MSc i International Business Management med Marketing

Generelt

Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Oversigt

Vores MSc International Business Management med Marketing program er rettet mod kandidater, der har ringe eller ingen forretnings-eller ledelsesmæssige baggrund i deres første grad, og som ønsker at få en bred forretningskvalifikation for at forbedre deres fremtidige karrieremuligheder, eller hos dem der ønsker at udvikle forretninger ledelseskendskab og færdigheder til at give dem mulighed for at ændre eller videreudvikle deres karriere.

International Business Management Pathways

Vores MSc International Business Management med Marketing er en af tre specialiserede Pathways vi tilbyder i International Business Management. Programmerne dækker nøgleproblemer inden for international business management herunder det internationale erhvervsmiljø samt vigtigheden af ​​strategi, finansiering, marketing og organisatorisk adfærd. Du fokuserer derefter på at udvikle specifik viden og færdigheder i dit valgte Pathway emne som forberedelse til en karriere på dette område.

Programmets internationale fokus tiltrækker studerende fra hele verden, hvilket giver et rigt læringsmiljø, hvor international erfaring og praksis deles.

Studerende har også mulighed for at deltage i teamopbygning, ledelse og netværksbegivenheder i løbet af de første par uger af programmet.

Programvarighed

  • Heltid: 12 måneder
  • Deltid: 24 måneder

Januar deltagere

Studerende er velkommen til at deltage i IBM MSc Program i januar.

Studerende, der starter programmet i januar, skal bemærke, at det løber på fuld tid for 2 semesters (12 måneder) afhandling (februar til april, 3 måneder) (i alt 16 måneder) eller deltidsarbejde i 4 semesters Marts til august, 6 måneder) (i alt 30 måneder).

Studerende, der deltager i januar-indtagsprogrammerne, skal ikke være på campus i sommerferien.

Kursusindhold

Alle emner tager et internationalt syn på virksomheden og fokuserer på praktiske emner og aktuelle emner inden for ledelse samt centrale ledelsesteorier.

Studerende vælger en Pathway fra tre (Marketing, Human Resources eller Finance). Alle studerende i International Business Management i Dubai vil studere det samme sæt obligatoriske kurser uanset Pathway men har mulighed for at vælge fra en række Pathway afhængige muligheder. Studerende foretager en afhandling inden for deres valgte Pathway .

International Business Context

Semester 1 (obligatorisk)

Undersøger karakteren af ​​en virksomheds svar på udfordringerne ved internationalisering ved at undersøge strategiske grundlag, metode og retning af internationale strategier. Undersøger både multi- og mikro-statsborgere og bruger konventionelle strategiske værktøjer til at studere internationale strategier.

Konkurrencestrategi

Semester 1 (obligatorisk)

Undersøger, hvordan virksomheder konkurrerer ved at udvikle og forstå interaktionerne og forholdet mellem teoretiske begreber; undersøge de enkelte komponenter i strategiske ledelsesmodeller og overveje, hvordan virksomheder kan opnå og opretholde konkurrencefordele.

Marketing

Semester 1 (obligatorisk)

Ser på markedsføringsrollen og dens anvendelse i en international erhvervskontekst, der fremhæver den afgørende rolle, som nutidige problemstillinger spiller inden for marketing som led i det stadigt mere konkurrencedygtige globale miljø.

Erhvervsøkonomi

Semester 2 (obligatorisk)

Giver viden og forståelse af de grundlæggende principper og begreber i mikroøkonomi og makroøkonomi og at kunne anvende denne viden og forståelse i analysen af ​​en række økonomiske problemer.

Forskningsfilosofi og praksis

Semester 2 (obligatorisk)

Giver forståelse for samfundsvidenskabelig forskningsproces, samt teori og tilgang til forskning. Udvikler praktiske færdigheder (dvs. kvantitative og kvalitative teknikker) i dataanalyse for at omdanne de rå data til information, der styrer markedsføringsvurderinger.

International Marketing

Semester 2 (obligatorisk)

Dette kursus udvikler en dybere forståelse af markedsføringsmiljøet og risikofaktorerne i en global sammenhæng ved at undersøge globaliseringens og internationale strukturers indvirkning på markedsføringsstrategier og også udforske de voksende etiske dimensioner af markedsføringsmetoder.

Karriere

Kandidater har fundet beskæftigelse i varieret ledelse og operationelle roller i:

  • Regnskab og finansiering
  • Marketing
  • Drift og programstyring

Engelsk sprogkrav

Hvor engelsk ikke var undervisningsmedium i ungdomsskolen, skal ansøgerne demonstrere engelsk sprogfærdighed svarende til IELTS 6,5 (med alle elementer bestået på 6,0 eller derover). Ansøgere, der har gennemført sekundær og tertiær uddannelse, skal fremlægge dokumentation. Der kræves mindst et års fuldtidsstudium på engelsk.

Ansøgningsfrist

Vores Dubai Campus driver en rullende året rundt optagelsesproces: så snart et indtag er lukket, begynder vi at acceptere ansøgninger om det næste. Det er også muligt for dig at udsætte din startdato i op til et år.

De fleste studerende anvender 6–10 måneder inden det valgte indtag. Vi kan acceptere ansøgninger indtil 3 uger før starten af hvert indtagelse, men du skal være opmærksom på, at en sen ansøgning næsten helt sikkert vil betyde en forsinkelse i udbuddet af væsentlige administrative tjenester, såsom dit studerendes matrikuleringskort (uden hvilket du ikke vil være kan få adgang til biblioteket eller onlinetjenester).

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Pioneering British education in Dubai, with highly acclaimed degree programmes that meet the specific demands of local business and industry.

Pioneering British education in Dubai, with highly acclaimed degree programmes that meet the specific demands of local business and industry. Minimer
Akademisk by