MSc i Data-Driven Management
Thames Education Group Limited
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 8.200 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Thames Education Group's MSc i datastyret ledelse i samarbejde med University of Buckingham fokuserer på de væsentlige bløde og hårde færdigheder, der gør det muligt for dig at tage din karriere til næste niveau. Denne kandidatuddannelse er ideel til dem, der besidder en bachelor niveau kvalifikation i erhvervslivet, datalogi eller et beslægtet felt. Programmet starter i februar 2019, og et begrænset antal pladser er stadig til rådighed til et indledende gebyr på £ 8.200 .
Adgangskriterier
Bacheloruddannelse, helst i et beslægtet felt.
Ikke-indfødte engelsktalende:
- IELTS: 6,5
- TOEFL score på 575 eller derover for den papirbaserede test, eller 232 eller derover til den computerbaserede test;
Eller tilsvarende.
Program detaljer
MSc i Data-Driven Management-programmet fokuserer på, hvordan de nu bredt tilgængelige dataindsamlings-, styrings- og analyseværktøjer omdanner virksomhedsledelseslandskabet. Programmet er designet til at fungere som en springbræt for studerende, der ønsker at starte deres karriere i roller, der kræver en forståelse af værktøjer og teknikker til at levere forretningsindsigt fra en organisations dataaktiver. Vi mener, at udover de mange tilgængelige kvantitative færdigheder baseret Data Scientist kurser, er der et voksende behov for et program, der er dedikeret til forretningsfolk, der ønsker at udnytte data bedre i deres organisation.
Den første del af programmet fokuserer på ' datakompetencer ', dvs. de nødvendige kompetencer, der er nødvendige for at samle og analysere numeriske data genereret af hverdagens adfærd. Den anden del af programmet fokuserer på ' management færdigheder ', dvs. anvendelsen af de tidligere opnåede tekniske færdigheder og kompetencer til virkelige forretningssituationer. Programmet afsluttes med et capstone-projekt, enten en traditionel teoribaseret afhandling eller en rapport, hvor eleverne fortolker, vurderer og udformer løsninger til en forretningssagstudie.
MSc i Data-Driven Management er ikke et Data Scientist eller Business Analyst-program - det er et managementprogram med et stærkt fokus på, hvordan dataaktiver i en organisation kan struktureres, analyseres og tolkes til støtte for beslutningstagning og lette konkurrencefordel.
Med studieafgiften er £ 8.200 , er programmet uden tvivl det mest overkommelige business MSc-program i London.
1. semester moduler
Akademiske færdigheder
Formålet med dette modul er at udstyre studerende fra en bred vifte af baggrunde i form af kultur og akademisk erfaring med gode forsknings- og argumentationsfærdigheder samt udvikling af deres kritiske tænkning, læsning og grundlæggende kvantitative færdigheder. Referencer og akademiske skrivefærdigheder er også gennemgået og udviklet.
Beslutningsprocesser og analytiske færdigheder
Hovedmålet med dette modul er at udstyre studerende med et bredt perspektiv på vigtige kvantitative metoder og værktøjer til at hjælpe dem med beslutningsprocesser. Den regnearkbaserede undervisning (baseret hovedsagelig på Microsoft Excel og i mindre grad på SPSS) fokuserer på standard statistiske begreber. Studerende vil kunne anvende analytiske tilgange i komplekse indstillinger, indsamle og fortolke information under tidsbegrænsninger samt identificere og vurdere muligheder mod foruddefinerede kriterier.
Database Management Fundamentals
Dette modul introducerer de grundlæggende begreber i database design, implementering og ledelse. Det giver et overblik over forskellige typer af databaser sammen med et indblik i det nuværende databasemarked. Relationelle databaser er beskrevet detaljeret, herunder E / R modellerings- og implementeringspraksis ved hjælp af database management software (Microsoft Access og SQL).
Datavisualisering og historiefortælling
Efter afslutningen af modulet vil eleverne kunne levere kreative og skræddersyede præsentationer og vil kunne skabe indsigtige dashboards for at fremhæve forretningstendenser, muligheder og udfordringer. Den første del af modulet vil fokusere på centrale mundtlige kommunikations- og præsentationsfærdigheder og gøre eleverne bekendte med avancerede funktioner i moderne værktøjer til at levere effektive præsentationer, herunder PowerPoint og Prezi. I anden del af modulet lærer eleverne om den praktiske anvendelse af Tableau dataanalyse og visualiseringsplatform gennem casestudier og vil oprette deres egne forskningsrapporter.
Organisatoriske og projektledelsesfærdigheder (valgfag for erhvervsliv)
Modulet fokuserer på at udvikle avanceret viden om moderne projektledelsesværktøjer og teknikker til at sætte de studerende i stand til at præ-asses, design og implementere projektplaner.
Markeds- og konkurrenceanalyse (valgfag for erhvervsliv)
Modulet fokuserer på at give eleverne en væsentlig analytisk færdighed til at afdække og fortolke open source intelligence, når de udfører markeds- og konkurrenceanalyser. Studerende vil lære om de mest ajourførte kilder til virksomheds- og markedsinformation, statistiske og forretningsdata og forskellige andre platforme og forskningsteknikker.
