MSc i Marketing Management

Generelt

Program beskrivelse

I en verden, hvor dit mærke sidder blandt millioner, og hvor det ser ud til, at dine forbrugere snarere vil tale om dig end for dig, er det afgørende, at markedsførere forbliver foran spillet. Markedsføring er uden tvivl i centrum for al forretningsaktivitet.

Vores nyudviklede ramme indeholder specialiserede enheder, der udforsker moderne problemer for dagens markedsførere, og suppleres af bredere ledelsesenheder. Dette vil udvikle din forståelse af forholdet mellem markedsføring og organisationens bredere sfære og øge efterspørgslen efter dine indsigter i branchen. Den forskelligartede internationale kultur på Business School giver en virkelig global læringserfaring.

Dagens vægt på ny mediemarkedsføring betyder, at de fleste marketingfolk ikke kun kommunikerer med et lokalt eller endda nationalt marked. At lære i et miljø, der samler personale og studerende fra hele verden, vil give dig kanten i branchen til at være fremtidens leder inden for dit ekspertiseområde.

Adgangskrav:

En Bachelor Honours grad med 2: 2 i ethvert fag eller tilsvarende. Hvis engelsk ikke er dit første sprog, skal du bruge IELTS 6.0 (Academic) eller højere.

Kursus detaljer

Kerneenheder
  • Managing People: Begreber og praksis for ledelse og ledelse i den forandrede karakter af internationalt arbejde og forretning. Du vil tage en evaluerende tilgang til at udforske disse områder i en række organisatoriske scenarier. Dette vil hjælpe dig med at udvikle en række konceptuelle og praktiske ledelsesværktøjer.
  • Marketing
  • Lederskab Essentials: Lederskabsteori og praksis i en række forretningskontekster. Du vil genkende og løse udfordringerne i moderne lederskab og forbedre dine færdigheder i strategisk lederskab, der fører i en global kontekst og fører forandring.
  • Moderne emner i markedsføring: Den teoretiske og praktiske anvendelse af en række moderne problemstillinger i marketing management. Enheden trækker på forskning udført af medarbejdere i vores Business School for at give dig viden om vigtige udviklinger i marketing. Du vil blive opfordret til at debattere og evaluere disse problemer i hele enheden.
  • Forretningsforbindelser
  • Marketing Communications: Markedsføringskommunikation er stadigt skiftende. Nye teorier, kulturelle påvirkninger og teknologiske fremskridt er alle sammen for at skabe et dynamisk miljø. Du vil undersøge centrale problemer og udfordringer i marketing kommunikation. Enheden dækker strategiske spørgsmål om integration og planlægning samt de taktiske overvejelser, der er nødvendige for at gennemføre marketingkommunikationskampagner, der opfylder forbrugernes behov.
  • Forskningsprojekt: En mulighed for at gennemføre en betydelig del af selvforvaltet forskning i et område, der interesserer dig. Du får mulighed for at foretage valgfri erhvervserfaring som en del af din Research Project-enhed, underlagt interview og tilgængelighed. Denne erfaring kan bruges til at informere dit projekt.

Programspecifikation

Programspecifikationer giver endelige registreringer af universitetets uddannede grader i overensstemmelse med kravene til kvalitetssikringsagentur. Hvert underviset kursus, der fører til en BU-pris, indeholder en programspecifikation, der beskriver dets mål, struktur, indhold og læringsresultater samt de anvendte undervisnings-, lærings- og vurderingsmetoder.

Karriere

Dette kursus giver dig mulighed for at lære i et miljø, der bringer sammen personale og studerende fra hele verden, som vil give dig kanten i branchen til at være fremtidens leder inden for dit ekspertiseområde.

Nogle af vores Marketing Management kandidater udfører nu roller som:

  • Kontoassistent
  • Assistent køber
  • Virksomhedsledelse praktikant
  • Koordinator
  • Marketing.

Industrier arbejdede i

  • Finansiere
  • Marketing
  • Menneskelige ressourcer
  • Forretning
  • Ledelse.

Yderligere studier

Hvis du vil fortsætte dine studier efter at have opnået din Master's, kan du se på vores udvalg af ph.d.-programmer.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Our university has come a long way in a short amount of time and we currently have more than 17,000 students of which 1,500 are international students from around 130 countries.

Our university has come a long way in a short amount of time and we currently have more than 17,000 students of which 1,500 are international students from around 130 countries. Minimer