MSc International Tourism and Hospitality Management med praktik
Manchester Metropolitan University
Nøgleinformation
Campus placering
Manchester, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 17.500 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2024
* UK og EU studerende: fuldtids: £ 9,250 pr. År. Ikke-EU-internationale studerende og Channel Island-studerende: fuld tid: £ 15.000 pr. År
Introduktion
International rejse er lettere end nogensinde, hvilket sætter dygtige ledere i efterspørgsel. Mestre de færdigheder, du har brug for for at få succes i denne globale branche.
Turisme og gæstfrihed er afgørende for økonomier over hele verden. Dette er en sektor, der er fuld af muligheder og konstant under udvikling.
På dette kursus studerer du den seneste ledelsespraksis, og hvordan de finder anvendelse på turistdrift, seværdigheder, resorts og mere.
Efter branche, til branche
Vi oprettede dette kursus i partnerskab med flyselskaber, seværdigheder, hoteller og andre organisationer, herunder Association of British Travel Agents (ABTA), Expedia og STA Travel. Og vi arbejder med endnu mere for at give dig førstehåndsoplevelse af branchen gennem dine studier.
Der vil være live klient briefs, gæsteforelæsere, feltrejser og branchearrangementer. Du kommer til at deltage i møder med den regionale ABTA-gruppe og har mulighed for at gennemføre en praktikplads hos en af vores partnere, hvor mange af vores kandidater har fået tilbud om job.
Eksperter på området
Dine vejledere har arbejdet i organisationer inden for turisme og gæstfrihed over hele verden - med årtiers erfaring mellem dem. Og da dette kursus er en del af vores Business School, undervises du også af specialister inden for områder som digital strategi eller iværksætteri.
Når kurset er akkrediteret af organisationer som Association for Tourism in Higher Education, kan du være sikker på, at du har adgang til de højeste niveauer af ekspertise.
funktioner og fordele
- Studer i en kulturby - omgivet af Manchesters fremragende attraktioner lige uden for døren, får du regelmæssigt se turisme og gæstfrihed i aktion.
- Eksperter inden for turisme og gæstfrihed - du vil blive undervist af personale med omfattende erfaring med at styre aktiviteter inden for hotel- og restaurantbranchen eller eksperter med rejsearrangørledelsesbaggrund.
- Triple akkrediteret - Vores Business School har den globalt anerkendte trio af akkrediteringer fra EQUIS, AACSB og AMBA, hvilket placerer os blandt de bedste handelshøjskoler i verden.
- Industriforbindelser - drage fordel af vores omfattende brancheforbindelser og find spændende muligheder i den blomstrende verden af international turisme.
- Regelmæssige branchehændelser - lær værdifuld indsigt fra gæsteforelæsere, der arbejder i marken, og besøg vigtige turistorganisationer og gæstfrihedsgiganter.
- Praktisk læring - arbejde sammen med arbejdsgivere inden for turisme og gæstfrihed for at udvikle dine professionelle turisme- og gæstfrihedsfærdigheder og sætte dem i praksis ved at organisere dit eget live-projekt.
- Placeringer - opbyg et kraftfuldt CV fyldt med den virkelige oplevelse gennem frivilligt arbejde og professionel praktikophold i op til 48 uger.
- Turisme og gæstfrihedsmuligheder - opgrader med en kvalifikation, der giver dig mulighed for at forfølge en række ledelseskarrierer i den globale turisme- og gæstfrihedssektor.
”Manchester er en blomstrende destination, der tiltrækker et stort antal både indenlandske og internationale besøgende. At studere international turisme og gæstfrihedsledelse i denne sammenhæng er ideel; det kan forbedre dine læringsoplevelser og tilbyde strålende muligheder for professionelt netværk. ”
Dr Thanasis Spyriadis
Programleder
Kursusinformation
Kurset dækker nogle af de vigtigste færdigheder, du har brug for i din karriere, som identificeret af vores netværk af branchepartnere. Emner dækker alt fra, hvordan flyselskaber planlægger fremtiden, til hvilke nye tendenser der bliver store inden for gæstfrihed.
