Master i specifik undervisning

Generelt

Program beskrivelse

didaktik

Introduktion

Masters tilbyder særlig uddannelse i specifikke didaktik, af stor interesse for en bred gruppe: kandidater / eksamensbevis som Master of mange / som og praktikere; for nye / kandidater / som i førskoleundervisning og grundskoleundervisning samt andre træningsprofiler).

Emnet er derfor af stor interesse for dem, der er involveret i uddannelse.

Hvorfor studere graden

Forfølge denne grad kan bilægge og udvikle den viden erhvervet i de nuværende grader af bachelor i uddannelse og Primary og erhvervet i gamle diplomaturas.

Hvad du lærer

Master i Specifik didaktik vil tillade de studerende at have viden (viden), færdigheder (færdigheder) og holdninger (at vide hvordan man kan være og være), der kræves for at udføre deres aktiviteter, besidde og forstå viden, som grundlag eller mulighed for at være original i at udvikle og / eller anvendelse af idéer, ofte i en forskningsmæssig sammenhæng.

Selvom de færdigheder, som de studerende skal tilegne sig væsentlige betragtes på en integreret måde, universitetet i A Coruña valgt en klassifikationsmodel angivet nedenfor, for at foretage en analyse af dets komponenter.

struktur Undersøgelse

Modul Innovation i undervisningen

  • Engelsk
  • Placering (Practicum)
  • Kandidatspeciale (TFM)

Modul tværfaglige projekter

  • Tværfaglighed i sammenhæng
  • Analyse af tværfaglige erfaringer
  • Design tværfaglige projekter

Valgfag modul

  • Teknikker og ressourcer til musikundervisning
  • Forskning og innovation i naturfagsundervisningen
  • Strategier i videnskabelig uddannelse og miljøuddannelse
  • Didaktik kulturelle rum i uddannelsesmæssige sammenhænge
  • Forskning og innovation i undervisningen i samfundsvidenskab
  • Projektarbejde i idræt
  • Forskning og innovation i undervisningen af ​​kropssprog
  • Forskning og innovation i undervisningen af ​​musikalske udtryk
  • Forskning og innovation i undervisningen billedkunst
  • Følsomme processer og strategier i fotografi og moderne kunst
  • Forskning og innovation i undervisningen af ​​de første sprog og litteratur
  • Forskning og innovation i sprogundervisningen og udenlandsk litteratur
  • Forskning og innovation i undervisningen matematik
  • Vanskeligheder med at lære matematik. praktisk tilgang

Forskning modul

  • kvalitativ metode
  • kvantitativ metode

faglige og akademiske udgange

Føreren er ikke aktiveret for anderledes fra graden af ​​indkomst / erhverv studerende.

De vigtigste akademiske output er de personer, der er berettiget til at fortsætte deres studier inden for socialpædagogiske og / eller med en specialisering i et af temaerne i master viden.

Det vil også give folk med grader i andre discipliner, der var udfører deres erhverv i socialpædagogiske sammenhænge, ​​få en særlig uddannelse på ethvert område af viden er involveret i denne master.

Anbefalet profil

Selvom det ikke er vigtigt at have en pædagogisk uddannelse udelukkende forbundet til én grad, til at deltage i Masters, hvis der er nogle karakteristika, som skønnes egnede til at forfølge disse undersøgelser, blandt hvilke er følgende:

  • Kapacitet: videnskabelig nysgerrighed, smag for at studere og læse evne til selvstændig og kollaborativ læring, færdigheder for interpersonel kommunikation, analytisk og kritisk tænkning, bevidsthed om sociale og uddannelsesmæssige som bæredygtighed og ligestillingsspørgsmål, etiske engagement og demokratisk til de forskellige fagområder på linje med det XXI århundrede samfund, per definition, stadig mere forskelligartede og multikulturel.
  • Sprog der skal bruges i uddannelsen processen og krævede niveau: et af de mål, som planen for Standardization Lingvistik ved University of A Coruña, der er godkendt af den Styrelsesrådet, dateret 15. november 2006 er det at gøre det muligt for galicisk er den sædvanlige kommunikationssprog, udtryk og arbejde universitaria.Debido til dette samfund, er studerende opfordres til at besidde en god kommando af en af ​​de to officielle sprog i den galiciske autonome region.
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... Læs mere

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Minimer
En Coruña , En Coruña , En Coruña , En Coruña , En Coruña , En Coruña , En Coruña , En Coruña , Ferrol , Ferrol + 9 Mere Mindre