MSc Marketing og forbrugerpsykologi
University of Sussex Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Brighton, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 22.500 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Hjemmestuderende: £ 12.450 om året for fuldtidsstuderende. Internationale studerende: £ 22,500 om året for fuldtidsstuderende
Kom med på campus til vores Masters Open Day lørdag den 2. marts
Mød vores Business School-fakultet og find det rigtige kursus for dig.
Introduktion
Nøgleinformation
- Varighed: 1 års fuld tid
- Startdato: September 2021
- Ansøg senest: 1. august 2021 (international), 1. september 2021 (UK)
- Top 10 i Storbritannien for forretning og økonomi (Times Higher Education World University Rankings 2020)
- 3. i Storbritannien for årlig forskningsindkomst i 2015-2019 (Chartered Association of Business Schools)
- Top 10 i Storbritannien for psykologi (Times Higher Education World University Rankings efter emne 2021)
Lær hvordan succesrige organisationer bruger psykologi til at forstå forbrugeradfærd og få færdighederne til at anvende psykologi i en forretningskontekst. Forbrugerpsykologi er nøglen til:
- Forståelse af køberadfærd
- Gør det muligt for organisationer at designe innovative produkter
- Oprettelse af effektive kommunikationsmeddelelser.
Dette kursus forbereder dig til karriere, der bygger på begge discipliner - uanset om du vil arbejde i marketing eller anvende psykologiske teorier i erhvervslivet. Dine studier kulminerer i et forskningsprojekt, der bygger bro mellem markedsføring og psykologi.
Du får gavn af den akademiske ekspertise og brancheerfaring fra Psykologisk Skole og University of Sussex Business School .
Akkreditering
University of Sussex Business School er akkrediteret af EQUIS, det mest omfattende institutionelle akkrediteringssystem til handels- og lederskoler. Akkreditering sikrer en streng kvalitetskontrol, benchmarking mod internationale standarder og anerkendes over hele verden.
Vi bestræber os for at give dig de kurser, tjenester og faciliteter, der er beskrevet i dette prospekt. Vi kan dog være nødt til at foretage ændringer på grund af betydelig forstyrrelse, for eksempel som svar på COVID-19. |
Adgangskrav
Britiske krav
Gradskrav
- Du skal normalt have en øvre andenklasses (2.1) bacheloruddannelse eller derover.
Fagspecifikke krav
- Din kvalifikation kan være inden for ethvert emne. Du kan også overvejes til kurset, hvis du har andre faglige kvalifikationer eller erfaring med tilsvarende status.
Internationale krav
Engelsk sprogkrav
- IELTS (akademisk): Standardniveau (6,0 samlet, inklusive mindst 5,5 i hver komponent).
Engelsk sproglig støtte
- Hvis du ikke opfylder de engelsksprogede krav til din grad, kan du muligvis tage et præ-sessionskursus.
Adgangsoplysninger til ansøgere
Hvordan man ansøger
- Du ansøger til Sussex ved hjælp af vores postgraduate ansøgningssystem.
Personlig erklæring
- Ja. Du skal indsende en personlig erklæring som en del af din ansøgning.
moduler
Vi planlægger at køre disse moduler i studieåret 2021/22. Der kan dog være ændringer i disse moduler som reaktion på COVID-19 eller på grund af personalets tilgængelighed, studerendes efterspørgsel eller opdateringer til vores læseplan. Det er muligvis ikke muligt at tage nogle modulkombinationer på grund af tidsplanbegrænsninger. Vi sørger for at fortælle vores ansøgere om væsentlige ændringer i moduler så hurtigt som muligt.
Kernemoduler
Kernemoduler tages af alle elever på kurset. De giver dig en solid grundforbindelse i dit valgte emne og forbereder dig til at udforske de emner, der interesserer dig mest.
Efterårsundervisning
Forårsundervisning
- Avanceret marketinganalyse
- Anvendelse af psykologi i forretnings- og politiske sammenhænge
- Moderne applikationer i forbrugerpsykologi: Neuromarketing og Beyond
- Marketingetik og samfund
- Psykologiske metoder til markedsføring og forbrugerforskning
Sommerundervisning
Muligheder
Ved siden af dine kernemoduler kan du vælge muligheder for at udvide dine horisonter og skræddersy dit kursus til dine interesser. Denne liste giver dig en smag af vores muligheder, som holdes under gennemgang og kan ændre sig, for eksempel som svar på studerendes feedback eller den seneste forskning.
Selvom det er vores mål for studerende at tage deres foretrukne kombinationer af muligheder, kan dette ikke garanteres og vil være underlagt tidsplanlægning. Valgmuligheder kan grupperes, og i så fald vil studerende være i stand til at vælge et sæt antal muligheder fra det valg, der er tilgængeligt i en bestemt gruppe.