Vi tilbyder valgfri enheder fra Institut for Marketing, Detailhandel og Turisme, så du kan specialisere dig baseret på dine egne interesser. Og med afhandlingen vil du udforske et brancheemne i reel dybde for at blive ekspert på dette område.
Du har regelmæssig eksponering for industrien gennem hele kurset. Du kan også vælge at tage et 36 til 48-ugers praktik her i England eller længere væk. Vores partnere inkluderer organisationer som Manchester Lufthavn og Qantas.
Enhederne nedenfor viser kursusindholdet for indrejse i september 2020.
Kerneenheder
- Anvendt forskningsprojekt
- Anvendt forskningsforslag
- International strategisk ledelse
- Gæstfrihedsforretningsanalyse
- Markedsføring af turisme og gæstfrihed
- Strategi for digital
- Luftfartsselskaber og rejsearrangører
- Futures for turisme og gæstfrihed
- Turisme masterniveau læring
Placeringsmuligheder
Du kan få nyttig arbejdserfaring gennem Business School's Postgraduate Internship Program. Med en kortvarig praktikplads viser du ikke kun potentielle arbejdsgivere, at du er klar til at komme på arbejde, men du får også nogle vigtige erfaringer og skaber nogle værdifulde forbindelser til dit professionelle netværk.
Mens en praktikophold involverer mindst 100 timers arbejde - startende når som helst mellem november og begyndelsen af august - er hvordan du gør disse timer fleksible. Du kan arbejde på fuld tid i en pause i dine studier, eller du kan gøre en dag eller to om ugen i hele semesterperioden, så det passer til dine studier.
Valgfrit praktikår
Når du har gennemført dine underviste enheder, har du mulighed for at gennemføre et praktik på 36-48 uger. Du vil blive støttet af vores placeringskontor, der har omfattende kontakter med turisme- og gæstfrihedsbranchen og over 25 års erfaring med at hjælpe studerende med at finde placeringer.
Placeringskontoret annoncerer for en række muligheder, support og rådgivning om ansøgnings- og rekrutteringsprocessen og fortsætter med at støtte dig, mens du er væk fra universitetet.
Et ekstra gebyr gælder for denne praktikplads.
Studie- og vurderingsfordeling
10 studiepoeng svarer til 100 timers studium, som er en kombination af forelæsninger, seminarer og praktiske sessioner og selvstændigt studium. En kandidatuddannelse består typisk af 180 credits, en PGDip 120 credits, en PGCert 60 credits og en MFA 300 credits. Den nøjagtige sammensætning af din studietid og vurderinger for kurset vil variere afhængigt af dine valg af valg og læringsstil, men det kan være:
Undersøgelse
- 20% fuldtidsforedrag, seminarer eller lignende; 0% placering; 80% uafhængig undersøgelse
Vurdering
- 100% kurser på fuld tid; 0% praktisk; 0% undersøgelse
Adgangskrav
Du har brug for en god britisk hædersbevisningsgrad - mindst en 2: 2 - eller den internationale ækvivalent i ethvert fag. Vi overvejer muligvis også din ansøgning, hvis du har relevant ledelseserfaring.
Internationale studerende se www. MMU .ac.uk / international
Engelsk sprogkrav
Vi kræver IELTS med en samlet score på 6,5 med ikke mindre end 5,5 i enhver kategori eller en tilsvarende accepteret engelsk kvalifikation.
Gebyrer og finansiering
UK og EU studerende
- Fuldtidsgebyr: £ 9.250 pr. År. Studieafgift forbliver de samme for hvert år på dit kursus, så du fuldfører det inden for den normale tidsramme (ingen gentagne år eller pauser i studiet).
