.Chartered Institute of MarketingDette program er akkrediteret af Chartered Institute of Marketing (CIM) , det førende professionelle organ for marketingfolk over hele verden. Middlesex University har slået sig sammen med CIM for at give vores studerende mulighed for at opnå CIM-faglige kvalifikationer ved at drage fordel af undtagelser, der leveres gennem Graduate Gateway-programmet. CIM-kvalifikationer er meget efterspurgte af arbejdsgivere og kort ved siden af vores egne grader, hvilket sikrer, at vi udstyre vores studerende med de bedste muligheder for en vellykket marketingkarriere.
Middlesex University Dubai er også et af de få CIM-akkrediterede studiecentre i Dubai, der giver studerende mulighed for at gennemføre de resterende CIM-moduler, der kræves for at opnå deres CIM-kvalifikation.Chartered Management Institute (CMI)Dit program er dobbelt akkrediteret af Chartered Management Institute , det eneste professionelle organ, der er i stand til at tildele Chartered Manager-status - den ultimative ledelse. Dedikeret til at fremme de højeste standarder inden for ledelse og lederskabskompetence, vil alle studerende have CMI-tilknyttet medlemskab i hele deres undersøgelse, hvilket giver dem adgang til en række fordele. Efter afslutningen af din grad vil du også gå væk med en CMI niveau 7 professionel kvalifikation inden for strategisk ledelse og lederskabspraksis .ProgramindholdProgrammet MSc Digital Marketing vil blive tilbudt i fuldtids (varende 1 år) og deltidsstudier (2 år). Programmet vil bestå af fire obligatoriske moduler, som studerende gennemfører i løbet af et studieår. Årlange moduler giver studerende mere tid til at assimilere emnet i hvert modul. En række 15 kreditmoduler vil være tilgængelige som valgfrie moduler. Disse varer typisk i et valgperiode. Ud over disse moduler gennemfører kandidaterne et 60-kredits kontekstuelle forskningsmetoder og afhandlingsmodul, der vil resultere i indsendelse af en forskningsrapport om et godkendt emne.
Der anvendes en række forskellige lærings-, undervisnings- og vurderingsstrategier for at forbedre den studerendes oplevelse og sikre, at man når så bredt som muligt af passende færdigheder og læringsresultater.
Modul- og programinformation er vejledende og kan blive ændret.Forskningsmetoder og afhandling (60 studiepoeng) - obligatorisk
Digital reklame (15 kreditter) - obligatorisk
Digital og sociale medier Analytics (15 kreditter) - obligatorisk
E-marketing og social mediehåndtering (30 kreditter) - obligatorisk
Marketingstrategi, ledelse og planlægning (30 kreditter) - obligatorisk
Professionel praksis (15 point) - Valgfrit
Praktik i den digitale sektor (15 kreditter) - Valgfrit
Innovationsdrevet marketing (15 kreditter) - Valgfrit
Multikanal Marketing Management (15 kreditter) - Valgfrit
Iværksætteri i den digitale sektor (15 kreditter) - Valgfrit
Forbrugerpsykologi (15 kreditter) - ValgfritHeadway / UnsplashAdgangskravAkademiske krav
Ansøgere skal normalt have:En anden klasse honours degree eller derover i marketing, kommunikation eller et forretningsrelateret felt
Vi accepterer også en professionel kvalifikation af en tilsvarende standardDem uden formelle kvalifikationer, men som har omfattende markedsføringserfaring, er velkomne til at ansøge.
Krav til engelsk (postgraduate)
Alle programmer på Middlesex University Dubai undervises på engelsk, og ansøgere med tidligere uddannelse uden for engelsktalende lande (såsom Det Forenede Kongerige, De Forenede Stater, Canada, England, Irland, Australien, New Zealand) skal demonstrere sprogfærdighederne som følger :IELTS Academic: 6,5 (minimum 6,0 i hvert bånd)
TOEFL Internetbaseret: 87 (21 i lytte og skrivning, 22 i tale og 23 i læsning)
PearsonPTE Academic: 58Fremtidige karrierer og beskæftigelsesegnethedProgrammet er designet til at udstyre de studerende med de færdigheder og viden til at forfølge vellykkede karrierer inden for digital marketing roller på tværs af en lang række forskellige brancher og organisationstyper. Denne kandidatuddannelse er til dem, der ønsker at udvikle deres færdigheder og tilegne sig viden til at opbygge eller videreføre deres karriere i private, offentlige eller velgørende organisationer. Kandidater vil være udstyret med generel og specialiseret viden til at blive digitale iværksættere eller forfølge en karriere inden for en række digitale marketingstillinger som f.eks. Digital Marketing Consultant, Digital Campaign Manager og Social Media Analyst. For de studerende, der har til hensigt at videreføre deres uddannelse, vil MSc i digital marketing udstyre dem med en række færdigheder, der kræves til doktorgradsniveau.
University Employability Service tilbyder studerende støtte til planlægning af deres karriere. Chartered Institute of Marketing, Institute of Direct Marketing, Institute of Practitioners in Advertising og mange andre professionelle organer tilbyder karrieresupport til medlemmerne og fremhæver jobmuligheder for alle kandidater.