Markedsføring Bordeaux - Markedsføring-uddannelser i Bordeaux Markedsføring, Bordeaux

Kandidatuddannelser giver den samme titel for graden - Master. Postgraduate studier såsom Masters of Science forkortes MSc. Master of Science i Management-program eller Master of Science i Management uddannelse, er postgraduate programmer i fælles ledelse. Det betyder, at de studerende får en akademisk uddannelse med dybde refleksion og abstraktion. Masters normalt kan klassificeres som Master… Læs mere

Kandidatuddannelser giver den samme titel for graden - Master. Postgraduate studier såsom Masters of Science forkortes MSc. Master of Science i Management-program eller Master of Science i Management uddannelse, er postgraduate programmer i fælles ledelse. Det betyder, at de studerende får en akademisk uddannelse med dybde refleksion og abstraktion. Masters normalt kan klassificeres som Master of Science (MSc), eller den populære Master of Arts (MA). Master of Science (MSc) normalt gives for en vellykket opnå postgraduate programmer med videnskab eller teknisk konvergens.

Marketing programmer kan give de studerende med særlige færdigheder og viden i forbindelse med identifikation af målgrupper, til skabelsen af ​​prisstrategierne, udvikling af tjenester og produkter og gennemførelse af reklame metoder nå de relevante forbrugere. 

Frankrig tilbyder en fantastisk videregående uddannelsessystem til ikke kun dens borgere, men også udlændinge. Landet 's dynamiske kultur tiltrækker udenlandske studerende og dem interesseret i at forfølge internationale kurser. Frankrig har en tradition for videnskabelig og teknologisk innovation. Dette sikrer, at forskere fuldt ud at udnytte deres kreativitet.

Bliver et storbyområde i Frankrig, er Bordeaux city hjemsted for over 200.000 indbyggere. Det er hjemsted for en stor vinindustri og vin fair i verden. Bordeaux er også hjemsted for universitetet i Bordeaux.

Markedsføring Bordeaux - Tag din MSc i Bordeaux. Få alle MSc-programmet og skole information. Spar tid og kontakte skolen direkte her!

Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
Kedge Business School
Bordeaux, Frankrig +2 Mere

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, ... +

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, der gør forbrugerne til etiske forbrugere, en følelse af at tilhøre flere samfund gennem affinitet eller følelsesmæssige bånd, fremkomsten af en tendens til en mere ansvarlig form for markedsføring og nye former for konkurrence baseret på oprettelsen af åbne økosystemer, der involverer "forretningspartnere". -
MSc
Fuldtid
Engelsk
på universitet
 
Kedge Business School
Marseille, Frankrig +1 Mere

Digital markedsføring har en tumult indflydelse på samfundet som helhed, og bortfalder den etablerede praksis hos virksomheder, offentlige organer og brugere. Nye erhverv og n ... +

Digital markedsføring har en tumult indflydelse på samfundet som helhed, og bortfalder den etablerede praksis hos virksomheder, offentlige organer og brugere. Nye erhverv og ny praksis er opstået, hvilket resulterer i et færdighedsforskel på markedet og et presserende behov for ny ledelsestræning på disse områder. -
MSc
Fuldtid
Engelsk
på universitet