Søg her for Deltid Branding -programmer

Find de bedste Deltid Branding her!

Branding

For at kunne opnå en Masters kvalifikation, bliver du nødt til at få en række af kreditter ved at passere de enkelte moduler. Mest undervises Masters vil have en række centrale moduler, som du skal tage og videregive med henblik på at opnå kvalifikation. Vurderingen af ​​forsknings Masters er næsten altid udelukkende af en enkelt afhandling modul eller projekt.

Master i Branding er en kandidatuddannelse under Marketing, der fokuserer på de produkter og forbrugerne. Graden arme dig med de nødvendige færdigheder og viden om, hvordan etablere en stærk sammenhæng mellem produktmærker og den endelige forbruger.

Top Deltid Branding. Få alle information om Deltid Branding og kontakte skolen direkte her!

Læs mere

Master I Visual Brand Design

Domus Academy
på universitet 12 måneder September 2018 Italien Milan

I Master i Visual Brand Design, vil du få færdigheder til at identificere en virksomheds kerneaktiver. At dyrke en dyb forståelse af produktet og den bedste måde at kommunikere sine værdier, både i den fysiske og de sociale medier verdener. At bringe det hele sammen til en ensartet brand vision, stemme, og miljø. [+]

Deltid Branding . Forestil dig. Symboliserer. Syntetisere. Begrebet branding har udviklet sig langt ud over firmalogoer og farver. I dag er branding indeholder flere discipliner, fra visuelle design til lyd design; fra storytelling til forbruger psykologi til markedsføring. Branding er at skabe et rigt og attraktivt miljø, der griber forbrugerens opmærksomhed og bringer ham eller hende ind i mærkets verden til at dele sine værdier og blive en uformel sponsor af brandet. Det er en stemme, en tone, en integreret vision dannet af synergi mellem forskning, design, fortælling, grafik, musik og meget mere. i Master i Visual Brand Design, Vil du få færdigheder til at identificere en virksomheds kerneaktiver. At dyrke en dyb forståelse af produktet og den bedste måde at kommunikere sine værdier, både i den fysiske og de sociale medier verdener. At bringe det hele sammen til en ensartet brand vision, stemme, og miljø. Publikum Programmet er designet til kandidater med en første-niveau grad i visuel og grafisk design, design, kommunikation, markedsføring eller relaterede discipliner. Outcome I løbet af denne grad program, vil de studerende: Demonstrere evnen til at skabe innovative visuelle branding koncepter, scenarier og løsninger til en lang række forskellige virksomheder, brancher og organisationer. Effektivt at kommunikere koncepter, metoder og design forslag gennem en række forskellige teknikker, herunder visuelle, verbale og prototyping. Program Master i Visual Brand Design har til formål at danne visuelle brand designere og dynamiske brand ledere, der er innovative, visionære, alsidig, direkte og effektiv. Programmet er workshop-baseret, støttet af seminarer, foredrag, tutorials,... [-]

Mester I Luksus Ledelse, Innovation Og Branding I Rom, Italien

Swiss School of Management, Rome Italy
på universitet Deltid 1 - 2 år October 2018 Italien Rom

Denne unikke Master Program er en af ​​sin slags. Den adskiller sig fra andre luksus Management programmer, der har et væsentligt element af praktsik spørgsmål, omfavne ikke blot forvaltningen side, men også den innovative måde at udvikle nye koncept for branding og værdiskabelse. Virksomhedsbesøg er også omfattet i programmet. [+]

Master of Luxury Management, Innovation og Branding

På trods af den globale økonomiske krise, er salget af luksusvarer bølgende verdensplan. Mere end et symbol, luksusvarer indikerer succes, fordel, privilegium, smag og drømme. Luksus marked er afhængig af ledere til at forstå, steward, og dyrke denne enestående sektor.

Vores Master in Luxury Management, blev Innovation og Branding designet specielt til studerende, der ønsker at karriere i luksus management sektor nutidens dynamiske, globale markedsplads.

Forståelse af dynamik og de særlige forhold i den luksus management betale en særlig opmærksomhed på fremtiden er i fokus i denne Master.

