MSc Finans og Marketing
University of Exeter Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Exeter, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
9 - 12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Cirka 30% af alle job i Storbritanniens finansielle sektor er markedsførings- og klientmæssige roller. Hvis du ønsker at specialisere dig i marketing inden for bank- og finansielle servicesektorer, er dette programmet for dig.
Du kan studere programmet i et intensivt 9-måneders format eller over 12 måneder. Begge formater giver dig viden og færdigheder for at sikre, at du er godt placeret til at få en position direkte inden for bank- og finansielle tjenester, markedsføring eller ved grænsefladen mellem de to.
Du vil tilegne dig den tekniske viden for at forstå, hvordan produkter med finansielle tjenester fungerer sammen med den markedsføringsmæssighed, der er nødvendig for at kunne konkurrere med succes i denne meget konkurrencedygtige sektor. Ikke-vurderet intensiv computertræning, der dækker Bloomberg, Thomson Reuters, Datastream, Eikon, MorningStar, S
Med en række innovative valgfrie moduler og dedikerede karriere Pathways med Chartered Institute of Marketing (CIM) og Chartered Banker Institute (CBI), har du mulighed for at skræddersy din uddannelse til at matche dine karriereønsker:
- Opnå Graduate Gateway-status fra CIM.
- Ansøg om tilknyttet chartret bankmandsbetegnelse og opnå status som associeret medlemskab.
- Følg en accelereret rute for at arbejde mod Chartered Banker-status.
Hver af de akkrediterede Pathways giver dig muligheden for at udvikle en ajourført og professionel indsigt i branchen. Du vil også få professionel anerkendelse og deltage i et verdensomspændende netværk af ligesindede personer til at hjælpe med at opbygge og opretholde din karriere.
Dette program er designet til at være fleksibelt og tilbydes i enten et ni- eller 12-månedersformat. Den eneste forskel mellem 9-måneders og 12-måneders kurser er, at det 12-måneders kursus inkluderer en afhandling. Studerende på det 9-måneders kursus tager yderligere underviste moduler til at udgøre disse indlæringskreditter. Begge programmer har nøjagtigt de samme adgangskrav og resulterer i nøjagtig den samme tildeling.
Forøg din grad med studier i udlandet muligheder
Dobbeltgrad
Tilbring dit første år på Exeter og et andet år på en anden international institution i verdensklasse, hvilket resulterer i to kandidatgrader og muligheden for at udvide din viden yderligere. Vi tilbyder tre fantastiske dobbeltgradsmuligheder med:
- Grenoble Ecole de Management i Frankrig
- EBS Universitet for Erhverv og Ret i Tyskland
- Fudan University School of Economics i Kina
Muligheden for at studere med Fudan er specifik for MSc Economics, MSc Economics
Programstruktur
Programstruktur (9 måneder)
Den 9 måneders variant af dette program er tilgængelig til studiet ni måneder på fuld tid over tre perioder fra september til juni og er universitetsbaseret i hele denne periode.
I løbet af programmet vil du studere moduler på i alt 180 point.
Bemærk venligst, at programstrukturer kan ændres.
Programmet er opdelt i studieenheder, der kaldes moduler, der tildeles en række "kreditter". Kreditværdien af et modul er proportional med den samlede arbejdsbyrde, hvor 1 kredit er nominelt svarende til 10 timers arbejde.
Programstruktur (12 måneder)
Den 12 måneders variant af dette program er tilgængelig til studier i tolv måneder på fuld tid fra september til september og er universitetsbaseret i hele denne tid.
I løbet af programmet vil du studere moduler på i alt 180 point.
Bemærk venligst, at programstrukturer kan ændres.
Programmet er opdelt i studieenheder, der kaldes moduler, der tildeles en række "kreditter". Kreditværdien af et modul er proportional med den samlede arbejdsbyrde, hvor 1 kredit er nominelt svarende til 10 timers arbejde.
Læring og undervisning
Vores undervisningsprogrammer udnytter en række undervisningsmetoder, herunder forelæsninger, seminarer og vejledninger.
