20 MSc Programmer i Markedsføring i Asien for 2024
Filtre
Filtre
- MSc
- Markedsføring
20 MSc Programmer i Markedsføring i Asien for 2024
Popular study format
Popular education type
MSc Programmer i Markedsføring
En MBA i Marketing er en avanceret studieforløb, der typisk tages til at fremdrive en karriere inden for markedsføring og reklame. Afhængigt af læseplanen for uddannelsesinstitutionen, kan eleverne blive tilbudt sådanne kurser som markedsundersøgelser, erhvervs- og privatkunder kommunikation og sociale medier strategier for markedsføring.
Studerende, der gennemfører en del af deres uddannelse i Asien vokser i antal. I øjeblikket, det andet og det tredje største økonomier er i Asien. Uden begrænsning, har eleverne beskrev deres tid i Asien som den bedste oplevelse af deres liv. I dag er tre af de fire mest befolkede lande i verden er i Asien: Kina, Indien og Indonesien.
MSc, eller Master of Science, er en internationalt anerkendt akademisk grad, der angiver færdigheder og viden om et givet emne eller område. De fleste MSc programmer tager omkring fire år til at afslutte, hvorefter nogle deltage i arbejdsstyrken, mens andre fortsætter i klasseværelset.