MSc Human Resource Management
Hull University Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
MSc Human Resource Management
 
Personalechefer på tværs af alle organsiations og sektorer står over for stigende comlpex krav som følge af inden for deres organisationer og fra uforudsigelige eksterne miljøer.
 
Derfor er vores program vil give dig faglige færdigheder og viden i human resource management (HRM) samt en forståelse af bredere emner, som f.eks internationalisering. Faktorer, herunder lempelse af restriktioner for flytning af arbejdskraft betyde, at mange medarbejdere arbejder nu på tværs af landegrænser. Sådanne omstændigheder kræve kapaciteten fra personalechefer til at designe og implementere strategiske politikker og processer - en færdighed, som du får på dette program.
 
Du vil også udvikle evnen til at genkende og løse etiske dilemmaer og virksomhedernes sociale ansvar spørgsmål som du fremskridt gennem programmet, forståelse bidrag til organisatorisk succes foretaget af en effektiv human resource management.
 
 
Program Moduler
 
Kritiske Begreber og praksis HRM Ansættelsesforhold Internationale spørgsmål i HRM Human Resource Development Strategisk ledelse og Leading Change Professional Skills Research Methods vælge mellem enten Corporate Social Responsibility eller Talent Management afhandling eller projekt
 
 
Indrejse Requuirements
 
For at være berettiget til optagelse, bør ansøgere normalt er i besiddelse af:
- en god Honours eller tilsvarende
- en god beherskelse af engelsk: hvis engelsk ikke er dig r første sprog, og du har ikke studeret på engelsk inden for de sidste to år, vil du have en IELTS score på 6. 0 eller TOEFL score på 550 (eller 79 for den internet-baserede test)
- et akademisk henvisning