MSc Marketing

Generelt

Program beskrivelse

Hvis du søger at skabe dig en karriere inden for marketing, vil MSc i marketing ved Bristol Business School give dig en solid kvalifikation og færdigheder og indsigt til at løfte dig over andre kandidater på jobmarkedet i en række forskellige brancher , uanset hvilket fagområde eller UG-grad du har.

Dette veletablerede og det højt respekterede kursus giver dig en grundig akademisk forankring i emnet såvel som at udvikle din viden, erfaring og færdigheder for at åbne døren til en lang række givende marketingkarrierer.

Den seneste marketingviden

Dette er et hurtigt tempo, og kurset holdes konstant opdateret og relevant for den seneste udvikling inden for forretningspraksis. Du vil udvikle en omfattende forankring i:

  • Planlægning, strategiudvikling og implementering
  • Analyse af kunder, markeder og industri
  • Marketing kommunikation
  • Forskning, undersøgelser og dataanalyse.

De færdigheder, du har brug for for at få succes

Kurset er også designet til at udvikle dine evner til at løse problemer og give dig omfattende muligheder for yderligere personlig udvikling. Vi tager en struktureret tilgang til at udvikle de faglige færdigheder, du har brug for for at få succes på dette område. Dette inkluderer både intellektuelle færdigheder, der udforsker forskellige måder at tænke på; og praktiske færdigheder, såsom kommunikations-, numeriske og præsentationsevner.

Et reelt fokus

Kurset trækker meget på emner i den virkelige verden, så du lærer teorien, men også hvordan du anvender den til virkelige situationer. Du vil også have masser af muligheder for at samarbejde med arbejdsgivere, med gæsteforelæsere fra industrien og forskningsmuligheder, hvor du kan arbejde på reelle markedsføringsproblemer.

Dette kursus er ideel, hvis du er i starten af din marketingkarriere.129468_57e4d6404e50ab14f6da8c7dda7930791c3bd8e2554c704c72267fd0934cc05e_1280.jpg PhotoMIX / Pixabay

Indhold

Du vil studere:

  • Contemporary Marketing Practice - Dette modul introducerer dig til teori og praksis i marketing. Det begynder med at se på den traditionelle målmarkedsføringsmetode, inden man ser på en nyere udvikling inden for marketingtanke. Dette modul introducerer også ideen om tænkningskompetencer og opfordrer dig til at tage en systematisk tilgang til den måde, du tackle forretningsproblemer på, ved hjælp af teori til at strukturere din tilgang.
  • Strategisk marketingplanlægning - I dette modul lærer du, hvordan man analyserer en organisations miljø og træffer beslutninger om, hvordan den kan anvende sine ressourcer til den største fordel. Modulet gennemgår en række forskellige værktøjer og teknikker, som hjælper med strategisk analyse, strategiudvikling og implementering.
  • Marketing Analytics - Marketing afhænger af god information om organisationen, dens kunder og dens konkurrenter. I Marketing Analytics lærer du, hvordan du designer og implementerer systemer til overvågning af markedsføringsaktiviteter, integrering af økonomiske og ikke-økonomiske oplysninger til støtte for organisatorisk læring.
  • Principper for marketingkommunikation - Dette modul tager et dybtgående blik på værktøjer og teknikker til promovering. Ud over at se på styrkene i svagheder ved forskellige kommunikationsmedier lærer du de mere grundlæggende principper for meddelelsesudvikling, indramning og levering, og sikrer, at kommunikationsmedier bruges så effektivt som muligt.
  • Forskningsmetoder til marketing - Dette modul bygger på indlæring fra Marketing Analytics-modulet. Ud over at lære at definere og planlægge forskningsprojekter, vil du udvikle evner til at indsamle data, hvad enten det er fra fokusgrupper, undersøgelser eller observation. Fokus på dette modul er primært på markedsundersøgelser, men vi vil også se på lighederne og forskellene fra akademisk forskning.
  • Global marketing - Selvom alle moduler på kandidatuddannelsen har et globalt perspektiv, ser dette modul specifikt på udfordringerne ved at udvikle internationale markeder. Ud over at lære teknikker til at undersøge og evaluere forsætlige markeder vil du blive bekendt med forskellige former for markedsindtræden samt de fælles farer og fordele ved global markedsføring.
  • Marketing disputation og forskningsmetoder.
  • Arbejdsbaseret projekt og forskningsmetoder.

