MSc Strategisk Marketing
University of Sussex Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Brighton, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 22.500 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Hjemmestuderende: £12.450 om året for fuldtidsstuderende. Internationale studerende: £22.500 om året for fuldtidsstuderende
Kom med på campus til vores Masters Open Day lørdag den 2. marts
Mød vores Business School-fakultet og find det rigtige kursus for dig.
Introduktion
Nøgleoplysninger
- Varighed: 1 år på fuld tid
- Startdato: september 2023
- Ansøg senest: 1. august 2023 (internationalt), 1. september 2023 (Storbritannien)
Udvikl dine strategiske marketingfærdigheder og konkurrer på nutidens stadig mere globale markedsplads.
På denne kandidatuddannelse får du indsigt i markedsføringens verden med dens etiske og samfundsmæssige implikationer. Du vil studere kernemarkedsføringsområder i dybden, herunder markedsundersøgelser, køberadfærd, branding og analyser. Du dækker også principperne for design, kreativitet og innovation samt global marketing management. Med udgangspunkt i dette grundlag kan du skræddersy din grad til din karrierevej, med muligheder, herunder digital markedsføring, supply chain management og styring af forhandling.
Du skal studere på en international Business School med innovation i centrum, hvor du vil drage fordel af vores undervisning, forskning og forretningspartnerskaber.
Akkreditering
Vores Strategic Marketing MSc er akkrediteret af CIM – The Chartered Institute of Marketing, verdens førende professionelle marketingorgan. Akkreditering giver kandidater fra kurset en hurtig progressionsvej til at opnå Chartered Marketer-status via eksamensfritagelser.
University of Sussex Business School er akkrediteret af EQUIS, det mest omfattende institutionelle akkrediteringssystem for handels- og ledelsesskoler. Akkreditering sikrer streng kvalitetskontrol, benchmarking i forhold til internationale standarder og er anerkendt over hele verden.
Karrieremuligheder
På dette kursus får du de nødvendige strategiske marketingfærdigheder og viden, der er nødvendige for at kunne arbejde i den globale og dynamiske verden af i dag. Det er for folk, der ønsker at arbejde i:
- Reklame, brand- og produktstyring
- Digital markedsføring
- International markedsføring
- Markedsføringsforskning eller konsulentvirksomhed
- Udvikling af nye virksomheder
- Public relations
- Forskning (eller ønske om at påbegynde en ph.d.-uddannelse)
- Salgsstyring
Galleri
Læreplan
Moduler
Online undersøgelse
Vælg at studere dette kursus online og drage fordel af fleksibiliteten til at opnå en Masters-kvalifikation på et tidspunkt og i det tempo, der passer dig. Du kan starte moduler hver anden måned og holde pause, når du har brug for det. Ved at tilbyde en udpræget Sussex-stil bliver du en del af et globalt netværk af studerende gennem peer-to-peer-læring og diskussionsgrupper.
Vi planlægger at køre disse moduler i det akademiske år 2022/23. Der kan dog være ændringer til disse moduler som reaktion på COVID-19 eller på grund af personaletilgængelighed, studerendes efterspørgsel eller opdateringer af vores læseplan. Det er muligvis ikke muligt at tage nogle modulkombinationer på grund af tidsplanlægningsbegrænsninger. Vi vil sørge for at informere vores ansøgere om væsentlige ændringer af moduler ved førstkommende lejlighed.
Kernemoduler
Kernemoduler tages af alle studerende på kurset. De giver dig en solid forankring i dit valgte emne og forbereder dig til at udforske de emner, der interesserer dig mest.
Efterårsundervisning
- Købers adfærd
- Global Marketing Management
- Marketing Research
- Strategisk designtænkning for markedsværdi
Forårsundervisning
Sommerundervisning
Muligheder
Ved siden af dine kernemoduler kan du vælge muligheder for at udvide din horisont og skræddersy dit kursus til dine interesser. Denne liste giver dig en smagsprøve på vores muligheder, som løbende bliver gennemgået og kan ændre sig, for eksempel som svar på elevernes feedback eller den seneste forskning.
Selvom det er vores mål for studerende at tage deres foretrukne kombinationer af muligheder, kan dette ikke garanteres og vil være underlagt tidsplanlægning. Valgmuligheder kan grupperes, og hvis det er tilfældet, vil eleverne være i stand til at vælge et sæt antal muligheder fra det udvalg, der er tilgængeligt i en bestemt gruppe.
Forårsundervisning
- Business-to-Business marketing
- Moderne applikationer i forbrugerpsykologi: Neuromarketing og videre
- Innovation i den kreative økonomi
- Ledelse af forhandling
- Marketing og kommunikation i den digitale æra
- Ny produktudviklingsstrategi]
Vi vil gøre alle rimelige anstrengelser for at give dig de kurser, tjenester og faciliteter, der er beskrevet i dette prospekt. Vi kan dog blive nødt til at foretage ændringer på grund af væsentlige forstyrrelser, for eksempel som reaktion på COVID-19.
Indlæggelser
Ranglister
- 1. i Storbritannien for årlige forskningsindtægter i 2020/21 (Chartered Association of Business Schools)
- 13. i Storbritannien for Business and Economics (The Times Higher Education World University Rankings by Subject 2022)
- Top 20 i Storbritannien (QS World University Rankings: Masters in Marketing Rankings 2023)
Programundervisning
Stipendier og finansiering
We are pleased to announce that all international applicants, who study a full-time master's course at the University of Sussex Business School, will receive a £2,000 Award towards their overseas tuition fee.
We want to do our best to make sure that all international students have the opportunity to study at our EQUIS and AMBA-accredited schools.