Programmet uddeler 60 ECTS inden for et helt studieår. Den er udstyret med virksomhedsbesøg af de store mærker og producenter Luksusvarer i Italien, gæsteforelæsninger, videnskabelig forskning og ekskursioner og Leadershp uddannelse. Programmet vil blive gennemført i engelsk. Fakultetet består af internationale fagfolk med base i byen Rom eller tæt på det.... [-]


Mester I Mode Markedsføring - Fra Strategi Til Branding

IED – Istituto Europeo di Design Milan
på universitet 1 år January 2018 Italien Milan

Master i Fashion Marketing - Fra strategi til branding træner fagfolk, der står overfor de nye udfordringer i en verden i hurtig og konstant udvikling. Kurset dækker især studiet af de vigtigste aspekter af mode marketing management, kommunikationsteknikkerne - der fokuserer på aspekter af positioneringsstrategier og brand management - identiteten og forbrugernes behov uden at forsømme analysen af ​​digitale medier. [+]

Deltid Branding . Master i Fashion Marketing - Fra strategi til branding træner fagfolk, der står overfor de nye udfordringer i en verden i hurtig og konstant udvikling. Kurset dækker især studiet af de vigtigste aspekter af mode marketing management, kommunikationsteknikkerne - der fokuserer på aspekter af positioneringsstrategier og brand management - identiteten og forbrugernes behov uden at forsømme analysen af ​​digitale medier. Kurset er baseret på en kreativ tilgang til at udvikle nyskabende tænkning og eksperimentere med nye strategier i området. Karriere muligheder - Graduate studerende kan nærme sig forskellige mode segmenter: Brand Management, Corporate Marketing, Business Development, Distribution og Retailing samt rådgivning og kommunikation bureauer. Target - Kurset er designet til italienske og internationale kandidater inden for mode, kommunikation og markedsføring samt unge fagfolk med mindst to års erfaring inden for området. Metode og struktur - Masteruddannelsen er struktureret i komplementære enheder, der beskæftiger sig med planlægnings- og marketingstyring. Fokuser undersøgelsen af ​​processer og metoder til effektiv testning af marketing og branding strategier i modebranchen. Studievejen giver eleverne traditionelle klasselesforedrag og tematiske diskussioner om erhvervelse af etablerede teorier og metoder. Desuden omfatter det laboratorie- og eksperimentelle designaktiviteter, der involverer eleverne gennem forretningsprojekter, workshops, selvstudier, casestudier, brug af teknikker, rollespil og omvendt mentorskab. Modeindustrien undersøges som et historisk og kulturelt fænomen, fra udviklingen af ​​stilistiske koder fra slutningen af ​​det 20. århundrede til fremkomsten af ​​avantgarde-stilen fra det 21. århundrede. Studerende analyserer nye talenter, mode uger, kommunikation gennem udarbejdelse af papir eller web. Studerende nærmer sig modebranchen, herunder fremstilling... [-]

Master I Markedsføring Og Brand Management

NHH Norwegian School of Economics
på universitet 2 år August 2018 Norge Bergen

Grad: MSc i erhvervsøkonomi [+]

Grad: MSc i erhvervsøkonomi ECTS-point: 120 Varighed: to år Opbygning og styring af stærke brands er nøglen til at få konkurrencefordele og langsigtet lønsomhed for produkter, tjenesteydelser, virksomheder og organisationer. Den Marketing og Brand Management program giver de studerende med dybdegående og forskningsbaseret viden om markedsføring, forbrugeradfærd, innovation og brand management. Forståelse forbrugernes og konkurrent adfærd er afgørende for enhver virksomhed og organisation. Kunde og konkurrent indsigter danne grundlag for udvikling af fornuftige strategier samt optimal markedspositionering og effektiv markedsføring taktik. Programmet integrerer teori og praktisk anvendelse fra strategi og markedsføring til at hjælpe de studerende med at udvikle stærke brands og gøre fremtidige beslutninger på markedet. Centrale spørgsmål er: Sådan tilpasse produkter, kommunikation og distributionssystemer til kundernes behov - og adfærd? Hvordan til at placere en brand effektivt i et konkurrencepræget marked? ... [-]

Mester På Mode Retning: Brand & Product Management

Milano Fashion Institute
på universitet 1 år January 2018 Italien Milan

Master i Fashion Retning: Brand & Product Management har til formål at danne fagfolk, med forskellige færdigheder, der er i stand til at bidrage til processen med brand management og indsamling udvikling. [+]