Valgfrie moduler

De angivne valgfrie moduler er dem, der mest sandsynligt er tilgængelige, men de kan blive ændret.

Du vælger to yderligere fag fra de valgfrie moduler nedenfor, så du kan specialisere dig inden for områder, der er relevante for din valgte karrierevej:

  • Digital marketing eller virksomhedskommunikation
  • Customer Relationship Management
  • Principper og politik for social markedsføring
  • Fremme og samfund
  • Mennesker og organisationer
  • Iværksætterbeslutning
  • Detail- og modemarketing: Design og levering.

eller et fra de valgfrie moduler ovenfor, plus et fra:

  • Mennesker og organisationer
  • Mennesker og organisationer i en international kontekst.

afhandling

Ud over disse moduler giver din afhandling dig chancen for at undersøge et område med markedsføring af særlig interesse for dig og af relevans for din karriere eller virksomhed. Du har valget mellem at arbejde på en akademisk afhandling eller et arbejdsbaseret, hvor du vil arbejde på et live marketing-projekt. Du vil deltage i et antal afhandlings workshops for at give dig den forskeruddannelse, der er tilstrækkelig til at producere en kvalitetsafhandling.

Tidligere afhandlingstemaer omfatter:

  • Fra Bond til Beckham Evolution of Male Grooming
  • Succesfaktorer i kapital- og indtægtsprojekter inden for Bristol Parks
  • Hvad påvirker præ-unge piger til at købe i et socialt netværk

Universitetet forbedrer løbende vores tilbud ved at reagere på feedback fra vores studerende og andre interessenter, så læseplanerne holdes ajour og vores kandidater er udstyret med den viden og de færdigheder, de har brug for til den virkelige verden. Dette kan medføre ændringer i kurset. Hvis ændringer til dit kursus er godkendt, informerer vi dig.

Læring og undervisning

Dette er et 'konvertering'-masterkursus, og vi antager ingen forudgående undersøgelse af markedsføring. Du lærer gennem formelle klasser og seminarer såvel som gennem gruppearbejde og selvstændigt studium. Arbejdet vil omfatte opgaver, øvelser, casestudier og præsentationer med vægt på uafhængig læring til at udvikle dine problemløsningsevner.

Du har også adgang til en række studiematerialer online gennem vores virtuelle læringsmiljø. Dette inkluderer onlineforedrag, fem minutters 'talende hoved'-diskussioner og andet pensumrelateret materiale til støtte for din læring.

Studietid

Fuld tid

På heltidskursus går du på Handelshøjskolen i et år, studerer to til tre dage om ugen og afleverer din afhandling i september. Du kan dog vælge at indsende din afhandling i december, og det tager derfor 15 måneder at gennemføre kurset.

Deltid, hurtigt spor

Denne leveringsmåde er designet til studerende, der ikke kan få tid til at studere i normal arbejdstid. For hvert af modulerne deltager du normalt i to en-dags workshops (ca. 10 pr. År i alt). Disse workshops finder normalt sted på lørdage. Resten af materialerne leveres online. Selvom der er en vis fleksibilitet for dig at arbejde igennem disse i deres eget tempo, vil der være flere live online-tutorials for at give feedback og for at holde dig på sporet for at overholde vurderingsfristerne. Du skal også deltage i eksamener op til to gange om året. Kurset tager to år at gennemføre.

