Markedsføring i Kina - Markedsføring-uddannelser i Kina Markedsføring

Master of Science eller MSc, er en akademisk grad tildeles dem, der reelt fuldføre omkring fire års intensivt undersøgelse om et givent emne. Mange MSc kurser tilbyder en kombination af klasseundervisning og forskningsbaseret pensum. Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne til at blive professionelle i branchen, lære dem at hjælpe virksomheder med succes fremme og sælge produkter troe… Læs mere

Master of Science eller MSc, er en akademisk grad tildeles dem, der reelt fuldføre omkring fire års intensivt undersøgelse om et givent emne. Mange MSc kurser tilbyder en kombination af klasseundervisning og forskningsbaseret pensum.

Marketing undersøgelser kan hjælpe eleverne til at blive professionelle i branchen, lære dem at hjælpe virksomheder med succes fremme og sælge produkter troede brugen af ​​marketingstrategier, trendanalyse, forskning og prissætning.

Undervisningsministeriet kører uddannelse i Kina. Regeringen ofte giver delvis støtte til de videregående uddannelser i de tekniske og offentlige universiteter. Den kinesiske regering har også udviklet akademiske pensum, der giver de studerende med faglige færdigheder til at pleje deres talenter.

Markedsføring i Kina - Tag din MSc i Kina. Alle MSc-programmet og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
The University of Manchester Worldwide China Centre
Shanghai, Kina

Our unique online Master’s course in International Fashion Marketing builds on the established strengths of our long-standing, internationally recognised qualifications in fas ... +

Our unique online Master’s course in International Fashion Marketing builds on the established strengths of our long-standing, internationally recognised qualifications in fashion and textiles. It combines academic excellence with the development skills that are essential for a career in the global fashion industry and will enable you to work and study simultaneously. -
MSc
Deltid
2 år
Engelsk
01 Sep 2020
Online
 
emlyon business school
Paris, Frankrig

Kundeforventninger og kulturelle normer udfordrer løbende kernebrandstrategier for luksusvirksomheder. Som et bredt program, MSc i Luksus Management

Kundeforventninger og kulturelle normer udfordrer løbende kernebrandstrategier for luksusvirksomheder. Som et bredt program, MSc i Luksus Management -
MSc
Fuldtid
18 måneder
Engelsk
Sep 2020
01 Aug 2020
på universitet
 
Kedge Business School
Bordeaux, Frankrig +2 Mere

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, ... +

Markedsaktiviteter og færdigheder skal ændres i takt med de dybe og ofte modstridende ændringer i vores miljø, herunder digital teknologi og udvikling af en deltagende kultur, der gør forbrugerne til etiske forbrugere, en følelse af at tilhøre flere samfund gennem affinitet eller følelsesmæssige bånd, fremkomsten af en tendens til en mere ansvarlig form for markedsføring og nye former for konkurrence baseret på oprettelsen af åbne økosystemer, der involverer "forretningspartnere". -
MSc
Fuldtid
Engelsk
på universitet
 
ESCP Business School
Paris, Frankrig +1 Mere

MSc i Marketing

MSc i Marketing -
MSc
Fuldtid
18 måneder
Engelsk
på universitet
 
University of Southern Denmark
Esbjerg, Danmark

De kompetencer, lært i løbet af programmet i Marketing og Innovation kan bruges til at spotte og udnytte mulighederne på markedet ...

De kompetencer, lært i løbet af programmet i Marketing og Innovation kan bruges til at spotte og udnytte mulighederne på markedet ... -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
Aarhus University
Aarhus, Danmark

MSc-programmet i Business-to-Business Marketing og Indkøb fokuserer på de ledelsesmæssige udfordringer relateret til drift på industrielle markeder. Det forbereder de studeren ... +

MSc-programmet i Business-to-Business Marketing og Indkøb fokuserer på de ledelsesmæssige udfordringer relateret til drift på industrielle markeder. Det forbereder de studerende til en lang række karrierer, hovedsageligt i den private sektor. Studerende på programmet får færdigheder inden for områder som business-to-business marketing og strategi, indkøbsledelse, relationsstyring, innovation, priser og regulering af samarbejde på forretningsmarkeder. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
på universitet
 

University of Strathclyde Business School
Glasgow, Det Forenede Kongerige +4 Mere

Programmet giver dig mulighed for at udvikle avanceret niveau akademisk ekspertise i international markedsføring. Du vil få de tekniske og personlige kompetencer til at operer ... +