Ikke-EU- og Channel Island-studerende
- Fuldtidsgebyr: £ 15.000 om året. Studieafgift forbliver de samme for hvert år på dit kursus, så du fuldfører det inden for den normale tidsramme (ingen gentagne år eller pauser i studiet).
Yderligere Information
En kandidatkvalifikation omfatter typisk 180 studiepoeng, en PGDip 120 point, en PGCert 60 credits og en MFA 300 credits. Undervisningsgebyret forbliver det samme for hvert studieår, forudsat at kurset er gennemført inden for den normale tidsramme (ingen gentagelsesår eller studieafbrydelser).
Ekstra omkostninger
Specialistomkostninger
- Valgfrit skøn: £ 400-900
Alle de bøger, der kræves til kurset, er tilgængelige på biblioteket. Universitetet har også pc-labs og en bærbar lånetjeneste. Imidlertid vælger mange studerende at købe nogle af de centrale lærebøger til kurset og / eller en bærbar computer. Studerende kan også have brug for at udskrive nogle af deres opgaver og andre dokumenter. Omkostninger ved campusudskrivning starter fra 5p per side. Anslåede omkostninger er £ 300 for en bærbar computer på op til £ 100 hvert år til bøger og trykning. Ud over ovenstående kan studerende vælge at tage på en international ekskursion. De anslåede omkostninger for denne aktivitet er mellem £ 300- £ 500. Dette er valgfrit, og der er et lokalt alternativ for enhver studerende, der vælger ikke at gå.
Placeringsomkostninger
- Valgfrit skøn: £ 1.850
Når du har gennemført dine underviste enheder, har du mulighed for at gennemføre en 36-48 ugers placering. Du vil blive støttet af vores placeringskontor, der har omfattende kontakter med turisme- og gæstfrihedsbranchen og over 25 års erfaring med at hjælpe studerende med at finde placeringer. Placeringskontoret reklamerer for en række muligheder, støtter og rådgiver om ansøgning og rekrutteringsprocessen og fortsætter med at støtte dig, mens du er væk fra universitetet. Omkostningerne for praktikåret anslås til £ 1.850.
Karriereudsigter
Studerende deltager i vores kursus fra en række baggrunde. Nogle arbejder allerede i sektoren, andre er lige afsluttet deres grad (inden for alt fra forretning til musik). Udvalget af karriereveje efter kurset er lige så varieret.
Med de færdigheder, du lærer på dette kursus, kan du søge arbejde i:
- Tour Operations
- Resort Management
- Hoteldrift
- Destination Marketing
- Restaurantstyring
Mange kandidater vælger også at ansøge om kandidatledelsesordninger som en del af deres karrierejse.
Indlæggelser
Læreplan
På dette kursus vil vi dække nogle af de vigtigste færdigheder, der kræves i turisme- og gæstfrihedsindustrien. Disse er blevet identificeret af vores netværk af industripartnere, hvilket sikrer, at den viden og de færdigheder, du lærer, er aktuelle og ønskværdige for arbejdsgiverne. Vi vil dække alt fra aktuelle trends og udviklinger inden for industrien, virkningen af teknologi og kreativ innovation og hvordan organisationer som flyselskaber planlægger for fremtiden.
Mens du vil studere en kernepensum i turisme og gæstfrihed, har du også mulighed for at skræddersy dit kursus. Du vil være i stand til at vælge en valgfri enhed til at specialisere dig i dine studier baseret på dine personlige interesser og karriereambitioner. Derefter vil dit forskningsprojekt give dig mulighed for at udforske et brancheemne i reel dybde på et område, der virkelig interesserer dig, for at udnytte din viden og forskningsfærdigheder og producere et stort, professionelt stykke arbejde.
