Master (M.Ed.) Specialundervisning
Lehigh University – College of Education
Nøgleinformation
Campus placering
Bethlehem, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* 565 $ pr. Kredittime
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Hurtige fakta
Kursuskrav:
10 kurser (30 point)
Typisk kursusbelastning:
Efterår (2 kurser), Forår (2 kurser), Sommer (2 kurser), der giver kandidater mulighed for at gennemføre programmet om to år (to fald, to fjedre og en sommer).
Tid til færdiggørelse:
2 år
Praktisk erfaringskomponent:
Feltarbejde er en vigtig del af programmet. De studerende, der allerede er lærere, har mulighed for at afslutte feltarbejdet på deres nuværende positioner.
Alumni aktuelle positioner:
Kandidater arbejder som lærere i både offentlige og private K-12 klasseværelser.
Oversigt
Udviklingen mod inkluderende klasseværelser har betydet, at lærere i alle kvaliteter og fag i stigende grad opfordres til at arbejde med børn med en bred vifte af evner. At give mesterkandidater værktøjerne til at hjælpe hvert barn med at lære og vokse er missionen fra Lehighs M.Ed. i specialundervisning.
Master's er designet til dem, der har en bachelorgrad i specialundervisning og ønsker at udvide deres færdigheder, men også til dem, der har en bachelorgrad i almen uddannelse og søger at få effektive metoder til at arbejde med mennesker med handicap. Mange af kandidatkandidaterne er allerede certificeret i specialundervisning eller grundskole eller sekundær uddannelse.
De, der søger at få en kandidatgrad i marken med certificeringer, har disse muligheder:
- Master i specialundervisning
- Master i specialundervisning
- Master i specialundervisning
Lehighs fakultet i specialundervisning er kendt som eksperter inden for områder som autisme, indlæringsvanskeligheder, akademisk indgriben og følelsesmæssige adfærdsforstyrrelser og støtte. Kandidatkandidater lærer den bedste praksis til design af undervisning og arbejde med studerende med en lang række handicap.
Kandidatgraden uden certificering kræver gennemførelse af 30 studiepoeng eller ca. 10 kurser. Der arrangeres klasser sidst på eftermiddagen eller om aftenen for at gøre programmet praktisk for dem, der arbejder på fuld tid. De fleste kandidatkandidater deltager i Lehigh på deltid og tager ca. to kurser pr. Semester, inklusive somre, så de kan gennemføre programmet om to år. De kan begynde i ethvert semester med optagelsesfrister den 15. juli for efterårssemesteret, 15. december for forårssemesteret og 15. april for sommeren.
De, der ønsker at ansøge, skal udfylde online-ansøgningen og give studerende og (hvis relevant) kandidatudskrifter. Der kræves et gennemsnit på mindst 3,0 på grunduddannelsesarbejde. Potentielle studerende skal også levere to anbefalelsesbrev (akademisk eller professionel), en personlig erklæring og en anerkendelse af College of Education-politikken om godkendelser.
Feltarbejde er en vigtig del af programmet. De studerende, der allerede er lærere, har mulighed for at afslutte feltarbejdet på deres nuværende positioner.
Muligheder
Lehigh driver den nationalt anerkendte Centennial School som en laboratorie specialskoleundervisning, der arbejder med børn med følelsesmæssig forstyrrelse og studerende i alderen 6-12 år med autisme, mens de forbereder kandidatstuderende til at blive højtkvalificerede specialuddannelseslærere.
Specialundervisningslærere arbejder med studerende, der har en bred vifte af lærings-, mentale, følelsesmæssige og fysiske handicap. De tilpasser almenundervisningstimer og underviser i emner som læsning, skrivning og matematik til studerende med let og moderat handicap. De underviser også grundlæggende færdigheder, herunder læse- og kommunikationsteknikker, til studerende med svære handicap.
Lærere på området er efterspurgte, og denne tendens forventes at fortsætte. Antallet af positioner nationalt forventes at stige med 8 procent fra 2016 til 2026, hvilket tilføjer 33.300 nye job, ifølge US Bureau of Labor Statistics.
Curriculum
Grundlæggende kursusarbejde (15 point)
Kursusnummer |
Studieområde (3 point, skal vælge et af følgende; kurser, der ikke er valgt her, kan tages som valgfag nedenfor)
Kursusnummer |
Valgfag (12 point; det ene kursus, der er valgt ovenfor under Område for Studie, kan heller ikke medregnes til opfyldelse af valgfag)
Kursusnummer |
Andre valgfag som godkendt af rådgiver
Behavior Analyst Certification Board, Inc.® har verificeret følgende kurssekvens som opfylder kursuskravene for at være berettiget til at tage Board Certified Behavior Analyst Examination®. Ansøgere skal opfylde yderligere krav for at kvalificere sig (http://bacb.com/bcba-requirements/).
Kursusnummer |
Ansøgningskrav
- Afsluttet online ansøgning
- 65 $ ansøgningsgebyr
- GPA minimum: 3,0 (studerende)
- Officiel transkription (er) fra hver post-sekundær institution deltog
- 2 anbefalingsbreve - Akademisk og / eller professionel
- Anerkendelse af College of Education Policy for Clearances
- Historie
Tidsfrister
- 15. april for sommer semestersommer
- 15. juli for efterårssemesterets start
- 15. december til forårssemesterets start