Forårsundervisning
- Forvaltning af forhandling
- Marketing og kommunikation i den digitale tidsalder
- Strategisk Brand Management
Forår og sommer undervisning
Gebyrer og stipendier
Gebyrer
- Hjemmestuderende: £ 12.450 om året for fuldtidsstuderende
- Kanaløerne og Isle of Man-studerende: £ 12.450 om året for fuldtidsstuderende
- Internationale studerende: £ 22,500 om året for fuldtidsstuderende.
Hvis du er en selvfinansieret international studerende, skal du betale et depositum for studieafgift.
Hvordan kan jeg finansiere mit kursus?
Stipendier
Vores mål er at sikre, at enhver studerende, der ønsker at studere hos os, er i stand til at trods økonomiske barrierer, så vi fortsat tiltrækker talentfulde og unikke personer.
Arbejder mens du studerer
Vores karriere- og beskæftigelsescenter kan hjælpe dig med at finde deltidsarbejde, mens du studerer.
Karriere
Vores markedsføring og forbruger psykologi MSc åbner karrieremuligheder i både marketing og psykologi. Forbered dig på en række roller, herunder i:
- Hurtigt bevægelige forbrugsvarer (FMCG)
- Detailmarkedsføring
- Brand management
- Kommunikation
- PR
- Markedsundersøgelse
- Forvaltning af forbrugerindsigt
- Rådgivning
- Innovation af varer og tjenester
- Social marketing og kanaladministration.
Karrieremuligheder
Vores MSc i markedsføring og forbrugerpsykologi åbner karrieremuligheder inden for både markedsføring og psykologi. Forbered dig på en række roller, herunder i:
- Forbrugsvarer i hurtig bevægelse (FMCG)
- Markedsføring af detailhandel
- Brand management
- Kommunikation
- Public relations
- Markedsundersøgelser
- forvaltning af forbrugerindsigt
- Rådgivning
- Innovation af varer og tjenesteydelser
- Social markedsføring og forvaltning af kanaler
Galleri
Læreplan
Moduler
Vi planlægger at køre disse moduler i det akademiske år 2022/23. Der kan dog være ændringer til disse moduler som reaktion på COVID-19 eller på grund af personaletilgængelighed, studerendes efterspørgsel eller opdateringer af vores læseplan. Det er muligvis ikke muligt at tage nogle modulkombinationer på grund af tidsplanlægningsbegrænsninger. Vi vil sørge for at informere vores ansøgere om væsentlige ændringer af moduler ved førstkommende lejlighed.
Kernemoduler
Kernemoduler tages af alle studerende på kurset. De giver dig en solid forankring i dit valgte emne og forbereder dig til at udforske de emner, der interesserer dig mest.
Efterårsundervisning
Forårsundervisning
- Avanceret marketinganalyse
- Anvendelse af psykologi i forretningsmæssige og politiske sammenhænge
- Moderne applikationer i forbrugerpsykologi: Neuromarketing og videre
- Markedsføringsetik og samfund
- Psykologiske metoder til markedsføring og forbrugerforskning
Sommerundervisning
Muligheder
Ved siden af dine kernemoduler kan du vælge muligheder for at udvide din horisont og skræddersy dit kursus til dine interesser. Denne liste giver dig en smagsprøve på vores muligheder, som løbende bliver gennemgået og kan ændre sig, for eksempel som svar på elevernes feedback eller den seneste forskning.
Selvom det er vores mål for studerende at tage deres foretrukne kombinationer af muligheder, kan dette ikke garanteres og vil være underlagt tidsplanlægning. Valgmuligheder kan grupperes, og hvis det er tilfældet, vil eleverne være i stand til at vælge et sæt antal muligheder fra det udvalg, der er tilgængeligt i en bestemt gruppe.
Forårsundervisning
Forårs- og sommerundervisning
Vi vil gøre alle rimelige anstrengelser for at give dig de kurser, tjenester og faciliteter, der er beskrevet i dette prospekt. Vi kan dog blive nødt til at foretage ændringer på grund af væsentlige forstyrrelser, for eksempel som reaktion på COVID-19.
Indlæggelser
Ranglister
- 1. i Storbritannien for årlige forskningsindtægter i 2020/21 (Chartered Association of Business Schools)
- 13. i Storbritannien for Business and Economics (The Times Higher Education World University Rankings by Subject 2022)
- =14. i Storbritannien for psykologi (The Times Higher Education World University Rankings by Subject 2022)
Programundervisning
Stipendier og finansiering
We are pleased to announce that all international applicants, who study a full-time master's course at the University of Sussex Business School, will receive a £2,000 Award towards their overseas tuition fee.
We want to do our best to make sure that all international students have the opportunity to study at our EQUIS and AMBA-accredited schools.