Ma i kunst- og museumsstudier
Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences
Nøgleinformation
Campus placering
Washington, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 2.139 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Undervisning og obligatoriske gebyrer for 12 kredit timer
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Georgetown Universitets kandidatuddannelse i kunst- og museumsstudier bringer den akademiske undersøgelse af kunstmuseer sammen med museumspraksis og understreger de internationale kontekster i museer i den moderne verden. Gennem kurser, individuel forskning og praktikophold arbejder elever tæt sammen med Georgetown kunsthistorie fakultet, kuratorer og andre museet fagfolk i Washington DC, og med fakultet specialister på Sotheby Institute of Art i London eller New York.
Tolvmånedersforløbet kombinerer kurser i museologi og kunsthistorie med praktikophold hos nogle af Washingtons førende kunstinstitutioner. Vi undersøger de skiftende forhold mellem det akademiske studie af kunst og nye konfigurationer af museumsvisning og fortolkning. Sådanne emner som museernes roller i moderne kulturer, museumsuddannelser og publikum, ny teknologi, indsamlingsstyring, kuratorarbejde og etik for erhvervelse og visning diskuteres i klasser og individuelle forskningsprojekter. Vores studerende deltager i kritiske debatter om kunstudstilling og fortolkning.
Rejsefonde: Kunst- og museetestprogrammet er i stand til at yde delvis finansiering via ansøgning til dækning af rejse- og konferencegebyrer for en studerende, der præsenterer på en akademisk eller professionel konference. For mere information kontakt [email protected].
Kelley Family Scholarship: I år er kunst- og museumsstudiet glædeligt at tilbyde Kelley Family Scholarship til at yde delvis undervisningsunderstøttelse til to studerende i løbet af studieåret 2017-18. Studerende, der ønsker at blive betragtet for denne akademiske, meritbaserede pris, skal angive deres interesse ved at markere boksen på første side af deres ansøgningsskema.
Læringsmål
AMUS-læseplanen er designet til at kombinere klasseværelset studie med praktikophold, der fungerer som post-niveau personale stillinger i et museum eller galleri; På hvert trin syntetiserer eleverne aktivt de forskellige læringserfaringer. De heri angivne mål og resultater opsummerer de grundlæggende forventninger på hvert trin.
mål:
- I seminarer i Georgetown gennemfører eleverne forskning ved hjælp af en række specialiseret kunsthistorielitteratur og direkte undersøgelse af kunstværker i områdesmuseer. De kan gøre noget arbejde sammen, og de præsenterer deres forskning i klasserapporter og formelle kunsthistoriepapirer. I praktikkurser (Museum Practice, Museum Education, Curatorial Practice) relaterer eleverne aflæsninger i disciplinen, besøg på stedet og diskussioner i klasserum til specifikke faglige projekter og opgaver, såsom udvikling af udstillingsforslag og budgetter. Meget af arbejdet er samarbejdet, og nogle kan være relateret til deres praktikoplevelser.
- Til praktikophold i efterårs- og sommersemesterne arbejder eleverne sammen med museumsvejlederne og programdirektøren eller andre fakultetets medlemmer for at opfylde opgaver på værtsinstitutionen og samtidig frembringer et konkret projekt og en journal, der indeholder reflekterende syntese. Hver elev arbejder tæt sammen med museets medarbejdere og ofte med praktikanter fra andre programmer og opfordres til at begynde at udvikle professionelle netværk.
- Semesteret på Sotheby Institute of Art kræver, at studerende vælger et studieprogram som Dekorativ Kunst og Design eller Kunst og Forretning, som omfatter enheder undervist af en række fakultetspersoner. Instituttets kurser lægger vægt på kendskab og praktisk undersøgelse af kunstværker og inkorporerer studieture til offentlige og private samlinger, auktionshuse og messer.
