Marketing Communications MA/MSc
University of Westminster
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 19.000 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* international - Storbritannien/EU: £ 16.000 (pr. studieår)
Masters Online Open Day - 28. februar 12-13.30 GMT
For at lære mere om at studere til en postgraduate grad ved University of Westminster , tilmeld dig vores online åben dag. Tal med kursusledere og nuværende studerende online, og få råd om optagelser. Følg linket for mere infor
Introduktion
Kursusresumé
Markedsføringskommunikation dækker valg og anvendelse af de vigtigste kommunikationsværktøjer til rådighed for en organisation i forfølgelsen af dets marketingmål. Dette arbejde udføres ofte af specialbureauer og involverer både strategisk tænkning og udvikling af kreative løsninger. Det kræver en blanding af forskningsbaseret viden med praksis på højt niveau, ofte ekstremt kreative færdigheder. Kurset indeholder en undersøgelse af de værktøjer, der ligger til grund for udviklingen af en marcomms -strategi og medieplatformene til at levere en marcomms -kampagne.
Som en del af kurset får du mulighed for at studere digital marketing, som udgør pensum for det faglige diplom i digital marketing. Dette vil forberede dig til at tage Diploma -eksamenerne efter din MA, hvis du ønsker det.
Kurset dækker de vigtigste marketingkommunikationsteknikker. Det giver dig et tilstrækkeligt fundament i marketing til, at du let kan arbejde med mennesker, der er involveret i hele marketingstyringsprocessen. Det endelige mål med kurset er at forbedre individuelle karrierefremmelsesudsigter gennem viden om, hvordan man anvender akademisk læring til den bedste marketingkommunikationspraksis.
Karrieremuligheder
Som færdiguddannet vil du blive forberedt til marketing-, reklame- og PR-roller rundt om i verden og på tværs af mange forskellige sektorer i specialiserede kommunikationsbureauer, private virksomheder, non-profit, sociale virksomheder og statslige organisationer. Du kan endda følge en konsulentvej med henblik på at blive din egen chef.
Undervist i hjertet af London, tæt på mange af byens nationale, internationale og globale arbejdsgivere, vil vores vægt på færdigheder, evner og egenskaber – med flere muligheder gennem hele kurset for at anvende disse evner til real-business projekter – give direkte arbejdserfaring at forbedre dit CV og din fortælling, når du søger nye stillinger. Disse anvendte projekter vil ikke kun udvide dine professionelle netværk, men direkte forbedre mulighederne for tidlig beskæftigelsesegnethed efter endt uddannelse.
Med et voksende globalt netværk på 3.000 arbejdsgivere er vores karriere- og beskæftigelsesservice her for at støtte dig i at opnå dit fulde potentiale.
- Udvid dit netværk
Opbyg forbindelser med jævnaldrende og fremtidige virksomhedsledere. - Kickstart din karriere
Lær, hvordan du bruger sociale medier i din jobjagt eller LinkedIn til at kickstarte din karriere. - Udvikl dit CQ
Udvikl din kulturelle intelligens – eller 'CQ' – ved at studere sammen med studerende og medarbejdere, der repræsenterer mere end 100 nationaliteter.
Brancheforbindelser
Dette kursus er designet med input fra en række branchefolk, der arbejder med brand- og marketingrådgivning, digital og datadrevet kommunikation og kreative og sociale medier. Vi har fremragende forbindelser med relevante faglige organer, herunder Institute of Data and Marketing (IDM ), som eksisterer for at støtte, opmuntre og forbedre marketingpræstationer med udviklingsprogrammer for at hjælpe eleverne med at blive det bedste, de kan være; the Chartered Institute of Public Relations (CIPR), verdens eneste Royal Chartered organ for PR-professionelle; og Institute of Practitioners in Advertising (IPA), indarbejdet af Royal Charter og handelsorganet og det professionelle institut for bureauer i Storbritanniens reklame-, medie- og marketingkommunikationsindustri.
Personale, der i øjeblikket underviser i dette kursus, har stor professionel erfaring, og mange tilbyder fortsat løbende rådgivning. Deres roller har inkluderet at arbejde med J Walter Thompson i Bangkok, i forskningsledelse for Mars, i marketingkommunikation og kreativ ledelse for en national velgørenhedsorganisation, et større universitet og en supermarkedskæde, som planlægningsdirektør for Bates Communications, som administrerende direktør for en marketingafdeling. kommunikationsbureau, og kommunikationschef for Shell og Unilever.
Job roller
Kandidater fra dette kursus kan gå videre til roller som:
- Kontoansvarlig
- Brandbygger/manager
- Kampagneoptimeringschef/kampagneleder
- Kunderådgivningschef
- Content manager
- Kundeoplevelsesstrateg
- Digital marketing executive/chef for digital
- Grundlægger & CEO
- Marketing koordinator/chef
- Mediekøber
- PR medarbejder/chef
- Salgs- og marketingchef
- Social media manager
Uddannede arbejdsgivere
Kandidater fra dette kursus har fundet beskæftigelse i organisationer, herunder:
- Adidas
- Aira
- AKQA
- CSM Sport og Underholdning
- Diageo
- DWA Media
- IMG Media
- M&C Saatchi
- McCann
- McLaren Automotive
- MediaCom
- Presseforeningen
- Propaganda
- Kvante
- Rufus Leonard
- Himmel
- de 7 stjerner
- Tribal DDB
- Bølgemager
Westminster Employability Award
Arbejdsgivere værdsætter kandidater, der har investeret i deres personlige og professionelle udvikling - og vores Westminster Employability Award giver dig chancen for formelt at dokumentere og demonstrere disse aktiviteter og resultater.
