Ma i kommunikation, kultur og teknologi
Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences
Nøgleinformation
Campus placering
Washington, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 - 3 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 2.139 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Undervisning og obligatoriske gebyrer for 12 kredit timer
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Kommunikation, kultur og teknologi er et tværfagligt Master of Arts Program med fokus på udfordringer fra nye teknologier inden for en række områder, herunder forskning, regering, politik, kunst, medier, kommunikation, erhvervsliv, sundhed og medicin.
Ved at skære tværs over institutionelle og disciplinære grænser undersøger eleverne friske løsninger på komplekse problemer. CCTers er villige til at bringe innovativ tænkning og flere konceptuelle værktøjer til ledende roller i et stadigt voksende informationssamfund.
Ved CCT skærer eleverne tværs over institutionelle og disciplinære grænser for at undersøge, hvordan vi bruger medier og teknologi til at kommunikere fra sociale, økonomiske, politiske og kulturelle perspektiver. Fakultet og studerende anvender teori til at praktisere i virkelige omgivelser, holde trit med et hurtigt voksende informationssamfund og engagere sig i digital innovation.
Baggrunde, færdigheder og akademiske fokuser er forskellige her: økonomer studerer teorier om kultur og kommunikation, kunstnere bygger robotter, og journalister analyserer fremtiden for store data. CCT's akademiske krav er organiseret til ekspansiv og selvdreven læring, så de studerende kan definere MA-graden ved deres egne lidenskaber og intellektuelle formål.
Ved at opbygge deres individuelle læseplaner vælger eleverne blandt CCT-kurser fra forskellige tematiske "klynger" og kan også overveje kurser udbudt uden for CCT. Tjek de mange muligheder CCTers skal tjene deres gradskreditter.
CCT læringsmål
CCT-programmet tager sigte på strukturerede og innovative læringsmål, samtidig med at man engagerer store discipliner og tilgange.
- Teknologi
CCT-studerende får en grundlæggelse i teknologiens historie og mekanik. De samler heterogene metoder og teorier for at se på udviklingen af teknologier og undersøge, hvordan de former vores verden. Studerende erhverver praktisk viden om informations- og kommunikationsteknologi, så de kan arbejde inden for teknologirelaterede områder.
Studerende skal tage CCTP 506: Foundations of Technology. Kurset vurderer deres forståelse af tidligere, nuværende og nye teknologier og deres succes med at anvende denne viden i virkelige sammenhænge. - Tværfaglig problemløsning
Teknologi interagerer med kommunikation og kultur på komplekse måder, der går ud over grænserne for de enkelte discipliner. CCT-studerende lærer at stille spørgsmål og løse problemer i forbindelse med kommunikation og teknologi, der integrerer disciplinære traditioner, teoretiske rammer, metodologiske tilgange og argumenter.
Studerende skal tage CCTP 505: Introduktion til kommunikation, kultur og teknologi. Studerende demonstrerer vækst i problemløsning ved at bruge koncepter fra flere discipliner i udformningen af individuelle og gruppeprojekter. De laver mundtlige, skriftlige, multimedie- og konference-præsentationer. De vælger materiale, der er egnet til tværfaglig efterforskning, sammenligne og kontrast koncepter og lave argumenter, der indeholder indsigter fra tværs af felter. - Teori til praksis
Studerende udfordres til at studere teoretiske rammer og anvende dem på gåder i den måde, at nye teknologier interagerer med kommunikation og kultur. De bevæger sig flydende mellem teoretiske modeller og virkelige resultater for at bruge teori og bevis i problemløsning.
Studerende skal demonstrere kompetence i at flytte mellem teori og praksis, da de gennemfører deres individuelle og gruppeprojekter. De bruger bevis for at udsætte grænser og udforske nye muligheder for udvikling af teorier. Studentjournalen gnovis offentliggør regelmæssigt dette arbejde. - Metode
Studerende lærer at benytte metoder til fremme af at studere etablerede og nye kommunikationsteknologier. De har mulighed for at lære en række kvantitative og kvalitative tilgange, der finder anvendelse på tværs af discipliner. Disse omfatter statistiske metoder, undersøgelsesundersøgelser, indholdsanalyse, interviewteknikker, fokusgrupper, deltagerobservation, arkivforskning, social network analysis, case studies, diskursanalyse, hermeneutik, semiotik, mediasociologi teknikker, digital historiefortælling, etnografi, eksperimentelt design , nye / digitale mediestudieteknikker og meget mere. De bryder ny grund ved at udforske og udvikle nye metoder til analyse af kommunikationsfænomener, der gør brug af digitale teknologier.
