MASTERSTUDIES.DK

Master Arkitektur i Indien - Master Indien

Fordelene ved en Masters rækker ud at forbedre dit indtjeningspotentiale. De kan give dig med personlige og faglige kompetencer til at accelerere din udvikling. De er også en mulighed for at differentiere dig fra dine kammerater, vil mange af dem har lignende A-niveau og bachelor kvalifikationer.

Arkitektur er den handel, som bygningerne er konstrueret og derefter bygget. Dette sker ved at bruge teknologi, materialer og miljø med henblik på at opfylde kravene i loven og af de kontraherende byggeriet.

Fundet i den sydlige del af Asien, Republikken Indien er anden mest befolkede land i verden med omkring 1270 millioner mennesker. Indien har fire typer af universiteter Centrale Universiteter, statslige universiteter, Anses Universitet og private universiteter, der består i over 550 institutioner.

Master grad programmer i Arkitektur i Indien. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

13 Resultater i Arkitektur, Indien Filter

Master of Urban Design

CEPT University
på universitet Fuldtid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad

Master of Urban Design (MUD) er beregnet til personer, der har stor interesse i at udforme den fysiske form for byområder og i udformningen af ​​offentlige steder.

Master of Urban Housing

CEPT University
på universitet Fuldtid Deltid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad + 1 mere

Master of Urban Housing sigter mod at levere anvendt viden om det lokale boligmarked, politiske beslutningstagning, planlægning, design og teknologi aspekter af byboliger og projektformulering og overvågning, design og teknologi aspekter af byboliger. Programmet vil give generisk viden relateret til byområder, viden relateret til boligdomæne og værktøjer og teknikker, der kræves for at analysere og anvende løsninger på byhusrelaterede problemer.

Master of Urban Infrastructure

CEPT University
på universitet Fuldtid Deltid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad + 1 mere

Master of Urban Infrastructure (MUI) forbereder unge fagfolk til karriere i en eller flere af disse: (i) forbereder infrastrukturprojekter for byerne og deres regioner, (ii) forpligter eller rådgiver om styring af infrastrukturprojekter og faciliteter i byer og deres regioner , iii) udarbejde projekter og overvåge deres gennemførelse inden for byinfrastruktur i Indien samt andre udviklingslande og iv) gennemføre forskning om politikker og processer for udvikling af byinfrastruktur. Det udsætter også eleverne for miljømæssige, sociale, politiske, økonomiske og finansielle dimensioner af byinfrastrukturudvikling og etiske dimensioner for at arbejde som professionel.

Master of Urban Transport Systems

CEPT University
på universitet Fuldtid Deltid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad + 1 mere

Master of Urban Transport Systems sigter mod at give holistisk viden om planlægning, teknologi, design, drift og styring af bytransport, udover at udvikle færdigheder inden for transportsystemanalyse og anvendelse af forskellige politiske instrumenter. Programmet vil kombinere teoretisk analyse med praktiske anvendelser for at hjælpe eleverne med at forstå hvordan man skal håndtere transportproblemer i den virkelige verden. Fokus er at sætte eleverne i stand til at forstå kompleksiteten af ​​bytransport og udvikle deres kapacitet til at forme fremtiden for transport i byer.

Master i Arkitektur i Arkitekturhistorie og Teori / Master of Arts i Arkitekturhistorie og Teori

CEPT University
på universitet Fuldtid Deltid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad + 1 mere

Det nye Postgraduate Program i Arkitekturhistorie og Teori er beregnet til arkitekter og kandidater fra andre discipliner interesseret i avanceret træning inden for byggemiljøforskning. Baseret på den stærke tradition for forskning på CEPT University , giver programmet en grundig metodologisk grounding og kritisk kommunikationsfærdigheder, der er afgørende for moderne forskere. Meget af læring vil finde sted ved hjælp af studiebaseret pædagogik, hvor eleverne empirisk engagerer sig i moderne sider, processer og repræsentationer, og vil blive understøttet af en række teori seminarer og metoder kurser. Den eneste af sin art i den sydasiatiske region vil programmet være af interesse for dem, der ønsker at arbejde som lærere (inden for arkitektur og allierede områder), professionelle forskere og iværksættere på kultur- og kulturarvsområdet. I slutningen af ​​dette program kunne man:

Master of Architecture i arkitektonisk design

CEPT University
på universitet Fuldtid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad

Arkitektonisk design specialisering inden for M.Arch. CEPT University er en avanceret designstrøm, der er beregnet til arkitekter at udforske, eksperimentere og kritisk reimagine design som disciplin, der er bemyndiget af praksisoplevelsen. Specialiseringen har et bredere mandat i forhold til andre M.Arch-strømme og giver eleverne mulighed for at udforske følgende temaer - nye værktøjer og teknologier til design, design til social forandring, blandt andet blandt andet at redegøre for agenturet for arkitektoniske praktikere. Studerende har også mulighed for at udforske designteori, især inden for form og æstetik, måder at lave, beregningsdesign, designhistorie og nutidig praksis.