Deltid, fleksibel

Du kan forhandle om et individuelt program, der involverer studier sammen med fuldtidsstuderende og / eller moduler fra deltids-fast track-tilstand. Dette kan tage så lang tid som seks år, men de fleste studerende på denne studietilstand afslutter kurset på tre år og studerer en dag om ugen.

Studiestøtte

Hvis du har været ude af højere uddannelse i et stykke tid, leverer vi færdighedssessioner til at hjælpe dig med at forberede dig til at studere igen såvel som sessioner for ikke-engelsktalende.

Vurdering

Vurderingen sker gennem mini-projekter, præsentationer, tidsbegrænsede opgaver og eksamener.

Studiefaciliteter

I vores nye £ 55m Bristol Business School har du adgang til banebrydende læringsrum.

Business School er designet med studerendes input og tilbyder læringsrum til individuel og gruppestudie, interaktive læringsmiljøer og konferencelokaler, som du kan booke. Det er et rum for studerende og virksomheder at mødes, samarbejde og danne nye partnerskaber.

Plan for integritetsforskning

Som studerende på dette kursus vil du kunne ansøge om at deltage i Integrity Research Scheme. Dette giver dig chancen for at få praktisk markedsundersøgelseserfaring, hvor du vil arbejde med en klient på et reelt forskningsprojekt og få værdifuld indsigt i, hvordan det er at arbejde som markedsundersøgelseskonsulent.

Mød branchens ledere

Som studerende ved Bristol Business School har du muligheden for at høre om de udfordringer, spørgsmål og beslutninger, der træffes på det højeste niveau af strategisk ledelse. Vores inspirerende række af højttalere har inkluderet Will King, administrerende direktør for King of Shaves, der talte om 'The Power of Social Media'.

Adgangskrav

Du får brug for:

  • en æresgrad på 2: 2 eller derover i ethvert fag; eller
  • en tilsvarende akademisk kvalifikation; eller
  • en relevant akademisk eller professionel kvalifikation plus betydelig markedsføring eller generel forretningserfaring: angiv alle oplysninger i din ansøgning.

UWE Bristol's International College

Internationale studerende, der ikke opfylder de akademiske eller engelsksprogede krav til at studere dette kursus, kan kvalificere sig ved at afslutte et forberedende studie på vores International College.

Engelsk sproglig støtte

Hvis du opfylder de akademiske krav, men har brug for yderligere støtte til at tage dine sprogfærdigheder til det krævede niveau, kan du muligvis deltage i et af vores før-sessionen engelskkurser. Studerende, der med succes afslutter det før-sessionskursus, kan gå videre på det valgte uddannelseskursus uden at tage en IELTS eller tilsvarende.

Karriere / Yderligere undersøgelse

Marketing er vigtig for succes i moderne forretning, marketingekspertens faglige færdigheder er i stigende grad et pas til de mest seniorstillinger i virksomhederne. Dette inkluderer roller som digital marketing manager, kommerciel direktør, marketing- og udviklingschef, chef for forretningsudvikling og marketing og senior direktør marketing manager.

MSc i marketing ved Bristol Business School vil give dig de brede baserede færdigheder og intellektuel selvtillid, der er nødvendig for at komme i gang og komme videre i din karriere.

Du vil også have mulighed for at fokusere på specifikke markedsføringsområder gennem de valgfrie moduler og din afhandling. Vores kandidater er gået sammen med arbejdsgivere som Creative England, SCISYS og Telefónica UK.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

UWE Bristol is a University Alliance university with a common mission to make the difference to our cities and regions. We use our experience of providing high-quality teaching and research with real- ... Læs mere

UWE Bristol is a University Alliance university with a common mission to make the difference to our cities and regions. We use our experience of providing high-quality teaching and research with real-world impact to shape higher education and research policy for the benefit of our students and business and civic partners. We innovate together, learn from each other and support every member to transform lives and deliver growth. Minimer
Stoke Gifford