Peer support
Vi byder studerende med forskellige baggrunde velkommen til dette kursus. Du får mulighed for at blande dig med klassekammerater fra forskellige kulturer og bachelorfag, fra forretning og marketing til musik og sprog. Vi modtager også studerende, der allerede har erfaring med at arbejde i branchen, men som ønsker at få ekstra viden og ekspertise til at tage det næste skridt i deres karriere. Det betyder, at du får mulighed for at lære af andres erfaringer og forme dine egne karriereinteresser og ambitioner gennem hele forløbet.
Praktikvej
Som en del af forløbet kan du vælge at gennemføre et praktikår (36-48 uger) efter den underviste del af forløbet slutter. Dette vil give dig en fantastisk oplevelse i den virkelige verden, enten i Storbritannien eller længere væk. Vores studerende har arbejdet med organisationer som Manchester Airport, Hilton, Qantas og mange flere under deres praktikophold. Du kan også få erfaring gennem Handelshøjskolens Postgraduate Praktikprogram, som giver dig mulighed for at deltage i kortvarige (100 timers) praktikophold under dit forløb. Alle praktikophold støttes af vores dedikerede placeringsteam.
År 1
Du vil studere ni kerneenheder, der dækker emner som flyselskaber og rejsearrangører og turisme og gæstfrihedsmarkedsføring. I din læringsenhed på masterniveau i turisme lærer vi dig de studiefærdigheder på masterniveau, som du skal bruge for at fuldføre dine opgaver og dit forskningsprojekt. Du vil også kunne skræddersy dit studie ved at vælge én valgfri enhed.
Bemærk venligst: Valgfri enheder afhænger af tilgængelighed.
Kerneenheder
- Turisme og gæstfrihed Futures
- Turisme Masters Level Learning
- Turisme og gæstfrihed markedsføring
- Strategi for digital
- Hospitality Business Analysis
- International Strategic Management
- Flyselskaber og rejsearrangører
- Anvendt forskningsprojekt
- Anvendt forskningsforslag
Valgfrie enheder
- Forretningssimulering: Kreativitet at lancere
- Internationale turistmål
Placeringsmuligheder
Du kan få nyttig erhvervserfaring gennem Handelshøjskolens Postgraduate Praktikprogram. Med et kortvarigt praktikophold vil du ikke kun vise potentielle arbejdsgivere, at du er klar til at komme på arbejde, men du vil også få nogle vigtige erfaringer og skabe nogle værdifulde forbindelser til dit professionelle netværk.
Mens et praktikophold involverer mindst 100 timers arbejde, startende når som helst mellem november og begyndelsen af august, er det fleksibelt, hvordan du gør disse timer. Du kan arbejde fuld tid i en pause i dine studier, eller du kan lave en dag eller to om ugen i hele semestertiden, så det passer til dit studie.
Valgfrit praktikår
Hvis du vælger at tage den valgfri etårige praktik, gør du det, når du har gennemført dine underviste enheder. Praktikken forløber over 36-48 uger – du vil blive støttet af vores Praktikkontor, som har omfattende kontakter inden for turisme- og restaurationsbranchen og over 25 års erfaring med at hjælpe studerende med at finde praktikpladser.
Placeringskontoret annoncerer en række muligheder, støtter og rådgiver om ansøgnings- og rekrutteringsprocessen og fortsætter med at støtte dig, mens du er væk fra universitetet.
Et ekstra gebyr gælder for denne praktikplads.
Akkrediteringer
Karrieremuligheder
Turisme og gæstfrihed er forskellige globale industrier. De præsenterer en række karriereveje, som du kan forfølge efter at have gennemført dette kursus. Med de færdigheder og viden, du vil udvikle, kan du vælge at arbejde i:
- Tour Operations
- Rejsebureauer
- Hoteller, Restaurant og Bar Management
- Kontrakt og Corporate Catering Management
- Flyselskaber og lufthavne
- Besøgende Attraktioner
- Destination Management
Mange af vores kandidater vælger også at søge kandidatledelsesordninger som en del af deres karriererejse.