Deltid Branding . mester på mode retning: brand & product management Master i Fashion Retning: Brand & Product Management har til formål at danne fagfolk, med forskellige færdigheder, der er i stand til at bidrage til processen med brand management og indsamling udvikling. De er professionelle tal, der integrerer tværfaglige færdigheder (design - management - kommunikation), meget efterspurgt af modevirksomheder dannet, men som ikke er dannet af de traditionelle uddannelser, som regel udelukkende orienteret til en enkelt disciplin. Disse fagfolk er i stand til at styre og koordinere processen med brand management, fra deklination af brand sprog på de forskellige linjer, til planlægning og udvikling af samlingerne, og til sidst op til forvaltningen af ​​produktets kommunikation til markedet handel. Master Course er helt på engelsk. Under hele kurset en italiensk - engelsk tosproget Undervisningsassistent er tilgængelig for både italienske og udenlandske studerende. Tidsfrister Start af registrering: 1 Februar 2017 Slut på registrering: 1 December 2017 Orientering dag: 19 januar 2018 Forelæsninger 'start: 22 jan 2018 Alle Milano Fashion Instituttets Masters er første niveau University Masters, akkrediteret af Polytechnic i Milano, School of Design. Alle Masters vil frigive 60 universitet kreditter (CFU, nemlig "Crediti formativi universitari"). Den pædagogiske model vedtaget er karakteriseret ved tværfaglige aktiviteter, der gennemføres af lærere fra tre universiteter sammen med eksperter, der kommer fra de vigtigste og mest kvalificerede virksomheder i branchen. Kursus beskrivelse Indholdet af Master integrere forskellige tværfaglige temaer for en bedre forståelse og styring af processer i mode produktudvikling og markedsføring gennem hele rørledningen.... [-]

Mester På Mode Brand Management

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
på universitet 9 måneder April 2018 Italien Florence

Fashion Brand Management er den mest up-to-date og komplet program på Polimoda, for det visionære og aktive, kreative og relationelt, for en person med en karismatisk personlighed; Brand Manager. Dette er en mester i at skabe, bevare og omforme identiteten af ​​en brand, der taler til det underbevidste og vinder kampen i forbrugernes bevidsthed. [+]

Fashion Brand Management er den mest up-to-date og komplet program på Polimoda, for det visionære og aktive, kreative og relationelt, for en person med en karismatisk personlighed; Brand Manager. Dette er en mester i at skabe, bevare og omforme identiteten af ​​en brand, der taler til det underbevidste og vinder kampen i forbrugernes bevidsthed. Denne herres Banen rummer tre hovedområder. Vision: tuning mellem menneskelige, samfundet og erhvervslivet, der gør den helt relevant. Ledelse: den strategiske markedsføring af en forretningsmodel i reelle case scenarier. Kommunikation: skabelse og levering af en følelse-baserede besked at forføre og aggregat. Fashion Brand Management drives af lærere fra industrien og internationale gæsteforelæsere. Ekskursioner til messer, modeshows, virksomheder og corporate museer er inkluderet, samt praktik muligheder. Kursets to vigtigste projekter, rebranding et stort pladeselskab og lancere en spirende brand, er undervist af Polimoda direktør, og er af en kvalitet til at præsentere som en personlig portfolio. Den ni måneder akademiske år går fra oktober til juni og fra april til december i alt 700 undervisningstimer, og er værdifuldt for 80 point. Engelsk sprogfærdighed og tilstedeværelse er påkrævet. Ansøgerne vil blive udvalgt efter en indskrivning spørgeskema og et interview med kurset førende lærer. Studieplan Områderne Vision, Ledelse og kommunikation tager konkret form i følgende moduler: Moderne Fashion Fashion systemer; designere, produkter og brands ved konceptet. Art retning Sociologi af den imaginære; kunst & mode; brand-id arkitektur; midtvejsevaluering og afsluttende projekt. Fashion Futures Trend metode, aktuelle tendenser detail, shop formater og strategier, buyology. Fashion Brand Management Forretningsmodel innovation; positionering;... [-]

Mester I Kommunikation Management - Image Kommunikation (reklame, Public Relations, Branding)

University of Wroclaw
på universitet Deltid 2 år October 2018 Polen Wrocław

Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, offentlig ... [+]