Prisen er fleksibel og kan gennemføres på din egen tid, bestående af et sæt kerneaktiviteter og valgfrie fritidsaktiviteter.
Aktiviteterne kan omfatte at få erfaring gennem et deltidsjob eller praktik, tilmelding til en universitetsstyret ordning – såsom mentorordninger eller undervisning på en skole – eller at gennemføre onlineøvelser.
Indlæggelser
Læreplan
Målet med kurset er at forbedre dine karrieremuligheder gennem viden og forståelse af industriens bedste praksis, balanceret med akademisk teori. Studieordningen er designet til at give dig en forståelse af de marketingkommunikationskanaler og værktøjer, der understøtter udviklingen af en integreret marketingkommunikationsstrategi, som du leverer for at gennemføre kurset.
Det dækker både udviklingen af et kommunikationsbudskab sammen med de medier og kanalmuligheder, der tilsammen leverer en integreret marketingkommunikationskampagne. Dette involverer disciplinerne branding, annoncering, public relations, salgsfremmende markedsføring og digital marketingkommunikation (herunder direkte og interaktiv markedsføring og sociale medier) og er understøttet af en dybdegående forståelse af forbrugerne opnået gennem forskning og udforskning af branding.
Alle studerende vil i første omgang blive indskrevet på MA for at give dig tid til at værdsætte de forskellige vægt på hver grad og reflektere over deres egen evne, styrker og fremtidig karriereudvikling. Du vil tage din beslutning i løbet af det første semester af dit studie, om du vil fortsætte med at følge MA eller forfølge cand.mag. De nye muligheder giver mulighed for at fokusere på enten udvikling af kreative løsninger eller en dybere undersøgelse af den indsigt, dataanalyse tilbyder for effektiv markedsføringskommunikation.
Semester 1
Du starter med at få en forståelse af den psykologi, der ligger til grund for moderne forbrugeres holdninger, opfattelser, beslutningsprocesser og adfærd. Du får mulighed for at omsætte din læring af forbrugere i praksis ved at designe forskning til at indsamle og analysere data og generere indsigt til marketingkommunikation. Du vil udforske den brede vifte af medier og platforme, der bærer marketingkommunikationsbudskaber, herunder de digitale platforme, der revolutionerer annoncering, programmatiske køb, digital visning, væksten af nye medier og den stigende betydning af data. Du vil også undersøge nøglebegreberne for styring af brands som strategiske aktiver både on- og offline, alle med det formål at skabe værdi for kunder og din organisation.
Semester 2
I anerkendelse af vigtigheden af customer relationship marketing (CRM), vil du studere direkte og datadrevne koncepter i marketingkommunikation sammen med kreative, innovative måder at engagere forbrugerne i dialog – fra personligt salg til sofistikerede mobilapps. Vi undersøger en række tilgange til markedsføringskommunikation, fra den traditionelle til den mest moderne. Du lærer at bruge en række moderne digitale værktøjer og teknikker, såsom Google Analytics og data- og sociale medier-dashboards, til at evaluere kanaler til marketingkommunikation, herunder mobil- og indholdsskabelse. De, der studerer MA, vil udforske, hvordan kreativitet og innovation kan tilføje værdi, når de planlægger markedsføringskommunikation, mens kandidatstuderende vil opleve en række dataanalytiske værktøjer og metoder, som kan bruges til at vejlede beslutningstagning.
IMC-projektet er et årelangt modul, der løber gennem begge semestre og integrerer al din læring. Du vil udvikle en gennemarbejdet, praktisk markedsføringskommunikationsstrategi for en rigtig virksomhed efter eget valg.
De følgende moduler er vejledende for, hvad du vil studere i dette kursus.
Kernemoduler - MA/MSc
- Brandstrategi (semester 1)
- Forbrugerpsykologi og -forskning (semester 1)
- Annoncestyring (semester 1)
- Digital markedsføring og innovation (semester 2)
- Salgsfremmende, direkte og relationsmarkedsføring (semester 2)
- Public Relations og Reputation Management (semester 2)
- Integreret marketingkommunikationsprojekt (årslangt modul)
Tilvalgsmodul - MA
- Kreativ udvikling - strategi og proces (semester 2)
Tilvalgsmodul - MSc
- Dataanalyse til markedsføringskommunikation (semester 2)
Programundervisning
Stipendier og finansiering
Universitetet er dedikeret til at støtte ambitiøse og fremragende studerende, og vi tilbyder en række stipendier til kvalificerede bachelorstuderende, der dækker hele eller en del af dine studieafgifter.
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.