MSc Reklame Og Marketing
Hull University Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
MSc Reklame og Marketing
 
Dette er et program for studerende, der ønsker at udvikle en karriere inden for den "kreative industrier", såsom reklame, direkte markedsføring og public relations. Det skaber mulighed for at vælge, designe, gennemføre og evaluere kreative budskab strategier til forskellige målgrupper og for at vælge de relevante medier kanaler til at kommunikere sådanne beskeder for bedste effekt.
 
Med et solidt grundlag i generel markedsføring principper, vil de studerende være entydigt placeret til at sikre, at potentielle spændinger mellem de kreative og praktiske overvindes for at producere innovative løsninger, der opfylder budgetter og tidsplaner.
 
Casestudier bringe teori til livet, der illustrerer bedste praksis, og hvordan dette kan opnås ved gennemførelse af projekt teams.
 
 
Målgruppe
 
Programmet henvender sig til nyuddannede og dem med erhvervserfaring, der ønsker at fortsætte den avancerede undersøgelse.
 
 
Program Moduler
 
Reklame og medier Public Relations og Organisatorisk Kommunikation Principper for Marketing Management Integrated Marketing Communications International Marketing Køber Adfærd Professional Skills Research Methods afhandling eller projekt
 
 
Indrejse Requuirements Rong>
 
For at være berettiget til optagelse, bør ansøgere normalt er i besiddelse af:
- en god Honours eller tilsvarende
- en god beherskelse af engelsk: hvis engelsk ikke er dit første sprog, og du har ikke studeret på engelsk inden for de sidste to år, vil du have en IELTS score på 6. 0 eller TOEFL score på 550 (eller 79 for den internet-baserede test)
- et akademisk henvisning