Læringsmål:
- Seminarforskningsopgaver og klasseprojekter viser en ret bred og sofistikeret forståelse af kunsthistoriens disciplin, dens metoder til forskning og forhold til andre discipliner. Rapportmøderne introducerer eleverne til deling af forskning på videnskabelige møder og rollerne i både uafhængigt og samarbejdsarbejde. Praktikkurserne har normalt flere mindre projekter i stedet for et stort forskningspapir, men de har tilsvarende resultater med hensyn til at afbalancere individuelt og samarbejdsmæssigt arbejde. Det vigtigste resultat er at få erfaring og tillid til at håndtere typiske opgaver i forbindelse med museets arbejde.
- Praktikophold giver både erfaringer med arbejde i en museums- eller galleriindstilling og dokumentation af præstation i en række opgaver i form af sådanne håndgribelige produkter som galleridokumenter, en uddannelsesplan for en bestemt besøgende gruppe, materialer relateret til marketing og udviklingsprojekter , og gennem tilsynsmyndighedernes evalueringer. De nødvendige praktikophold bliver vigtige ressourcer, efterhånden som kandidaten går ind i feltet.
- Erfaring med at studere på Sotheby's Institute of Art i London eller New York giver eleverne muligheder for at engagere sig direkte med forskning i kunstgenstande, aktuelle trends på området og med spørgsmål relateret til kunst og museverdenes forretningsside. Det særprægede britiske uddannelsessystem opfordrer også eleverne til at træde tilbage og se på banen fra et nyt perspektiv; elevernes tidsskrifter omfatter refleksioner om læringsprocessen samt emnerne i deres studier. Atmosfæren på Sotheby er forholdsvis konkurrencedygtig, og derfor fungerer semesteret som en introduktion til den professionelle verden på en måde, som efterårssemesteret ikke gør. Studerende afslutter programmet godt forberedt til at påtage sig krævende sommer praktikophold og til at ansøge om job eller ph.d. niveau programmer.
Kurser
Kernekurset og valgfagene Kunst og Museumstudier er designet til at stimulere diskussion og give en førstehånds oplevelse af museets specialiseringer. Studerende kan lægge vægt på den akademiske undersøgelse af kunst og museer eller et område af professionelt museumsarbejde som uddannelse eller curatorhip, men alle medlemmer af programmet vil have erfaring i begge former for studier. De fleste kurser mødes ofte på områdesmuseer. De prøvekurser, der er angivet her, er kun til generelle oplysninger. Seminarets emner varierer fra år til år.
Georgetown kurser
- Museum Studies Foundations.
- Museum Practice Workshop.
- Museum Uddannelse og Fortolkning.
- Curatorial Practice.
- Tidlig amerikansk materiel kultur.
- Realismens ideer.
- Moderne kunst i Asien.
- Russisk Avant-Garde Art.
- Washington Art Collections.
Sotheby's Institute for Art Courses
- Kunst og erhvervsliv.
- Asiatisk kunst og dets markeder.
- Dekorativ kunst og design.
- Moderne kunst.
Krav
Læreplanen giver en række forskellige tilgange til museumsstudier. I første semester tager eleverne kurser i Georgetown og deltager i praktik på et områdemuseum. Det følgende semester deltager de fleste studerende i Sotheby's Institute of Art i London eller New York og tager et intensivt kursus på et udvalgt felt, såsom dekorativ kunst eller samtidskunst.
Instituttets kurser lægger vægt på kendskab og praktisk undersøgelse af kunstværker og inkorporerer studieture til offentlige og private samlinger, auktionshuse og messer. I sommermånedskursen gennemfører eleverne en praktik på fuld tid i et museum i Washington eller en anden by; Udtrykket kulminerer i et Capstone-værksted, der blev afholdt i slutningen af august i Washington.
Standardprogrammet er 30 studiepoeng, overtaget efterår, forår og sommerferie (12 måneder). Studerende har også mulighed for at lave forårssemesteret på Georgetown University.