Deltid Branding . Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, public relations, branding). De skal også have erhvervet detaljeret viden om den vifte af arbejde og kompetencer forskellige enheder af organisationer og virksomheder fra den kreative industri. Den uddannelsesmæssige mål med programmet er at bygge kompetencer forbundet med at designe (også grafisk), opfattes som et vigtigt element i organisatorisk og image. Kernen karakteristisk for Kommunikation Management undersøgelser er fokus på at opbygge en bred vifte af kompetencer inden for kommunikation, økonomi, marketing og markedets processer, samt viden om medierne i de færdiguddannede. I den nærmeste fremtid vil meget omskifteligt marked og mediemiljø resultere i et stærkt behov for at være orienteret om innovation og kreativitet for kommunikation, samt mål baseret ledelse. Derfor vil disse kompetencer tillade kandidater til at opbygge en stærk position på arbejdsmarkedet og konstant tilpasse sig sine behov. Den pædagogiske mål for Communication Management Studies er at lære de studerendes teknikker og metoder til hensigtsmæssig og effektiv kommunikation og styring virksomheder, organisationer og institutioner. Dimittenderne vil også have erhvervet de færdigheder diagnosticere forstyrrelser i kommunikation, samt foregribe kriser og styre dem. Kommunikation Management kandidater kan arbejde på følgende fagområder: Samarbejde med eksterne kunder: rådgivning, kommunikation, uddannelse (freelancer), åbner deres egen virksomhed (reklame, public relations og... [-]

Master in Brand Design and Management: Food, Wine and Tourism

IED – Istituto Europeo di Design Florence
på universitet 11 måneder February 2018 Italien Florence

[+]

Deltagerne får ekspertise inden for mærke og ledelse til en bred vifte af forskellige konkurrencer. barcelona [-]

M.des. I Strategisk Design & Brand Lederskab

Srishti Institute of Art, Design and Technology
på universitet 2 år July 2018 Indien Bangalore

Den Postgraduate Program i Strategic Design og Brand Leadership fremmer en Design og strategisk leder med agile faglige formåen, der er meningsfuldt ressourcestærke og procesorienteret inden for design strategi og brand lederskab. Programmet kombinerer led i designtænkning med branding og lederegenskaber i en designstrategi metodologi. [+]

Deltid Branding . M.Des. i Strategisk Design & Brand Leadership Den Postgraduate Program i Strategic Design og Brand Leadership fremmer en Design og strategisk leder med agile faglige formåen, der er meningsfuldt ressourcestærke og procesorienteret inden for design strategi og brand lederskab. Programmet kombinerer led i designtænkning med branding og lederegenskaber i en designstrategi metodologi. Nøglen differentiere-faktor i Postgraduate niveau designstrategi program er dets lederskab bygning akademisk komponent. Kurset sigter mod at udvikle lederskab kapacitet ved at øge din egen forståelse af domænet for Design og for at lukke hullet mellem denne forståelse og meningsfuld handling. Denne akademiske tilgang gør dig til en forandringsagent til fremtidens udfordringer inden for design på tværs af kulturer og landegrænser. Denne transformerende læring og praksis proces gør det muligt at sætte klare retninger for dig at komme videre i din karriere. Hvis du tilmelder dig i dette kursus med en baggrund eller stor interesse i et bestemt domæne såsom kunst, design, medier, business, økonomi, teknik, ledelse, finansiering, kan du bevæge sig i retning en målrettet udviklingsplan for at forøge din karriere ved at integrere designtænkning og strategisk design. Dette kursus vil give en kandidat fra enhver disciplin at erhverve, assimilere og praktisere deres domæne viden med tilsat sæt af kapaciteter ved at anvende designtænkning og strategisk branding at opnå lederskab niveau i enhver markedsføring orienteret industri, virksomhed eller tjeneste. Discipliner Den Postgraduate Program i Strategic Design og Brand Leadership fagfolk er fremmet gennem design proces, hvor følgende behandles: Brand Leadership business design design management... [-]

Master in Brand Management

Macromedia University of Applied Sciences
på universitet 3 - 4 semestre March 2018 Tyskland München Berlin Region

Brand Management lærer eleverne, hvordan at kombinere ledelse med kreative planlægning og forbereder dem til lederroller og opgaver i brand udvikling, marketing kommunikation og design funktioner. [+]

Ønsker du at forstå den virkelige forretningsmæssige værdi af mærker? Strukturelle ændringer i dagens befolkning og digitaliseringen af ​​vores samfund kræver nye brand lederevner. Digital branding danner en ny kernekompetence for bureauer og virksomheder. Brands spiller en vigtig rolle i erhvervslivet og samfundet. Studerende med speciale i brand management lærer om aktuelle brand management spørgsmål og gevinst bevidsthed om indbyrdes af mærker inden for komplekse brand arkitekturer. [-]

