close

Filtre

Se resultater

Markedsføring i Belgien - Markedsføring-uddannelser i Belgien Markedsføring

Kandidatuddannelser giver den samme titel for graden - Master. Postgraduate studier såsom Masters of Science forkortes MSc. Master of Science i Management-program eller Master of Science i Management uddannelse, er postgraduate programmer i fælles ledelse. Det betyder, at de studerende får en akademisk uddannelse med dybde refleksion og abstraktion. Masters normalt kan klassificeres som Master… Læs mere

Kandidatuddannelser giver den samme titel for graden - Master. Postgraduate studier såsom Masters of Science forkortes MSc. Master of Science i Management-program eller Master of Science i Management uddannelse, er postgraduate programmer i fælles ledelse. Det betyder, at de studerende får en akademisk uddannelse med dybde refleksion og abstraktion. Masters normalt kan klassificeres som Master of Science (MSc), eller den populære Master of Arts (MA). Master of Science (MSc) normalt gives for en vellykket opnå postgraduate programmer med videnskab eller teknisk konvergens.

Marketing programmer kan give de studerende med særlige færdigheder og viden i forbindelse med identifikation af målgrupper, til skabelsen af ​​prisstrategierne, udvikling af tjenester og produkter og gennemførelse af reklame metoder nå de relevante forbrugere. 

Med universitetsuddannelse er øverste mest niveau i uddannelsessystemet i Belgien har regeringen lagt mere vægt på at sikre, at de studerendes liv er gjort så enkel som muligt gennem lånet og tilskud programmer. De tilbyder sponsorer til internationale studerende med fattige og sårbare baggrunde, der ønsker at studere i dette land.

Markedsføring i Belgien - Tag din MSc i Belgien. Alle MSc-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Læs mere om at studere i Belgien
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
HEC Management School - University of Liège
Liège, Belgien

Udvikle en moderne vision om markedsføring og strategi under hensyntagen til itrevolutionen.

Udvikle en moderne vision om markedsføring og strategi under hensyntagen til itrevolutionen. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2021
på universitet