MSc i Global Marketing

Generelt

Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Kombinere nuværende faglig tænkning og industri praksis for at afspejle den dynamiske og internationale karakter af global marketing.

Ved udformningen af dette program har universitetet bygget på årtier af både akademisk og praktiserende erfaring inden for marketing, for at producere en grad, der afspejler den stadig mere globale dynamik i moderne forretning.

MSc Global Marketing er designet til at give dig en integreret viden om nutidens teorier og praksis brugt inden for branchen. Du vil erhverve de nødvendige værktøjer og teknikker til at opbygge en vellykket marketingkarriere inden for det voksende globale erhvervsklima. Du vil udvikle viden på nøgleområder, herunder forbrugeradfærd, marketingplanlægning, branding og brug af digitale teknologier. Du vil også få en omfattende forståelse af de tværkulturelle udfordringer inden for international forretning, og du vil udvikle viden, marketing ekspertise og personlige færdigheder afgørende for global markedsføring.

MSc Global Marketing programmet sigter mod at give de studerende en omfattende forståelse af nye temaer og moderne udfordringer, som markedsførere opererer i et globalt miljø og strategier, politikker og praksis nøgle til at løse disse udfordringer.

Du vil forbedre din studerendes beskæftigelsesegnethed gennem deltagelse i en bred vifte af undervisnings- og læringserfaringer, herunder integrerende casestudier, gruppeprojekter og præsentationer og branchens højttalere.

Uddannelsesmål for programmet

MSc Global Marketing programmet sigter mod at give de studerende en omfattende forståelse af nye temaer og moderne udfordringer, som markedsførere opererer i et globalt miljø og strategier, politikker og praksis nøgle til at løse disse udfordringer. Centralt i programmet er udviklingen af den studerendes personlige og faglige kompetence med vægt på ansvarlig ledelse og bæredygtig marketingpraksis.

De angivne værdier af MSc Global Marketing skal være intellektuelt udfordrende, fagligt relevant og være lydhør over for studerendes og erhvervslivets behov. På baggrund af disse værdier er det overordnede formål med programmet at give eleverne en intellektuelt udfordrende og fagligt relevant uddannelse til Masters niveau inden for Global Marketing, der ikke kun er internationalt relevant, men også virkelig global i sin omfattende dækning fra branding til multi- kanal kommunikation samt strategisk marketing planlægning at levere kundeværdi gennem produkt og service innovation. Denne kandidatgrad vil forbedre studenternes beskæftigelsesevne gennem deltagelse i en bred vifte af undervisnings- og læringserfaringer, herunder integrerende casestudier, gruppeprojekter og præsentationer og branchens højttalere.

Programmet sigter mod at opfylde behovene hos studerende, der ønsker at forfølge en karriere inden for markedsføring inden for en global markedsplads. Studerende kan komme fra en baggrund af at have studeret et forretningsmæssigt emne, der ønsker at få en større forståelse for Global Marketing for at forbedre deres karrieremuligheder. Programmet vil dog også være attraktivt for ansøgere, der har studeret ikke-forretningsmæssige emner (fx ingeniørvidenskab, samfundsvidenskab, psykologi osv.) På bachelorniveau. Programmet tilbydes på heltidsbasis. Fremtidig overvejelse kan gives til en deltidsstudie mulighed. Programholdet mener, at programmet eller modulerne inden for det vil appellere til eksisterende iværksættere og arbejdsledere, og holdet er opsat på, at praktikanter skal anvende. Programmet bifalder ansøgninger via Flexible Entry-ruten, der involverer Credit Transfer og RPL.

Det primære formål med dette program er at give en bred, analytisk og integreret undersøgelse af Global Marketing. Specielt er de uddannelsesmæssige mål angivet som følger:

  • At give en differentieret masteruddannelsesoplevelse, der kombinerer fælles og programspecifikke moduler, der giver eleverne mulighed for at drage nytte af skolens ekspertise inden for marketing, organisationsetik, personlig og faglig udvikling og nichesstyrker inden for anvendelsesområder og ledelse samt dets internationale orientering og forskningskultur.
  • At tilbyde eleverne muligheder for samtidig at udvikle kritiske tænkningskompetencer, kendskab til nutidige og bæredygtige marketingpraksis og de personlige og iværksættermæssige evner, der er nødvendige for at opnå graduate beskæftigelse i en hjemlig eller international ramme.
  • At tilbyde et bredt spektrum af viden om markedsføring og at udvikle holdninger og færdigheder, der er nødvendige for at lykkes som en ansvarlig, uafhængig og professionel.
  • At udvikle kritiske forskningsfærdigheder, der er nødvendige for en vellykket gennemførelse af et komplekst og uafhængigt designet forskningsprojekt.
  • At udvikle elever dybtgående, anvendt og integreret viden om moderne marketing management med en national og global kontekst.
  • At lette praktisk og kreativ udvikling af færdigheder inden for centrale områder inden for marketing centrering om forbrugeradfærd, marketingplanlægning, branding, brug af digitale teknologier samt produkt og service innovation, indkøb og logistik.
  • At tilbyde specialiseret dybdegående indsigt i markedsaktiviteter og strategier for internationale organisationer, der spænder over private, offentlige og tredje sektorer samt business to business og business til forbrugerindstillinger.
  • At give en række muligheder for markedsanalyse og beslutningstagning inden for markedsstrategi og kommunikation.
  • At give de viden og praktiske færdigheder, der er nødvendige for at udvikle og implementere et brand i et flerkanals miljø.