Forelæsninger
Formålet med forelæsninger er at give dig information om ideer, der er centrale for modulet og at hjælpe dig med at udvikle din forståelse af komplekse ideer. Mange af undervisningsmaterialerne til forelæsninger stilles til rådighed for dig elektronisk for at ledsage de noter du tager under forelæsningen. Forelæsninger gives af en række medarbejdere, herunder ledende professorer, som integrerer deres seneste forskningsresultater i den undervisning, du modtager. Gæsteforelæsere, herunder medlemmer af industrien, bidrager også til nogle moduler.
Seminarer og vejledninger
Seminarer og vejledninger indebærer en tilbundsgående udforskning af de emner, der er omfattet af forelæsninger, samt giver dig mulighed for at diskutere forskellige begreber og teorier og få feedback på dine skriftlige opgaver.
Vurdering
Modulerne bedømmes gennem en blanding af gruppearbejde, kursusarbejde, projektarbejde og eksamener; vægten af hver af disse komponenter varierer alt efter modulets faglige krav. Undersøgelser afholdes normalt i slutningen af modulet i januar og maj / juni.
Adgangskrav 2020
- En midterste 2: 2 grad (55%) med udmærkelser i regnskab, økonomi, investering, økonomi eller beslægtet disciplin fra et anerkendt universitet. Bevis for matematisk / kvantitativ * evne er vigtig.
- IELTS (Akademisk) Samlet bedømmelse 6,5. Ikke mindre end 6,0 i noget afsnit.
- TOEFL IBT * Samlet score 90 med mindst score for 21 for at skrive, 21 for at lytte, 22 for at læse og 23 for at tale.
Forudsætninger
For at ansøge om MSc Finance and Marketing skal ansøgere være bestået på 2: 1-niveau mindst et modul i et matematisk / kvantitativt fag i deres bacheloruddannelse og skal tilbyde mindst fire mere moduler på 2: 1-niveau i et hvilket som helst af de følgende: Regnskab, økonomi, finans og matematik.
* Matematikmoduler kan for eksempel omfatte algebra, beregning, økonometrik, statistik, sandsynlighed eller optimering.
Internationale studerende
Hvis du er en international studerende, kan du besøge vores internationale ækvivalensider for at kunne se, om dine eksisterende akademiske kvalifikationer opfylder vores adgangskrav.
Karriere
Vores kandidatuddannelser er designet til at forberede dig til en succesrig karriere, uanset hvor i verden du planlægger at arbejde. Arbejdsgivere forventer avanceret kommunikation og tekniske færdigheder, teamarbejde og uafhængig forskning, projektledelse og den allerførste specialviden fra deres postgraduate rekrutter.
En MSc i finansiering og marketing gør det muligt for dig at udvikle marketing- og økonomiske færdigheder og fagekspertise, der gør dig til et værdifuldt aktiv fra dag en af dine marketingkarrierer.
Karrierer inden for økonomi og marketing
Dette gradsprogram forbereder dig til en række roller relateret til markedskommunikation i den konkurrenceprægede verden af finansielle tjenester, omfattende: Aktuarmæssig, Forsikring, Regulering
Ved omhyggeligt at vælge dine valgfrie moduler, kan du begynde at udvikle en specialisering for at forbedre din beskæftigelsesegnethed og opnå status som Graduate Gateway fra CIM eller Associated Chartered Banker-betegnelse fra CBI.
Potentielle arbejdsgivere omfatter:
- Udbydere af finansielle tjenester - ofte multinationale borgere som Hiscox, Oliver Wyman, Willis, Swiss Re, Mercer
- Forskellige internationale koncerner, der har diversificeret sig til finansielle tjenester (f.eks. Supermarkeder som Sainsbury's eller Tesco)
- Specialorganisationer efter sektor (Risiko, forsikring) og efter land (f.eks. Ping An Insurance Group i Kina)
- Regulering - styres af specifikke tilsynsmyndigheder i hvert land, som FCA i Storbritannien
Kandidater fra dette program har sikret roller hos en lang række organisationer, herunder China Merchants Bank, HSBC, Prestige, China Development Bank, ZAI Corporate Finance og Red Bull.
Vores karrierer
Udvikling af dine evner og karrieremuligheder
University of Exeter Business School tilbyder en række support til at hjælpe dig med at udvikle kvalifikationer, der er attraktive for arbejdsgivere.