MSc i strategisk markedsføring
Cardiff University
Nøgleinformation
Campus placering
Cardiff, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 14.700 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* for UK/EU-studerende. £22.700 for internationale studerende
Introduktion
MSc i Strategic Marketing-programmet er et etårigt fuldtidsprogram designet til at udvide kendskabet til dem, der ønsker at udvikle en succesfuld karriere inden for marketing.
Programmet giver eleverne mulighed for at udforske den dynamiske rolle og værdi af markedsføring på en række forbruger-, industrielle og internationale markeder.
Hvorfor studere MSc i Strategic Marketing?
Kandidatuddannelsen i strategisk markedsføring giver dig den viden, du har brug for for at få succes som marketingprofessionel. Du vil udforske markedsføringens dynamiske rolle på en bred vifte af forbruger-, industri- og internationale markeder.
Du vil modtage den seneste information om de udviklende metoder og teknologier, der bruges til at promovere produkter og tjenester. Du vil få en solid forståelse af det stadig mere krævende forretningsmiljø og vil udvikle en forbedret evne til at tilpasse sig hurtigt til udfordrende marketingsituationer.
Om kandidatuddannelsen i Strategic Marketing
Programmet:
- er tredobbelt akkrediteret af Chartered Institute of Marketing, Federation of European Direct and Interactive Marketing og Marketing Research Society.
- omfatter en ideel mulighed for at omsætte teori til praksis: Som en del af Marketing Project vil du arbejde sammen med en reel organisation om en af deres marketingudfordringer.
- undervises i små grupper, hvilket maksimerer muligheden for diskussion og for interaktion med fakultetsmedlemmer.
- omfatter et boligprogram, som videreudvikler dine praktiske færdigheder.
Et boligprogram
Et boligprogram leveres som en integreret del af programmet uden ekstra omkostninger. Studerende tilbringer tre dage i Gregynog Hall, et ombygget stateligt hjem i Mid-Wales. Under turen giver gæsteforelæsere indblik i deres erhvervserfaringer, og en række case-baserede praktiske sessioner giver de studerende mulighed for at øve deres forhandlings- og konfliktløsningsevner.
Indlæggelser
Læreplan
Programstruktur
MSc i strategisk markedsføring består af to faser: en undervisningsdel og et markedsføringsprojekt.
Etape 1: Den underviste del af uddannelsen
Undervisningen foregår gennem en kombination af formelle forelæsninger, seminarer ledet af de studerende, diskussion af centrale tekster og videomateriale, analyser af casestudier og problemløsningsøvelser i grupper.
1. semester
- Adfærdsaspekter af markedsføring
- Integreret markedsføringskommunikation
- Forskning i strategisk markedsføring
- Strategisk markedsføringsledelse
2. semester
- Markedsføring af digitale medier
- International markedsføring
- Markedsføring og samfund
- Måling af markedsføringseffektivitet
Fase 2: Markedsføringsprojektet
Marketingprojektet giver dig mulighed for at arbejde med et virkeligt markedsføringsproblem i en virksomhed, offentlig sektor eller nonprofitorganisation. Du vil arbejde i et team på tre til fem medlemmer under vejledning af en akademiker.
Du vil bruge to måneder på at lære om organisationens driftsmiljø, analysere deres markedsføringsudfordringer, udarbejde en markedsføringsplan for organisationen og præsentere løsningsforslaget for bestyrelsen ved en formel præsentation.
Blandt de deltagende organisationer er:
- Equinox Communications
- Forbrugeroplysninger
- Cynnal Cymru-Sustain Wales
- Monmouthshire County Council
- Pera Cymru
- Politiet i South Wales
- Walisisk musik-SWN Festival
- IQED
- JP Executive Udlejning og ejendomsadministration
- S.A. Brain og Company
- V12 Retail Finance
- Tigerens år i Health Spa
- Body Clinic
- Box UK
- Holiday Inn
- Ledelse og ledelse Wales
- National Childbirth Trust
- Rhondda Heritage Park
Vurdering
De fleste moduler vurderes ved hjælp af en opgave på 3000 ord og en to timers eksamen. Nogle moduler vurderes ved hjælp af løbende evaluering (individuel vurdering og en gruppepræsentation).