Branding i Frankrig - Branding-uddannelser i Frankrig Branding

Msc står for Master of Science. Det er en postgraduate pædagogisk mester 's grad gives af universiteterne i en lang række nationer. Graden er typisk undersøgt for i videnskaberne og lejlighedsvis i de sociale videnskaber. Studerende af erhvervslivet, især for marketing, kan vælge at yderligere specialisere sig i branding. Dette er studiet af, hvordan man kan skabe og opretholde effektiv… Læs mere

Msc står for Master of Science. Det er en postgraduate pædagogisk mester 's grad gives af universiteterne i en lang række nationer. Graden er typisk undersøgt for i videnskaberne og lejlighedsvis i de sociale videnskaber.

Studerende af erhvervslivet, især for marketing, kan vælge at yderligere specialisere sig i branding. Dette er studiet af, hvordan man kan skabe og opretholde effektive mærker, enten af ​​produkter eller tjenester, der anvender elementer af kreativt design, reklame og strategiudvikling.

Frankrig er i øjeblikket blandt de 20 bedst præsterende lande i form af økonomien på grund af deres fremragende resultatorienteret videregående uddannelse læring. De fleste af de kurser på universiteterne udbydes i det franske sprog. Frankrig har 60 offentlige og 100 private universiteter.

Branding i Frankrig - Tag din MSc i Frankrig. Alle MSc-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
MBA
Kedge Business School
Bordeaux, Frankrig +2 Mere

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, ... +

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, der gør forbrugerne til etiske forbrugere, en følelse af at tilhøre flere samfund gennem affinitet eller følelsesmæssige bånd, fremkomsten af en tendens til en mere ansvarlig form for markedsføring og nye former for konkurrence baseret på oprettelsen af åbne økosystemer, der involverer "forretningspartnere". -
MSc
Fuldtid
Engelsk
på universitet