Mester I Grafisk Information Design Og Medier Branding

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
på universitet 6 måneder January 2018 Spanien Barcelona

The Masters Course i Grafisk Information og Medieteknologi Branding har til hensigt at tackle de forandringer i læsning metoder som følge af fremkomsten af ​​nye platforme og enheder og nye vaner læsning og skrivning. [+]

Deltid Branding . Dette program er undervises i SPANSK I dagens scenario, er designerne står over for en stor udfordring anlagt den af ​​behovet for at hurtigt og nemt at forstå for store mængder af information. Ud til voksende datamængder og kortere sagsbehandlingstider kommer en konstant forfølgelse for nye enheder, kort og koder. Den Masteruddannelse i Grafisk Information og Medieteknologi Branding har til hensigt at tackle ændringerne i læsning metoder som følge af fremkomsten af ​​nye platforme og enheder og nye vaner læsning og skrivning. Kurset har til formål at udforske nye veje for at blive gravide visuelle kommunikationsstrategier med at gengive indhold (information) i en klarere, mere effektiv og mere attraktiv måde på forskellige platforme. De praktiske muligheder denne masteruddannelse tilbud er så stort og (heldigvis) udefineret, at Grafisk Information og Medieteknologi Branding stiger som et værktøj med stort potentiale til brug i nutidens verden. Med dette i tankerne, er end-of-mestre projekt rettet mod en tv-kanal, og multimedieenheder, der udgør dens indhold og branding. Flere og flere virksomheder og institutioner er ved at skabe specifikke Grafisk Information Design afdelinger med specialister på området med henblik på at styrke og forbedre kommunikationen og en bedre forståelse for deres produkter og tjenester. For eksempel, Barack Obamas amerikanske regering Recovery Uafhængig rådgivende panel tilføjede Eduard Tufte til sit hold, så han kunne anvende Grafisk Information design til forebyggelse af svig og dårlig investering af gevinster, samt til at fremme gennemsigtighed og klarhed i de oplysninger, der er udstedt og gøre den beslutningsprocessen... [-]

Mester I Mode Markedsføring, Design & Mærke Strategier

INSEEC Paris
på universitet September 2018 Frankrig Paris

Dette program tog ledere i ledelse og marketing, der gælder for områderne mode og design, i et nationalt og internationalt perspektiv [+]

Master i Fashion Marketing, Design & Brand Strategier

Dette program tog ledere i ledelse og marketing, der gælder for områderne mode og design, i et nationalt og internationalt perspektiv. Det hilser studerende fra universitetet, handelshøjskole eller kunstneriske træninger. Modebranchen undergår hastige forandringer og nye nye spillere optræde i en global kontekst. Kommende ledere skal uddannes i alle de rigtige teknikker og være opmærksomme på forbrugernes krav. Følgende er de typer af stillinger, at vores kandidater vil blive uddannet til: product manager, projektleder, kommunikation manager, køber, merchandising manager, brand manager, showroom manager, indsamlingen Manager ...... [-]


Mester I Sociale Medier Branding & Strategi

laSalle Barcelona Postgraduate
på universitet September 2018 Spanien Barcelona

Master i Social Media Branding & Strategy er en af ​​de første programmer i Spanien og Europa rettet mod fagfolk og fremtidige fagfolk, forretningsfolk og iværksættere, der har brug for at administrere og oprette omdømmet for et mærke på internettet og sociale netværk professionelt. [+]

Deltid Branding . At lære at håndtere brand omdømme i sociale medier, i online fællesskaber og internet er bydende nødvendigt for vellykkede erhvervsprojekter. Det er vist, at et varemærke ikke er placeret på internettet eller med et negativt image, direkte påvirker salg og dermed i virksomheden. Den Master i Social Media Branding & Strategy Det er en af ​​de første programmer i Spanien og Europa rettet mod fagfolk og fremtidige fagfolk, forretningsfolk og iværksættere, der har brug for at administrere og oprette omdømmet for et mærke på internettet og sociale netværk professionelt. Hvad forbereder du dig? At give de studerende viden og metode, der gør det muligt at formulere og planlægge en strategi mærkevarer online sociale medier. At være i stand til at skabe designe og implementere et online brand med relevant indhold til deres publikum. At lære at skrive og skabe indhold på sociale netværk med et klart fokus på forretningsmæssige resultater. Energize brand kommunikation gennem PR-kampagner (Social Media Management) og reklamer (Social Media Marketing) rettet til vores offentlige og især de online indflydelsesrige. Lær at spore og overvåge, hvad der siges om virksomheden og konkurrence at analysere information og foreslå strategier og aktioner. Online formular management projekter, ved hjælp af teknikker som AGILE i projektledelse og personlig og individuel coach. Til hvem det måtte vedrøre? Input profil: Fagfolk og fremtidige fagfolk i brand management, brand managers. Brand strategiske planlæggere, planlæggere, virksomhedernes ansvar og omdømme, markedsføring og brand management. Pressemedarbejdere. Fagfolk og iværksættere, der ønsker at øge styrken i... [-]