- Fallkernekursus , to valgfag i kunsthistorie seminarer og museet praktikum kurser, en praktikplads - 12 point
- Forår - et semestersigtigt program på Sotheby's Institute of Art eller fire kurser ved Georgetown University - 12 point
- Sommer - fuldtidsstuderende kombineret med en hovedsten workshop - 6 point.
Optagelse
Ansøgningsmateriale
- Ansøgningsskema.
- Ikke-refunderbart ansøgningsgebyr.
- Hensigtserklæring (500-750 ord), der angiver, hvorfor dette program passer til dine mål.
- Officielle transkripter (alle tidligere institutioner).
- Tre anbefalingsbreve.
- CV eller CV (cv).
- TOEFL / IELTS, hvis det er relevant.
BEMÆRK BEMÆRK, AT GRADUATE RECORD EXAM (GRE) IKKE ER LANGERE KRAV FOR ANSØGNING ELLER INDTAGELSE TIL VORES PROGRAM
Adgangskrav omfatter ansøgning og ikke-refunderbart ansøgningsgebyr, en akademisk redegørelse for formål med beskrivelse af ansøgerens interesser og kvalifikationer til programmet, officielle udskrifter fra alle tidligere kollegier, tre anbefalingshenvisninger, TOEFL / IELTS test (hvis nødvendigt se nedenfor) , og en detaljeret CV / CV dokumentation af kurser i kunsthistorie eller andre relevante felter, relevant erhvervserfaring, konferencer, publikationer og sprogfærdigheder.
Den succesfulde ansøger vil have en bachelorgrad, med en major i kunsthistorie eller væsentlige kurser på området. De med grader inden for områder som historie eller kulturstudier og noget akademisk arbejde inden for kunsthistorisk disciplin kan også være stærke kandidater til programmet. Ansøgere, der mangler akademisk træning i kunsthistorie, forventes at gennemføre mindst to kunsthistoriekurser inden programmet begynder. Vi beder ikke om en skriftlig prøve med ansøgningen.
Tre anbefalingsbrev er påkrævet. Nuværende studerende eller nyuddannede studerende skal have mindst 2 bogstaver fra professorer og et tredje brev fra enten en professor eller kunstner, der er bekendt med deres kvalifikationer. Ansøgere, der i øjeblikket arbejder på feltet, kan indsende alle breve fra kunstfolk, der er bekendt med deres kvalifikationer til programmet.
Officielle kopier af udskrifter skal sendes til følgende adresse:
Office of Graduate Admissions
Attn: Referencer - Kunst- og Museumstudier Program
Rubrik 571004
3520 Prospect Street, NW, Room CB-207
Washington, DC 20057-1004
DANSK PROFICIENCY: TOEFL / IELTS
Alle ansøgere er forpligtet til at påvise et niveau af færdighed på engelsk nok til at opfylde adgangskrav for Graduate School of Arts and Sciences. Færdighed kan påvises ved modtagelse af en bachelor eller avanceret grad fra en akkrediteret institution for videregående uddannelse i USA eller fra et universitet, hvor engelsk er det primære sprog for undervisning (bemærk at kandidater modtager grader ved universiteter i amerikanske territorier, såsom som Puerto Rico, er forpligtet til at indsende TOEFL eller IELTS, medmindre det primære sprog undervisning på institutionen er engelsk).
Alle andre ansøgere skal opnå mindst en minimumscore på enten TOEFL eller IELTS testen. Testresultater skal modtages inden ansøgningsfristen. Ansøgere bør tillade seks til otte uger fra testdatoen for indberetning af scoringer til institutionen. Ansøgninger vil ikke blive betragtet uden TOEFL / IELTS scoringer.
- TOEFL: En minimumscore på 600 (papirbaseret test) eller 100 (iBT test) på testen af engelsk som fremmedsprog (TOEFL). TOEFL oplysninger: http://www.ets.org/toefl/
- IELTS: Et minimum score på 7,5 fra det internationale engelske sprogtestsystem. IELTS Information: http://www.ielts.org
Indlæggelser
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.