MSc International mode markedsføring

Generelt

Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Den MSc International Fashion Marketing Er et innovativt program, der vil give de studerende den afgørende kombination af international business viden plus kreative og praktiske marketing færdigheder, så de kan lykkes og udmærke sig i den stærkt konkurrencedygtige internationale modeindustri.

Vores stimulerende program indeholder en bred læseplan, der fokuserer på de grundlæggende begreber og principper for logistik, køb og merchandising, mode business analyse, integreret marketing kommunikation og brand management.

Studerende vil også få praktiske og kreative færdigheder inden for nøgleområder inden for mode markedsføring baseret på forbrugernes indsigt, markedsføring planlægning, branding og brug af digitale teknologier.

MSc International Fashion Marketing er designet til at inspirere, udfordre og motivere og udvikle og uddybe din internationale forretningskendskab, mode marketing ekspertise og de personlige færdigheder, der kræves for at skabe en vellykket karriere i denne spændende og kreative sektor.

Kursusoversigt

  • Dette program er designet i samråd med erhvervslivet for at tilbyde den viden og færdigheder er nødvendige for at gøre en forskel i den internationale mode markedsføring arena.
  • Universitetet roser sig af at skabe en venlig og meget støttende læringsmiljø for alle sine elever.
  • Vi indarbejde den nyeste akademiske marketing tænkning og teorier til at sikre, at programmet forkant i alle henseender.
  • Al undervisning og læring på programmet er støttet af banebrydende e-learning-teknologier.
  • Undervisningen er leveret i små grupper giver eleverne mulighed for at udvikle deres eget miljø af fælles læring og til individuel læring skal behandles af vejledere.
  • Moduler er designet til at forholde sig direkte til den virkelige verden erhvervslivet og for at give de studerende mulighed for at lære om potentielle karriere områder.
  • Programmet giver de studerende mulighed for at deltage Masterclasses fra marketing udøvere og ledere af industrien.

Kursusmoduler

Strategiske beslutninger på den internationale mode markedsplads
Reflekterer om oprettelse og vedligeholdelse af modemærker, modekommunikationsbeslutninger, ruter til marked, detailhandel, prisbeslutninger, kritiske veje, operationalisering og implementering, beredskabsplanlægning og strategisk evaluering.

Forbruger Led Fashion Marketing
Fokuserer på forbrugerledet praksis inden for international mode markedsføring. Modetets æstetiske karakter lægger særlig vægt på kommunikationsmixens visuelle komponenter.

Digital Fashion Branding og Levering
Undersøger teknologiens rolle i udviklingen af ​​modemærker og omfattende digitale marketingkampagner. Du vil også undersøge modeprognoser, produktudvikling og køb og logistik.

Mode Køb, Merchandising og Distribution
Gør dig i stand til at udvikle en kritisk forståelse af udfordringer og valg i det globale erhvervsmiljø og konsekvenser for ledelsen.

Moderne problemer for erhvervslivet og samfundet
Undersøger de geopolitiske, økonomiske, sociale og teknologiske miljøer, hvor virksomheder opererer, og opfordrer dig til at kritisk reflektere over disse spørgsmål.

Personlig og faglig udvikling
Gør det muligt at identificere, forstå, udvikle og artikulere dine personlige evner i forbindelse med dine fremtidige karrieremuligheder.

Research Methods
Udvikler dine avancerede færdigheder relateret til en række forskningsmetoder, der er nødvendige for akademisk og praktisk forskning på Masters Level.

Afhandling
Det afsluttende element i programmet er afhandlingen, som giver dig mulighed for at designe og gennemføre en del original forskning på et selektivt område af international mode markedsføring.

Adgangskrav Minimum

Alle adgangskrav opført her repræsenterer kravene for indrejse til programmet, der normalt søges. Det Admissions Team kan vurdere yderligere beviser for at vurdere din berettigelse dog afhængigt af din fulde akademisk / beskæftigelse baggrund.

Krav Typiske Adgangskrav

UK Honours 2: 2 (eller tilsvarende)

English Language

Akademiske IELTS score på 6,0 (eller tilsvarende) med noget element under 5,5.

Yderligere Information

Hvis du ikke har de nødvendige formelle adgangskvalifikationer, finder universitetets fleksible indrejse-politik overførsel af kredit og anerkendelse af tidligere læring (RPL), herunder arbejdsbaseret erfaring og kreditter fra anerkendte faglige organer.

Pre-sessional engelsk

For internationale studerende, der ikke opfylder de minimale engelsksprogede krav, tilbyder vi præ-sessional engelsksprogskurser for at hjælpe dig med at forbedre dine engelsksprogede færdigheder.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leadi ... Læs mere

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leading-edge education, research and consultancy. Minimer

Akkrediteringer

EFMD Epas Accredited