Markedsføring i Danmark - Markedsføring-uddannelser i Danmark Markedsføring

En Master of Science eller MSc er en postgraduat grad typisk inden for naturvidenskab og samfundsvidenskab. MSC kan være selvfølgelig baseret, forskningsbaseret, eller en blanding af de to. Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne til at blive professionelle i branchen, lære dem at hjælpe virksomheder med succes fremme og sælge produkter troede brugen af ​​marketingstrategier, trenda… Læs mere

En Master of Science eller MSc er en postgraduat grad typisk inden for naturvidenskab og samfundsvidenskab. MSC kan være selvfølgelig baseret, forskningsbaseret, eller en blanding af de to.

Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne til at blive professionelle i branchen, lære dem at hjælpe virksomheder med succes fremme og sælge produkter troede brugen af ​​marketingstrategier, trendanalyse, forskning og prissætning.

På trods af sin lille befolkning. Danmark rangerer som et af verdens 's mest innovative lande takket være en stærk vægt på forskning og uddannelse af høj kvalitet Du vil også blive studeret i et sikkert, venligt og innovation-drevet miljø.

Markedsføring i Danmark - Tag din MSc i Danmark. Alle MSc-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
Aarhus University
Aarhus, Danmark

MSc-programmet i Business-to-Business Marketing og Indkøb fokuserer på de ledelsesmæssige udfordringer relateret til drift på industrielle markeder. Det forbereder de studeren ... +

MSc-programmet i Business-to-Business Marketing og Indkøb fokuserer på de ledelsesmæssige udfordringer relateret til drift på industrielle markeder. Det forbereder de studerende til en lang række karrierer, hovedsageligt i den private sektor. Studerende på programmet får færdigheder inden for områder som business-to-business marketing og strategi, indkøbsledelse, relationsstyring, innovation, priser og regulering af samarbejde på forretningsmarkeder. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
på universitet
 
University of Southern Denmark
Esbjerg, Danmark

De kompetencer, lært i løbet af programmet i Marketing og Innovation kan bruges til at spotte og udnytte mulighederne på markedet ...

De kompetencer, lært i løbet af programmet i Marketing og Innovation kan bruges til at spotte og udnytte mulighederne på markedet ... -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Southern Denmark
Odense, Danmark

Denne masterprofil fokuserer på markedsføring af kommunikationsprocesser fra virksomhedens til brandniveauet ved hjælp af avancerede socio-kulturelle teoretiske perspektiver p ... +

Denne masterprofil fokuserer på markedsføring af kommunikationsprocesser fra virksomhedens til brandniveauet ved hjælp af avancerede socio-kulturelle teoretiske perspektiver på forbrugermarkeder. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Southern Denmark
Odense, Danmark

Programmet omfatter forskellige aspekter af markedsføring, detailhandel, tjenester, business to business, marketing forskning samt moduler på andre ...

Programmet omfatter forskellige aspekter af markedsføring, detailhandel, tjenester, business to business, marketing forskning samt moduler på andre ... -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Southern Denmark
Esbjerg, Danmark

Ønsker du at være i stand til at spotte og udnytte markedets muligheder? Som følge af stigende internationalisering og globalisering, virksomheder har brug for ...

Ønsker du at være i stand til at spotte og udnytte markedets muligheder? Som følge af stigende internationalisering og globalisering, virksomheder har brug for ... -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Southern Denmark
Esbjerg, Danmark

På grund af erosionen af traditionelle marketingkanaler gør firmaerne stadig flere investeringer i sociale medier og digitalisering for effektivt at komme i kontakt og følelse ... +

På grund af erosionen af traditionelle marketingkanaler gør firmaerne stadig flere investeringer i sociale medier og digitalisering for effektivt at komme i kontakt og følelsesmæssige langsigtede relationer til deres kunder i dag. Således kræver virksomheder og erhvervsliv i fremtiden enormt ledere, der forstår, hvordan sociale medier og digitalisering kan bruges som et strategisk instrument til at øge fast værdi for at sikre konkurrencefordel. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
Aarhus University
Aarhus, Danmark

Marketingprogrammet fokuserer på forbrugerindsigt og kundebehov for at levere produkter og tjenester af værdi for målmarkedet og målkundegruppen, som virksomheden betjener. De ... +

Marketingprogrammet fokuserer på forbrugerindsigt og kundebehov for at levere produkter og tjenester af værdi for målmarkedet og målkundegruppen, som virksomheden betjener. Det inkluderer således en meget vigtig tilgang til ledelsesbeslutning og dækker et sæt forretningsfunktioner, der tager højde for virksomhedens forretningsportefølje, konkurrenternes adfærd på markedet og tendenser i makro-miljøet. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Aug 2020
på universitet
 

TIP! If you represent a school and want to add your programs to our listings, contact us here