Branding Bordeaux - Branding-uddannelser i Bordeaux Branding, Bordeaux

Kandidatuddannelser giver den samme titel for graden - Master. Postgraduate studier såsom Masters of Science forkortes MSc. Master of Science i Management-program eller Master of Science i Management uddannelse, er postgraduate programmer i fælles ledelse. Det betyder, at de studerende får en akademisk uddannelse med dybde refleksion og abstraktion. Masters normalt kan klassificeres som Master… Læs mere

Kandidatuddannelser giver den samme titel for graden - Master. Postgraduate studier såsom Masters of Science forkortes MSc. Master of Science i Management-program eller Master of Science i Management uddannelse, er postgraduate programmer i fælles ledelse. Det betyder, at de studerende får en akademisk uddannelse med dybde refleksion og abstraktion. Masters normalt kan klassificeres som Master of Science (MSc), eller den populære Master of Arts (MA). Master of Science (MSc) normalt gives for en vellykket opnå postgraduate programmer med videnskab eller teknisk konvergens.

Forretningsservice studerende, der fokuserer på markedsføring kan kun beslutte at specialisere deres studie med branding. Denne disciplin kombinerer begreberne kreativt design, strategiudvikling, reklame og markedsføring til at skabe effektive og bæredygtige produkter og tjenester brands.

Frankrig er i øjeblikket blandt de 20 bedst præsterende lande i form af økonomien på grund af deres fremragende resultatorienteret videregående uddannelse læring. De fleste af de kurser på universiteterne udbydes i det franske sprog. Frankrig har 60 offentlige og 100 private universiteter.

Bliver et storbyområde i Frankrig, er Bordeaux city hjemsted for over 200.000 indbyggere. Det er hjemsted for en stor vinindustri og vin fair i verden. Bordeaux er også hjemsted for universitetet i Bordeaux.

Branding Bordeaux - Tag din MSc i Bordeaux. Få alle MSc-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
Kedge Business School
Bordeaux, Frankrig +2 Mere

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, ... +

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, der gør forbrugerne til etiske forbrugere, en følelse af at tilhøre flere samfund gennem affinitet eller følelsesmæssige bånd, fremkomsten af en tendens til en mere ansvarlig form for markedsføring og nye former for konkurrence baseret på oprettelsen af åbne økosystemer, der involverer "forretningspartnere". -
MSc
Fuldtid
Engelsk
på universitet