2. semester moduler
Databaseret økonomisk beslutningstagning
Modulet vil introducere eleverne til at analysere og tolke finansiel regnskabsinformation, og den vil give dem en grundig forståelse af de nuværende udfordringer for den finansielle verden. Studerende vil få et indblik i de seneste tendenser inden for fintech, kombinationen af teknologi og økonomi samt i de værktøjer, der giver mulighed for resultatevalueringer og analyser, der tager sigte på at støtte investeringsbeslutninger.
Kunde data analyse
Modulet forbereder de studerende til at reagere på de udfordringer, der skyldes den voksende betydning af digitale kommunikationskanaler og spredning af forskellige e-værktøjer, såsom CRM eller markedsanalyseparametre. Studerende vil få indgående kendskab til relationsmarkedsføringsteknikker, netværk og kundekommunikationsværktøjer, værdiskabelse gennem service design og levering samt omfattende indsigt i CRM-software (Salesforce).
Data-Driven Management
Hovedformålet med dette modul er at udstyre studerende med et bredt overblik over data-drevne ledelsesstrategier og virksomhedsapplikationer af business intelligence-løsninger. Den teoretiske og praktiske ramme for digital transformation vil blive diskuteret: hvordan virksomhedernes stigende dataaktiver kan udnyttes til at bidrage til konkurrencefordel og effektivitet. Studerende vil undersøge virkelige eksempler på data-drevne organisationer og analysere brugen og indflydelsen af maskinlæring og kunstig intelligens (AI) i forskellige brancher og sammenhænge.
Data-fokuseret HRM
Modulet fokuserer på at sætte eleverne i stand til kritisk at analysere, vurdere og udarbejde løsninger på HR-relaterede udfordringer i forskellige organisationer med særligt fokus på de udfordringer, der er bragt på banen med den udbredte tilgængelighed af forskellige e-værktøjer. Modulet sigter mod at stramme elevernes strategier, når man klare rekruttering og retention udfordringer, forvalte medarbejdervurdering og vederlagsordninger, etablering af medarbejderinddragelse og uddannelsesrammer og skabelse af en højtydende virksomhedskultur.
Programmeringsevner valgfrit
- Introduktion til Python
- Introduktion til R
Capstone projekt
Capstone Project er en kompleks øvelse, der bygger på færdigheder erhvervet i de tidligere dele af programmet. Studerende vil blive bedt om at vælge et format for deres sidste store akademiske arbejde: Det kan enten være en traditionel teoribaseret afhandling, en detaljeret dataanalysevirksomhedssag fra deres vejledere eller et forretningsmæssigt tilfælde, marked eller industrianalyseprojekt. Studerende vil være forpligtet til kritisk at vurdere deres valgte emne ved at anvende data analyseværktøjer og give forretningsmæssige indsigter samt mulige udviklingsområder baseret på deres forskning.
Ansættelsesegnethed
Programmet har til formål at fokusere på flere overførbare færdigheder, der er afgørende for ledere i stort set alle brancher:
Problemløsning færdigheder er kureret gennem forskellige interaktive opgaver og simuleringer. Studerende forventes at deltage aktivt i seminarerne, alle de efterfølgende diskussioner og supplere deres læringserfaring med guidet læring, læsning og case study analyse.
Mundtlige, skriftlige kommunikations- og præsentationsfærdigheder vil blive praktiseret i de interaktive seminarer, hvor de studerende forventes at deltage regelmæssigt i åben diskussion og debatter, formulere meninger og præsentere dem individuelt og i grupper, levere præsentationer og orienteringer til kulturelt forskellige publikum og skrive teoretiske essays eller forretningsrapporter på en professionel måde.
Analytiske og data management færdigheder vil blive styrket ved at engagere online forberedelse materiale og en solid praksis-baseret tilgang i computer lab sessioner.
Studerende vil regelmæssigt engagere sig i projekter, der kræver teamwork og en samarbejdsmæssig tilgang : lige fra gruppearbejde, gruppepræsentationer, rollespil og dramapædagogiske elementer. Studerende forventes at deltage i de guidede aktiviteter i klassen.
Vores undervisningsmetode og læringserfaring
Den omvendte klasseværelse tilgang er en forholdsvis ny undervisningsmetode, hvor den konventionelle opfattelse af klasseværelsesbaseret læring er omvendt, og eleverne introduceres til læringsmaterialet før klassen, idet klasseværelset tid bruges til at uddybe forståelsen gennem diskussion med jævnaldrende og problemløsning aktiviteter lettet af lærere. Denne tilgang vil blive udbredt i løbet af programmet. Dette koncept muliggør en problembaseret tilgang i klassen, hvorved eleverne får mulighed for at arbejde på real-scenarier og case studies, praktisere problemløsning og kritiske peer review færdigheder sammen med teamwork og samarbejde færdigheder og teknikker. Dette omfatter forskellige workshops, debatter, simuleringer, præsentationer og gruppearbejde sammen med computerlaboratorier og i visse tilfælde feltbesøg og gæsteforelæsninger.