Keystone logo

8 MSc Programmer i Markedsføringsforskning 2024

Filtre

Filtre

  • MSc
  • Markedsføring
  • Markedsføring
  • Markedsføringsforskning
Studieområde
  • Markedsføring (8)
  • Tilbage til hovedkategori
Placeringer
Find flere lokationer
Grad type
Varighed
Studietempo
Sprog
Sprog
Studieformat

Popular degree type

Popular study format

Popular education type

MSc Programmer i Markedsføringsforskning

En MSc eller Master of Science grad er uddannet niveau program. Målet er at levere avancerede studier i et udvalgt område. Programmer omfatter normalt en blanding af klasseundervisning og praktisk arbejde i marken.

Hvad er en MSc i Marketing Research? Dette program er en dybdegående undersøgelse af markedsføring og hvordan det påvirker både forbrugere og virksomheder. Ideologien bag markedsføring tilgange er undersøgt, sammen med at se på, hvordan forskellige tilgange påvirker forbrugernes indkøbsvaner. Studerende vil normalt tage kurser i forbrugeradfærd, psykologi, rådgivning og forskningsmetoder. Programmet er designet til at hjælpe eleverne med at forstå marketing adfærd og den indflydelse, de har. Gennem specialiserede undersøgelser, studerende er i stand til at få en mere grundig forståelse af, hvordan markedsføring virker, og hvordan det kan bruges i forskellige industrier.

Færdiggørelse en markedsføring forskning kandidatuddannelse giver enkeltpersoner til at lære at planlægge markedet forskningsprojekter og anvende den viden, de har lært at den virkelige verden situationer. De er i stand til at fremme i deres karriere at arbejde i forskning side af markedsføring, hvor ideer udvikles og afprøves.

Omkostningerne ved et program vil variere. Hver skole tilbyder et unikt program, hvilket betyder omkostninger er ikke det samme fra skole til skole. Den bedste kilde til oplysninger om omkostningerne er en skole finansielle støtte kontor.

Kandidater fra en MSc i Marketing Forskningsprogram er parate til at arbejde i virksomheder, faglige organisationer, forskningsfaciliteter og akademikere. Kandidater kan vælge at holde med at forske positons eller udvide deres karriere i ledelse. Nogle potentielle stillingsbetegnelser omfatter marketing manager, forbruger analytiker, forskningschef, strategisk planner, annonceringskonto planner og markedsanalytiker.Derudover kandidater er på vej til at højt rangerende positioner, såsom administrerende direktør eller marketingchef.

Hvis du arbejder i marketing og gerne vil udvide din viden eller fremme din karriere, så en MSc i Marketing Research kan være et godt valg for dig. Søg efter dit program nedenfor og kontakt direkte optagelse kontor på skolen efter eget valg ved at udfylde den ledende formular.