Master of Landscape Architecture / Design

CEPT University
på universitet Fuldtid Deltid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad + 1 mere

Landskabsprogrammer på CEPT University er designet til at give en omfattende og dybdegående forståelse af erhvervet. Det giver professionel uddannelse til at udvikle landskaber i tæt byggede miljøer og masterplaner gennem intens designudvikling støttet med stærkt engineering fundament. Studerende har demonstreret ny tænkning kombineret med målte og relevante svar på forskellige landskabssituationer. Udforskningsånden og finde kreative løsninger er en del af uddannelsen. Grundprincippet lægger vægt på design af landskaber mod udvikling og bevaring af naturligt bæredygtige økosystemer

Master of Urban Management

CEPT University
på universitet Fuldtid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad

Det stræber efter at skabe bemærkelsesværdige ændringer i det indiske Indien ved at skabe en pulje af højkvalitetsprofessionelle dedikeret til forvaltning af menneskelige levesteder. Programmet hjælper eleverne med at udvikle kompetencer til at løse komplekse problemer som at forbedre byernes langsigtede effektivitet, forbedre byernes daglige funktionsmåde og finde måder at forbedre finansieringen af ​​bysystemer. Programmet fokuserer på tværfaglig uddannelse, samtidig med at man udvikler færdigheder til effektiv forvaltning. I løbet af det første 'foundation' semester gennemfører elever kurser, der hjælper dem, lærer om bykonteksten og udvikler færdigheder i regnskabs-, ledelsesprincipper og grundlæggende problemløsning for byværktøjer-identifikation af problemstillinger og løsning af løsninger.

Master of Urban Planning

CEPT University
på universitet Fuldtid 2 år Kontakt skolen Indien Ahmedabad

Master of Urban Planning (MUP) giver elevernes eksponering for nationale og internationale bedste praksis i byplanlægning og udstyre dem med viden og færdigheder, der er nødvendige for deres professionelle karriere i planlægning og styring af vækst og udvikling af byer og byområder.

Master of Architecture

Hindustan University
på universitet Fuldtid 2 år Juli 2020 Indien Chennai Delhi Coimbatore Oman Muscat Sri Lanka Colombo Kochi + 7 mere

Kurset sigter mod at motivere arkitekterne der er velbevandret med fortiden, er bevidste om de nyeste innovationer og intellektuelt funderet til at opfatte arkitektur og design for nutiden og fremtiden. Kurset vil udvikle en forskningskultur, hvor de studerende opfordres til at lære gennem eksperimenter og forstå arkitektur i et mangfoldigt kultur- og miljømæssig sammenhæng.

M.Plan. i bydesign, bæredygtighed og bevaring

Srishti Institute of Art, Design and Technology
på universitet Fuldtid 2 år Juli 2020 Indien Bengaluru

Master of Planning i Urban Design, Sustainability and Conservation forbereder eleverne viden og færdigheder til at forstå og analysere byområder som rumlige strukturer, sociale netværk, kulturlandskaber og service systemer og at designe bedre og mere inkluderende og bæredygtige bymiljøer, der reagerer på de særlige naturlige og kulturelle identiteter og arv på stedet. Dette kursus inviterer eleverne til at engagere sig med byer på tværs af disciplinær måde for at foreslå lokale løsninger på globale spørgsmål som klimaforandringer og migration og for at beskytte kulturværdier. Det tilbyder en tværfaglig tilgang til bydesign og bevaring, der kritisk beskæftiger sig med ideer om bæredygtighed og robusthed, by og region, udvikling og samfund.

M.Des. i offentlig rumdesign

Srishti Institute of Art, Design and Technology
på universitet Fuldtid 2 år Juli 2020 Indien Bengaluru

Programmet fremmer empatisk og reflekterende designere, der er i stand til at engagere sig i teori og offentlig politik. Det udvikler evnen til at håndtere kompleksitet og navigere lagene af fysiske og ikke-fysiske sammenhænge, ​​der definerer offentlige rum. Målet er at bruge denne holistiske forståelse af designet af dynamiske, inkluderende og følsomme interventioner.

Masters i historiske studier

Nalanda University
på universitet Fuldtid 2 år

Skolen for Historiske Studier (SHS) er et dynamisk fællesskab af fakultetets medlemmer og kandidatstuderende, der beskæftiger sig med en systematisk og stringent undersøgelse af nogle af de grundlæggende spørgsmål, der vedrører historiske oplevelser inden for og ud over Asien. Skolens hovedområder, asiatiske sammenkoblinger, antropologi, østasiatisk historie, kulturhistorie, mundtlig historie, økonomisk historie og videnskabshistorie - er bygget på grundlag af det gamle Nalanda. Det nye Nalanda University spiller fortrinsvis en rolle som Indiens levende intellektuelle, religiøse og økonomiske forbindelser med verden, og formålet med School of Historical Studies er at åbne nye grænser for viden om asiatiske og ikke-asiatiske kulturelle, historiske og filosofiske sammenhænge. Fakultetets medlemmer kombinerer et bredt udvalg af metoder og disciplinære baggrund for deres forskning og undervisning i historie, herunder antropologi, sociologi, arkæologi, religionsstudier, filosofi, økonomisk historie, statsvidenskab, filologi, visuelle studier og kunsthistorie. Studerende i skolen udvikler kritiske forståelser af kulturpolitiske historier, økonomiske historier, intellektuelle historier, mundtlige og visuelle historier, videnskabens historie og religiøse historier.