MSc International Fashion Detailing
The University of Manchester
Nøgleinformation
Campus placering
Manchester, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 12.000 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* britiske studerende. Internationale, inklusive EU, studerende om året: £26.000
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Kursusoversigt
- Speciale dig i modedetailhandel og styrk dine strategiske forretningskompetencer til en karriere i en betydelig, konkurrencedygtig sektor.
- Foretag et omfattende forskningsprojekt og uddyb din viden inden for et område af din interesse.
- 80 % af vores forskningsaktivitet blev defineret som 'internationalt fremragende' eller 'verdensledende' i det seneste Research Excellence Framework (REF 2014).
Kursus beskrivelse
International Fashion Retailing-uddannelsen er en af tre MSc Fashion Business-uddannelser. Afhængigt af dine karriereønsker og personlige interesser anbefaler vi, at du også overvejer vores MSc i International Fashion Marketing og vores MSc i International Fashion Retailing (entreprenørskab og innovation). International Fashion Marketing er en god mulighed, hvis du er interesseret i reklamer, kampagner, brand management og ethvert andet aspekt af markedsføring. I modsætning hertil fokuserer International Fashion Retailing mere på detailhandel, salg og driftsledelse. Den yderligere mulighed er International Fashion Retailing (Entrepreneurship and Innovation), som ligner International Fashion Retailing, men understreger, hvordan forandring og innovation kan styres inden for organisationer og er også designet til dem, der ønsker at starte deres egen virksomhed. Bemærk venligst: du skal kun ansøge om et af disse modekurser.
Vores spændende og innovative International Fashion Retailing masteruddannelse har til formål at udstyre fremtidens globale mode-detailchefer med færdigheder inden for omnichannel detailhandel, teknologi og international forretningsstrategi. Du bliver en del af et fællesskab af kreative innovatører, der ønsker at udfordre deres potentiale og gøre en indflydelse på modeverdenen.
Kurset vil lære dig at være adaptiv og vil udstyre dig med den ledelsesmæssige og faglige knowhow, der vil gøre dig i stand til at innovere og skabe originale og attraktive produkter og services til et stadig mere konkurrencepræget internationalt marked. Du vil udforske udviklingen af detailhandel fra traditionelle 'mursten og mørtel' butikker til den moderne omnichannel-strategi og undersøge vækststrategier og innovation i den globale mode- og detailindustri.
Den brede vifte af brancherelevante temaer giver dig mulighed for at lære af insidererfaring, herunder at få en dybdegående forståelse af modeforbrugeren og modedetailkanalerne til markedet. Du vil udvikle kritiske færdigheder såsom strategiske detailledelsesprocesser, der vil understøtte din fremtidige karriere i det moderne internationale modeforretningsmiljø.
Dette kursus er velegnet til studerende fra de fleste akademiske baggrunde og udstyrer kandidater med de nødvendige ledelsesevner, der er afgørende for en karriere i den hurtige verden af international modehandel.
Indlæggelser
Læreplan
Mål
Kurset har til formål at:
- Udstyr eleverne med viden, forståelse og færdigheder til at sætte kandidater i stand til at tage en ledende rolle i modevirksomhedernes fortsatte succes ved at tage fat på de udfordringer, som modeindustrien står over for.
- Giv en dybdegående forståelse af modedetailkanaler til markedet med fokus på udviklingen af detailhandel fra traditionelle "fys og mørtel"-butikker til den moderne omnichannel-strategi, med fokus på vækststrategier og innovation i mode- og detailbranchen.
- Udvikle de studerendes evne til kritisk tænkning og evne til at præsentere sunde, velbegrundede argumenter og løsninger på komplekse problemer, i erkendelse af den indbyrdes forbundne karakter af modeforretningspraksis.
- Giv eleverne mulighed for at udforske ny indsigt inden for områder som bæredygtig udvikling og strategisk ledelse af modevirksomheder ved at trække på verdensklasses forskning, undervisning og praktiske erfaringer fra Institut for Materialer sammen med vores fremragende forbindelser til industrien.
- Giv et intellektuelt udfordrende og stimulerende læringsmiljø, der involverer både uafhængige og kollaborative online læringsaktiviteter.
- Støtte beskæftigelsesegnethed i modeindustrien med et stærkt fokus på at udvikle kommerciel bevidsthed og en bredere forståelse af globalt medborgerskab.
Undervisning og læring
Kurset leveres gennem en blanding af forelæsninger, blandede små og små gruppe tutorials.
Vi bruger en række undervisnings- og læringsmetoder, herunder tutorials, workshops, seminarer og forskningsprojekter. Disse understøttes af en e-læringsinfrastruktur, der inkluderer online-feedback, foredrag og lab-podcasting og tæt akademisk vejledning.
Kursusarbejde og vurdering
Vi vurderer dine fremskridt ved hjælp af:
- skriftlige rapporter
- mundtlige oplæg
- undersøgelser
- afhandlingsprojekt