MSc i International Marketing og Management

Generelt

7 tilgængelige placeringer
Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

International Marketing og Management

Ifølge Peter Drucker, "fordi formålet med en virksomhed er at skabe en kunde, har virksomheden kun to grundlæggende funktioner: markedsføring og innovation". Derfor er markedsføring en af ​​de funktioner, der er mest afgørende i organisationen. Kort sagt er målet med markedsføring at skabe værdi, kommunikere værdi, indsamle værdi fra firmaets kunder og dermed øge organisationens samlede værdi. Marketing er organisationens vigtigste kilde til viden om markeder, samtidig med at den står over for den organisation, som de fleste kunder og interessenter ser. Formålet med programmet er at uddanne markedsorienterede ledere, der gennem en avanceret forskningsbaseret uddannelse vil arbejde for de bedste verdensvirksomheder.

PROGRAMFOKUS

Det overordnede mål for programmet er at give de studerende viden, færdigheder, værdier og holdninger i forbindelse med international marketing management. Programmets specifikke fokus er på en omfattende undersøgelse af alle væsentlige komponenter i marketing management strategier og deres integration. Programmet er struktureret på tre hovedpiller: marketing, de finansielle konsekvenser af investeringer i marketing og forskning. Den overordnede marketing management tilgang i programmet er meget analytisk og understreger de marketing færdigheder, der kræves for at påvirke niveauet, timingen og sammensætningen af ​​efterspørgslen efter et produkt, service, organisation, sted, person, ide eller en form for information. Graden er skræddersyet til ledernes behov, der opererer i meget turbulente internationale og lokale miljøer.

Master of Science i International Marketing and Management er et stramt og unikt akademisk program, der udsætter eleverne for internationale erhvervsliv og akademiske miljøer og dermed forbereder dem optimalt til en karriere inden for international forretning.

PROGRAM DETALJER

Udvekslingsprogrammer

Kandidatstuderende kan tilbringe et udvekslingssemester i et af 20 partneruniversiteter i 13 lande i hele Europa og Asien.

DOBBELGANG OPTIONS

Den dobbelte grad er udelukkende tildelt studerende, der tilbringer det andet år af deres toårige program på det valgte dobbeltgrad partner universitet:
  • BI Norwegian Business School
  • Tias Skole for Erhverv og Samfund
  • INSEEC Bordeaux
  • Kedge Business School
  • Tilburg Universitet

International Marketing and Management: emner

1 ÅR

1 SEMESTER

  • Avancerede emner i International Management (GRAV028)
  • Corporate Responsibility (GRAV003)
  • Multivariate Statistics (GRAV007)
  • Services Marketing (GRAV020)
  • Marketing Research (GRAV029)

2 SEMESTER

  • Forskningsmetodik (GRAV001)
  • Avanceret Corporate Finance (GRAV012)
  • Brand Management (GRAV022)
  • Marketing Metrics (GRAV023)
  • International forbrugeradfærd (GRAV010)

2 ÅR

1 SEMESTER

  • Ny produktudvikling og service innovation (GRAV025)
  • Salgsforhandling og Salesforce Management (GRAV026)
  • Mikroøkonomi af konkurrenceevne (GRAV027)
  • Strategisk Marketing (GRAV024)
  • Digital og Social Media Marketing (GRAV030)

2 SEMESTER

  • Speciale (GRAV016)

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Since starting its activities in 1999, ISM University of Management and Economics had one aim from the very beginning – to offer innovative, qualitative studies and training of management and economic ... Læs mere

Since starting its activities in 1999, ISM University of Management and Economics had one aim from the very beginning – to offer innovative, qualitative studies and training of management and economics for creative, ambitious young persons and already experienced business managers. Customer Recognition (students, businesses and alumni), International Recognition and Sustainability. Quality and internationality have become the most important priorities of the University’s activities. This aim has been evaluated by International Quality Accreditation (IQA) awarded to ISM in 2006 by the Central and East European Management Development Association (CEEMAN), thus certifying that ISM belongs to universities that offer the most advanced business studies in the region. Minimer
Vilnius County , Oslo , Tilburg , Ile-de-France , Bordeaux , Tilburg , Teleborg + 6 Mere Mindre