Branding i Schweiz - Branding-uddannelser i Schweiz Branding

En Master of Science eller MSc er en postgraduat grad typisk inden for naturvidenskab og samfundsvidenskab. MSC kan være selvfølgelig baseret, forskningsbaseret, eller en blanding af de to. Branding er en specialisering af virksomhed, der falder ind under markedsføring. Det er studiet af, hvordan man skaber og fremme vare eller tjenesteydelse mærker, der er effektive og bæredygtige, ved hjæl… Læs mere

En Master of Science eller MSc er en postgraduat grad typisk inden for naturvidenskab og samfundsvidenskab. MSC kan være selvfølgelig baseret, forskningsbaseret, eller en blanding af de to.

Branding er en specialisering af virksomhed, der falder ind under markedsføring. Det er studiet af, hvordan man skaber og fremme vare eller tjenesteydelse mærker, der er effektive og bæredygtige, ved hjælp af begreberne både reklame og kreativt design. Feltet kan også berøre elementer af strategi og distribution.

Schweiz (tysk: Schweiz, fransk: Suisse, italiensk: Svizzera, Romansch:. Svizra Schweiz har nogle af de verdenskendte Universiteter som ETH i Zürich, EPFL i Lausanne, IHEID i Genève, Lausanne Universitet eller University of St. Gallen. Husk på, det 's meget bedre til at tale det lokale sprog, så hvis du kan ' t taler enten fransk, tysk eller italiensk, hellere gå til et sprogkursus først.

Branding i Schweiz - Tag din MSc i Schweiz. Alle MSc-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Kedge Business School
Bordeaux, Frankrig +2 Mere

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, ... +

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, der gør forbrugerne til etiske forbrugere, en følelse af at tilhøre flere samfund gennem affinitet eller følelsesmæssige bånd, fremkomsten af en tendens til en mere ansvarlig form for markedsføring og nye former for konkurrence baseret på oprettelsen af åbne økosystemer, der involverer "forretningspartnere". -
MSc
Fuldtid
Engelsk
på universitet