Studerende skal passere mindst et metodik kursus, der er i overensstemmelse med deres studieplan. Læring i metoder demonstreres ved evnen til at vælge metoder, der er egnede til et forskningsproblem og at udføre forskning i overensstemmelse med normer og praksis i den særlige metodologiske tradition. - Tematiske Foci
Studerende udvikler individuelle akademiske programmer til at skabe struktur for deres tværfaglige undersøgelse af virkningerne af teknologi. De organiserer deres studier omkring et tematisk fokus, eller "klynge": teknologi og samfund; teknologi, informations- og innovationspolitik; teknologi, erhvervsliv og økonomi; kulturelle studier; globaliseringsstudier medier og politik; eller kunst, medier og repræsentation. Studerende lærer om teorier, metoder og stof forbundet med bestemte koncentrationsområder, der altid trækker på flere discipliner.
Studerende vurderes i individuelle kurser baseret på de relevante kriterier for emnet samt deres evne til at tegne tværfaglige afledninger. Nogle studerende skriver en udvidet afhandling, der fokuserer på et bestemt emne; afhandlingen bedømmes om betydningen af dets videnskabelige bidrag, forskningens integritet, dets kreative skæbne og dets tværfaglige perspektiv. Andre studerende tager CCTP 850: Digital Presence og Strategic Persuasion, hvor de udvikler en digital portefølje. De organiserer, hvad de har lært af deres fælles læreplaner, projekter og praktikophold i lyset af personlige mål og behovene hos de industrier, de søger at komme ind i; De vurderes på de forbindelser, de viser mellem specifikke faglige og faglige mål.
CCT MA krav
Studerende skal færdiggøre 39 studiepoints med et minimum GPA på 3,0 for at være berettiget til Master of Arts grad i Kommunikation, Kultur og Teknologi. Ved færdiggørelse af 39 studiepoeng skal FTU-studerende:
- Udfyld den kerne, der kræves kursus, CCTP-505, i første efterårssæson.
- Udfyld den kerne, der kræves kursus, CCTP-506, i første forårssæson.
- Udfyld mindst en kerne kræves kurser i forskning metoder, helst i det første år.
- Udfyld en af to-graders muligheder, "afhandling" eller "kursusarbejde". Se nedenfor for flere detaljer.
- Opretholdelse af fuldtidsansættelse på mindst 9 studiepoints per semester . Fuldtidsindskrivning er påkrævet af internationale studerende og yderst opmuntret til alle studerende. For at afslutte 39 studiepoints om to år, kan de vælge at tage 12 studiepoints i et semester eller 3 studiepoints i sommeren. Deltidsstuderende tager 6 studiepoints pr. Semester og har tre år til at gennemføre de 39 studiepoeng.
Grad Valg: Speciale eller kursusarbejde
For at opnå 39 studiepoints kan de studerende vælge mellem en valgfri kursus og en coursework-plus-afhandling.
Studerende, der vælger at lave en kandidats speciale skal:
- Afslut 33 studiepoeng af kurser og 6 studiepoints afhandlingskolloquium.
- Tjen en klasse på A-minus eller derover i mindst et forskningsmetoder kursus.
- Modtag godkendelse fra CCT-fakultetet for dit kandidats speciale. Frister for indsendelse af forslag er 31. oktober for at afslutte afhandlingen i forårssemesteret og 31. marts for at afslutte afhandlingen i efterårssemesteret.
Eksempel på specialeopgave
Semester 1
- 505 (Efterår) eller 506 (Forår): 3 point
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
Semester 2
- 505 (Efterår) eller 506 (Forår): 3 point
- Forskningsmetoder: 3 point
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
3. semester
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
4. semester
- Speciale: 6 point
- Valgfag: 3 point
Eksempel på kursusoption
Semester 1
- 505 (Efterår) eller 506 (Forår): 3 point
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
Semester 2
- 505 (Efterår) eller 506 (Forår): 3 point
- Forskningsmetoder: 3 point
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
3. semester
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
4. semester
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
- Valgfag: 3 point
Praktikophold og uafhængig undersøgelse
Udover klasser kan CCT-studerende undersøge yderligere måder at tjene penge på i deres grad.