Moduloplysninger

Undervisede moduler bedømmes ved hjælp af en kombination af kurser, diskussionsfora og online test.

Global Marketing Strategy

Overvejer de udfordringer, som organisationer står over for i den moderne globale B2B- og B2C-markedsplads og udforsker strategiske muligheder som følge af marketingplanlægning. Vedtagelsen af et strategisk planlægningsplanlægningsperspektiv vil dette modul udstyre de studerende med de nødvendige værktøjer, færdigheder og indsigt til at skabe en omfattende, sammenhængende og kongruent strategisk global markedsføringsplan.

Product and Service Innovation og Global Logistics

Undersøger sammenkoblingen af en iværksætterindstilling og dens rolle i processen med produkt- og serviceinnovation i en privat, offentlig eller tredje sektor. Studerende vil kritisk vurdere effektive og ansvarlige marketingløsninger for sourcing og global logistik for at tage innovationer på markedet.

Udvikling af personlig og faglig kompetence

Gør det muligt for eleverne at identificere, forstå, udvikle og artikulere deres nøglepersonlige evner i forbindelse med deres fremtidige karrieremuligheder. Studerende får mulighed for at gennemføre praktikophold, frivillige, studere i udlandet eller deltage i desk-baseret konsulentvirksomhed. Studerende vil blive inviteret til at anvende begreberne personlig og faglig udvikling til det, de oplever uden for klasseværelset for at være bedre forberedt på deres personlige og faglige liv.

Consumer-Led Sustainable Marketing

Leverer en kritisk, dybdegående forståelse af forbrugerorienterede bæredygtige marketingpraksis. Studerende introduceres til begrebet kundeindsigt og dets rolle i beslutningstagning til markedsføring. Modulet evaluerer de psykologiske, sociale og økonomiske rødder i disciplinen for forbrugeradfærd og relaterer disse til nutidige forbrugere.

Global Branding og Integrated Marketing Communications

Giver eleverne en kritisk forståelse for, hvordan et mærke kan markedsføres via digital kommunikation og placeres inden for den globale markedsplads. Forskellige sektorer, herunder mode, luksus, rejser, underholdning og teknologi udforskes, samtidig med at de studerende får en dybtgående forståelse af brandingsteori.

Forskningsprojekt: Design og metoder

Introducerer eleverne til forskningsmetoder, tid og projektledelse færdigheder, der er afgørende for deres afhandling og lignende opgaver i fremtiden. Modulet giver væsentlig viden om forskningsdesign på tværs af nøgleområder og vedtager et kritisk perspektiv i sammenligning og kontrasterende alternative forskningsmodeller.

afhandling

Det endelige element i programmet er afhandlingen, som giver dig mulighed for at designe og gennemføre et originalt forskningsarbejde inden for et relevant markedsområde, som kan blive udgangspunktet for din karriere inden for global markedsføring.

Koste

Undervisningsgebyrer skal betales til universitetet, men nogle studerende er berettiget til studiebidrag. Gebyrerne og den økonomiske støtte, der er relevante for dig, afhænger af, hvor du boede, før du kom til universitetet.

Nationalitet

Adgangskrav

Alle adgangskrav, der er angivet her, repræsenterer kravene til adgang til programmet, der normalt søges. Admissionsholdet kan vurdere yderligere bevis for at vurdere din berettigelse, dog afhængigt af din fulde akademiske / beskæftigelsesmæssige baggrund.

Typiske adgangskrav

UK Honours grad 2: 2 (eller tilsvarende)

Engelsk sprog

En akademisk IELTS score på 6,0 (eller tilsvarende) uden element under 5,5.

Andre faglige og faglige kvalifikationer

Hver ansøgning til GCU behandles individuelt. Hvis du ikke har de typiske akademiske adgangskvalifikationer, men kan demonstrere relevant erhvervserfaring og / eller kreditter fra anerkendte faglige organer, kan du være berettiget til at deltage i dette kursus via universitetets anerkendelse af prior learning-ordningen.

I Pathway

Hvis du ikke kvalificerer dig til direkte adgang, tilbyder INTO Glasgow Caledonian University et Graduate Diploma Program. Dette kursus tilbyder en rute til Glasgow Caledonian University gennem en fremragende undervisnings- og læringserfaring placeret i en specialbygget studiefaciliteter. Succesfuld gennemførelse af Graduate Diploma Programmet på INTO Glasgow Caledonian University til den krævede standard giver garanteret progression i denne grad.

Pre-sessional engelsk

For internationale studerende, der ikke opfylder de minimale engelsksprogede krav, tilbyder vi præ-sessional engelsksprogskurser for at hjælpe dig med at forbedre dine engelsksprogede færdigheder.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of Lond ... Læs mere

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of London’s most attractive locations, GCU London is in proximity to the capitals globally recognised financial and fashion industries. The campus offers a range of MBA and courses, high quality teaching and links with international businesses. GCU London provides students with an enriching and diverse learning experience underpinned by a vibrant international, intellectual and cultural life. We attract students from over 56 countries, from a range of backgrounds from all corners of the world. Minimer