MASTERSTUDIES

Markedsføring Aix-en-Provence - Markedsføring-uddannelser i Aix-en-Provence Markedsføring, Aix-en-Provence

Kandidatuddannelser giver den samme titel for graden - Master. Postgraduate studier såsom Masters of Science forkortes MSc. Master of Science i Management-program eller Master of Science i Management uddannelse, er postgraduate programmer i fælles ledelse. Det betyder, at de studerende får en akademisk uddannelse med dybde refleksion og abstraktion. Masters normalt kan klassificeres som Master of Science (MSc), eller den populære Master of Arts (MA). Master of Science (MSc) normalt gives for en vellykket opnå postgraduate programmer med videnskab eller teknisk konvergens.

Marketing programmer kan give de studerende med særlige færdigheder og viden i forbindelse med identifikation af målgrupper, til skabelsen af ​​prisstrategierne, udvikling af tjenester og produkter og gennemførelse af reklame metoder nå de relevante forbrugere. 

Frankrig er i øjeblikket blandt de 20 bedst præsterende lande i form af økonomien på grund af deres fremragende resultatorienteret videregående uddannelse læring. De fleste af de kurser på universiteterne udbydes i det franske sprog. Frankrig har 60 offentlige og 100 private universiteter.

Markedsføring Aix-en-Provence - Tag din MSc i Aix-en-Provence. Få alle MSc-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

2 Resultater i Markedsføring, Aix-en-Provence Filter

Msc - ledelse og marketing serviceaktiviteter

L’Institut d’Administration des Entreprises d'Aix-en-Provence
MSc
<
Fuldtid
Engelsk
på universitet

SMBG Ranking 2010 IAE Aix er kendt for kvaliteten af ​​sine lederuddannelse markedsføring og servicevirksomhed. Erhverve funktionel viden ...

Læs mere

Msc - marketing og brand management

L’Institut d’Administration des Entreprises d'Aix-en-Provence
MSc
<
Fuldtid
Engelsk
på universitet

Dette Kandidatuddannelsen giver dig mulighed for at være operationelt i funktioner product manager, brand manager, markedet manager og leder af kvantitative og kvalitative stu ...

Læs mere