Praktikophold
Hvis praktikopholdet opfylder CCT Learning Goals, kan den studerende opnå akademisk kredit ved at tage kurset, CCTP-533: CCT Internship. Studerende skal konsultere direktøren for faglige programmer.
Independent Study
Studerende kan overveje at lave en selvstændig undersøgelse, hvis de har et specifikt forskningsbehov, der ikke kan opfyldes i et regelmæssigt planlagt kursus. Når de har fundet en professor til at overvåge projektet, stiller de studerende en formel anmodning til direktøren for akademiske programmer.
Karriere
CCT producerer kreative, fremtidsrettet og teknologisk mindede kandidater, der fortsætter med at bidrage med innovative lederskab i de erhverv, de selv vælger.
Fordi hver CCTer bygger en individuel læseplan ud af et bredt udvalg af valgfag, varierer de karriere, der udfører graduate efter hver persons mål. Vores alumner tager deres grad i forskellige områder: rådgivning, almennyttig forvaltning, offentlig administration, medierelationer, informationsvidenskab, produktdesign, uddannelse, journalistik, blandt mange andre. Nogle kandidater fortsætter til top ph.d. programmer og karriere i den akademiske verden.
På trods af deres forskelle tilbyder alle CCTers disse kvalifikationer, der er efterspurgte kvaliteter i en verden i hastig forandring:
- anvende kreativ tænkning, kritisk empati og analytisk fokus til løsning af problemer.
- kommunikerer nemt med personer, der ikke deler jargon eller antagelser.
- giver lyd perspektiver på, hvordan teknologi påvirker social adfærd.
Disse er kompetencer, der fungerer, hvor CCTers vælger at anvende dem, hvilket giver dem mulighed for at tilpasse sig og tilpasse sig karrieremuligheder på måder der passer til dem. I stedet for at træne for en etableret industri, forbereder vores elever sig på lederskabsrolle i nye spirende felter.
Post-CCT Karrierer
Vores alumner laver ikke blot deres mark på en bred vifte af felter, men med de færdigheder, de udviklede hos CCT, kan de fortsætte med at vokse og udforske nye veje. Her er blot nogle få eksempler på stillinger i CCT grads:
- Felt: Informationsteknologi og politik
- Google+ på Alfabet, User Experience Researcher
- Microsoft, Senior Projektleder
- Q-Industries, Designteknolog
- Felt: Kunst, Underholdning & Design
- National Gallery of Art, chef for web og nye medier
- NPR, Research og Data Marketing Specialist
- Den Smithsonian Institution, Curator
Felt: Forskning, politik og uddannelse
- Aspen-instituttet, projektleder
- Pew Research Center, Seniorforsker
- US Department of State, Senior New Media Advisor
Felt: Internationale anliggender, ngo'er og udvikling
- Inter-American Development Bank, Senioranalytiker
- Verdensbanken, Global Operations Officer
- Felt: Journalistik & Medier
- CNN, Senior Digital Politisk Producent
- NPR, Talk of the Nation, Associate Producer
- PBS, vicedirektør
- WashingtonPost.com, News Designer
- Felt: Kommunikation og rådgivning
- Booz Allen Hamilton, Brand Director
- HOVED marketing agentur, Senior Strategist
- Capital One, Senior Digital Brand Associate
- Excella Consulting, Teknologikonsulent
Hvordan man ansøger:
- Udfyld en Apply Yourself online ansøgning.
en. Giv e-mail-adresser til tre anbefalere.
b. Upload disse dokumenter:
Erklæring om formål
CV eller CV
Akademisk skriftlig prøve
CCT Supplerende Formular
c. Betal ansøgningsgebyret. - Lav ordninger for at disse dokumenter skal sendes til Graduate School of Arts and Sciences:
en. University transkripter
b. GRE testresultater
c. TOEFL / IELTS testresultater - Opret og indsend en video erklæring (valgfri) for at supplere din ansøgning.
Indlæggelser
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.