Programmet giver dig mulighed for at udvikle avanceret niveau akademisk ekspertise i international markedsføring. Du vil få de tekniske og personlige kompetencer til at operere på tværs af en række dynamiske og konkurrencedygtige internationale miljøer. Kurset har et bredt udvalg af valgfag; mange omfatter internationale dimensioner, hvilket afspejler den nuværende mangfoldighed i den globale markedsføring praksis. Kurset har mange værditilvækst funktioner, herunder men ikke begrænset til: virkelige liv læring gennem vores live industri projekt, 'International Marketing Works' høj kaliber industrien samarbejde forskning af topkvalitet -
MSc
Fuldtid
12 måneder
Engelsk
på universitet
 
emlyon business school
Paris, Frankrig

MSc i Digital Marketing

MSc i Digital Marketing -
MSc
Fuldtid
18 måneder
Engelsk
Sep 2020
01 Aug 2020
på universitet
 
Kedge Business School
Marseille, Frankrig +1 Mere

Digital markedsføring har en tumult indflydelse på samfundet som helhed, og bortfalder den etablerede praksis hos virksomheder, offentlige organer og brugere. Nye erhverv og n ... +

Digital markedsføring har en tumult indflydelse på samfundet som helhed, og bortfalder den etablerede praksis hos virksomheder, offentlige organer og brugere. Nye erhverv og ny praksis er opstået, hvilket resulterer i et færdighedsforskel på markedet og et presserende behov for ny ledelsestræning på disse områder. -
MSc
Fuldtid
Engelsk
på universitet
 
ESCP Business School
Madrid, Spanien +2 Mere

MSc i Marketing og Digital Media sigter på at udstyre elever med de færdigheder og viden til at lykkes i en international, banebrydende karriere inden for markedsføring. For a ... +

MSc i Marketing og Digital Media sigter på at udstyre elever med de færdigheder og viden til at lykkes i en international, banebrydende karriere inden for markedsføring. For at gøre det fokuserer programmet på, hvordan man anvender centrale strategiske markedsføringsaspekter i en stadig mere digital og globaliseret verden. -
MSc
Fuldtid
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Southern Denmark
Odense, Danmark

Denne masterprofil fokuserer på markedsføring af kommunikationsprocesser fra virksomhedens til brandniveauet ved hjælp af avancerede socio-kulturelle teoretiske perspektiver p ... +

Denne masterprofil fokuserer på markedsføring af kommunikationsprocesser fra virksomhedens til brandniveauet ved hjælp af avancerede socio-kulturelle teoretiske perspektiver på forbrugermarkeder. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Southern Denmark
Odense, Danmark

Programmet omfatter forskellige aspekter af markedsføring, detailhandel, tjenester, business to business, marketing forskning samt moduler på andre ...

Programmet omfatter forskellige aspekter af markedsføring, detailhandel, tjenester, business to business, marketing forskning samt moduler på andre ... -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Southern Denmark
Esbjerg, Danmark

Ønsker du at være i stand til at spotte og udnytte markedets muligheder? Som følge af stigende internationalisering og globalisering, virksomheder har brug for ...

Ønsker du at være i stand til at spotte og udnytte markedets muligheder? Som følge af stigende internationalisering og globalisering, virksomheder har brug for ... -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Southern Denmark
Esbjerg, Danmark

På grund af erosionen af traditionelle marketingkanaler gør firmaerne stadig flere investeringer i sociale medier og digitalisering for effektivt at komme i kontakt og følelse ... +

På grund af erosionen af traditionelle marketingkanaler gør firmaerne stadig flere investeringer i sociale medier og digitalisering for effektivt at komme i kontakt og følelsesmæssige langsigtede relationer til deres kunder i dag. Således kræver virksomheder og erhvervsliv i fremtiden enormt ledere, der forstår, hvordan sociale medier og digitalisering kan bruges som et strategisk instrument til at øge fast værdi for at sikre konkurrencefordel. -
MSc
Fuldtid
2 år
Engelsk
Sep 2020
på universitet
 
University of Strathclyde Business School
Glasgow, Det Forenede Kongerige +4 Mere

Strathclydes MSc i Digital Marketing Management (DMM) er blevet udviklet i samarbejde med industrien som reaktion på et voksende behov for kandidater med digitale marketing fæ ... +

Strathclydes MSc i Digital Marketing Management (DMM) er blevet udviklet i samarbejde med industrien som reaktion på et voksende behov for kandidater med digitale marketing færdigheder. Programmet har til formål at sætte dig i stand til at blive en af ​​de næste generation af digitale fagfolk. -
MSc
Fuldtid
12 måneder
Engelsk
på universitet