Master i Marketing Management
Takming University Of Science And Technology
Nøgleinformation
Campus placering
Taipei, Taiwan
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk, Kinesisk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i Marketing Management
Indledning
Institut for Marketing Management blev etableret i 2004 og på grund af de øgede forretningsaktiviteter af messer og konventioner rundt om i verden de seneste år blev Division of International Convention, Exhibition and Tourism Management grundlagt i 2009. Graduate School of Services og Operation Management, der blev oprettet i 2007 fælles Department of Marketing Management i 2011. I øjeblikket tilbyder instituttet to masterprogrammer.
MÅL
Formålet med denne afdeling er at forsyne og styrke eleverne med faglig viden og evner inden for marketing og internationalt marketing management felt.
Mål og pensum
Formålet med afdelingen er at uddanne eleverne med professionel marketing viden og evner. Studerende forventes at styre marketingaktiviteter relateret til B2C og B2B. Studieordningen indeholder de grundlæggende ledelseskurser og faglige kurser, forbrugeradfærdsmodul og business marketing modul. Desuden tilbyder afdelingen kurser som fremmedsprog, informationssystem og hjælp til forberedelse af faglige certifikater. Praktiske kurser i sommerferien eller inden for semesteret er en af kernerne i afdelingen. Disse omfatter at være en praktikant i virksomheder, besøger virksomheder og arbejder med industrisamarbejdsprojekter. I det sidste år skal eleverne også færdiggøre et kandidatprojekt for at kombinere teori og praktisk læring.
Muligheder efter kandidater
Post-Graduate Program: Baseret på elevernes interesser eller karriereplanlægning kunne de enten vælge at forfølge masterprogrammet, der tilbydes af instituttet eller andre universiteter.
Beskæftigelse: Offentlige service embedsmænd, projektledelse personale og marketing management personale, marketing personale og etc.
Division of International Convention, Udstilling og Turisme Management, Institut for Marketing Management
Styrker
I overensstemmelse med forretningsudviklingen i internationale udstillinger har vi designet læseplaner for at styrke elevernes evne til at planlægge og gennemføre internationale udstillinger sammen med professionelle træninger udført med henblik på at drive turisme og fritidsaktiviteter. Vores mål er at dyrke drift og marketing management talenter i områder af international konvention og udstilling, turisme og fritid for de studerende.
Mål og pensum
Ud over de grundlæggende og business management kurser er der to kerneområder, International Convention and Exhibition Management og Tourism and Leisure Management. Vi tilbyder også sprogkurser og informationsteknologi applikationer. Vi opfordrer eleverne til at tage både grundlæggende og avancerede faglicensundersøgelser til at udøve deres evner til jobsøgning. For praktiske kurser skal eleverne deltage i akademiske og industrielle samarbejdsprogrammer, forretningsbesøg og seminarer om praktiske industrielle spørgsmål mv.
Muligheder efter kandidater
Post-Graduate Program: Baseret på elevernes interesser eller karriereplanlægning kunne de enten vælge at forfølge masteruddannelserne, der tilbydes af dette institut, Institut for Logistikstyring i Business School eller andre universiteter.
Beskæftigelse: Offentlige embedsmænd, international konvention og udstillingsplanlægger, turisme og fritid marketing personale, offentligt forhold og etc.