Filter
Kandidatgrader
Europa Studietype: alle Hastighed: alle

Find dit Master-program i Astronomi i Europa her!

En kandidatgrad er en akademisk grad tildeles til personer, der med held betegne en højere grad af ekspertise. Der er to hovedtyper af Masters - undervist og forskning.

En Master i astronomi lærer de grundlæggende begreber i moderne astronomi. Det er anvendt til studiet af asteroider, kometer, planeter, interstellar og-galaktiske stof, kvasarer, stjernedannelse, stjernetåger, stjerner i alle stadier af deres udvikling, hvide dværge, neutronstjerner, de kemiske og fysiske udviklingen af ​​galakser, etc.

Europa er ved konvention, en af ​​verdens 's syv kontinenter. Omfatter vestligste punkt i Eurasien, Europa er normalt opdelt fra Asien ved vandskellet deler i Ural og Kaukasus-bjergene, Ural floden, Det Kaspiske Hav og Sortehavet, og vandvejene forbinder den sorte og Det Ægæiske Hav.

Masters Degree i Astronomi i Europa. Få alle mester i Astronomi information og kontakte skolen i Europa direkte!

Læs mere Minimer

2 Resultater i Astronomi, Europa

Vrije Universiteit Amsterdam

Kandidatuddannelsen i Fysik og Astronomi giver dig masser af muligheder for at studere og engagere sig i banebrydende grundforskning og dens ... ... [+]

Master i fysik

Fysik og Astronomi er en uundværlig del af det moderne samfund. Moderne liv ville være helt anderledes uden computerchips, lasere, MRI screening og alle de andre fordele fysikkens forskning. Kandidatuddannelsen i fysik giver dig masser af muligheder for at studere og engagere sig i banebrydende grundforskning og dens anvendelsesmuligheder. Uanset om du er interesseret i fysiske processer i cellerne, skabe kunstig fotosyntese, astropartikelfysik eller afprøvning grundlæggende symmetrier på atomar skala, kandidatuddannelsen i fysik giver dig mulighed for at uddybe din viden og engagere sig i banebrydende grundforskning.

Fysik og Astronomi er et fælles grad program fra University of Amsterdam og VU Amsterdam. Kurserne er oplyst ved de to Fakulteter Science. Kandidater modtage et diplom akkrediteret af begge universiteter.... [-]

Holland Amsterdam
Kontakt skolen
2 år
Læs mere på dansk
Stockholm University

Velkommen til Institut for Astronomi! Vores kandidatuddannelse giver dig en velafrundet og bred uddannelse i astronomi, tæt forbundet med verdens førende forskning. Uanset om du er interesseret i sorte huller, kosmologi, exo-planeter eller eksploderende stjerner, er dette toårige program det rigtige valg for dig. Programmet dækker både teoretiske og observatoriske tilgange til moderne astronomi. Vores studerende erhverver færdigheder i aktuelle forskningsmetoder og færdigheder til at analysere, evaluere og præsentere komplekse astrofysiske data.

Grunde til at vælge