Intensiv Master Brand Design

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Undervisning både online og på universitetet 10 måneder February 2018 Spanien Madrid

Har du nogensinde spekulerer på, hvad mærke excellence i design? Design en plakat til en udstilling, et album cover eller mobile applikationer, hvilket gør emballering af et produkt, layout og design en bog, definere den visuelle identitet af en virksomhed og endda gøre en fanzine, et stykke reklame eller illustration involverer indgående kendskab til design værktøjer, men også forstå og håndtere aspekter som typografi, form, farve, grafisk produktion og anvendelse til forskellige medier (fysisk og online). [+]

VIL DU BLIVER en grafisk designer eller mere DU VIL DIN EGEN FOOTPRINT LEAVE? Saul Bass, den store mester af design kreditter og plakater af film som Alfred Hitchcocks Vertigo eller The Seven Year Itch Billy Wilder, blandt andre, revolutionerede reklame verden biograf med deres job. Milton Glaser, bedst kendt som skaberen af ​​det velkendte symbol for kampagnen I Love New York (I ♥ NY), var også ansvarlig for logoet for DC Comics og arbejdede for magasiner som Paris Macht eller Esquire. Men mange er blevet kaldet til at forlade deres præg på verden af ​​design. Den kontroversielle Dalí skabte logoet for en af ​​de mest populære slik i verden, Chupa Chups, og Beatrice Warde, den første typograf kvinde i de herlige dage i Arts & Crafts Skole, er fortsat et af de store nutidige referencer. Har du nogensinde spekulerer på, hvad mærke excellence i design? Design en plakat til en udstilling, et album cover eller mobile applikationer, hvilket gør emballering af et produkt, layout og design en bog, definere den visuelle identitet af en virksomhed og endda gøre en fanzine, et stykke reklame eller illustration involverer indgående kendskab til design værktøjer, men også forstå og håndtere aspekter som typografi, form, farve, grafisk produktion og anvendelse til forskellige medier (fysisk og online). Få trænet med IED Madrid og Sánchez / Lacasta, prisvindende design studie og visuel kommunikation, master-instruktører, der vil lære dig alt om grafisk produktion; lærer redaktionelt design med Cesar Avila og Mikel Garay; reklame design med Javier Gomez... [-]

Kandidat I Branding Erfaring

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
på universitet 18 måneder September 2018 Brasilien Sao Paulo

Vi lever i en verden styret af brands og deres strategier. Områderne Management, Marketing, Kommunikation og Design Branding konvergere på de tilgange at optrævle det komplekse fænomen af ​​forbrugs- og handelsmæssige forbindelser, med store muligheder. [+]

Deltid Branding . HVORFOR? Vi lever i en verden styret af brands og deres strategier. Områderne Management, Marketing, Kommunikation og Design Branding konvergere på de tilgange at optrævle det komplekse fænomen af ​​forbrugs- og handelsmæssige forbindelser, med store muligheder. FOR HVEM? For fagfolk, der søger at udvide deres viden eller dirigere deres karriere til det lovende område af Branding, udvikle strategier, planer og handlinger at opbygge, administrere og kommunikere værdier, egenskaber og mærke indhold. HVORDAN? "Brands, ikke produkter," journalist og forfatter Naomi Klein i den kontroversielle "No Logo" som en måde at kritisere det, så ville være en genoplivning af markedsføring nu som en måde at betyder produkterne. KURSUS En kandidat i Branding Oplev Istituto Europeo di Design - IED São Paulo bringer en moderne tilgang af hvordan man opbygger, styre og styrke brands, gennem identifikation af de væsentlige elementer i deres identitet, og fra dem, skabe ry blandt interessenterne (offentlig intern og ekstern reference). Kursus lærere er markedets fagfolk og forskere med stor erfaring inden for området, som et bindeled mellem refleksion og erfaring. Fra starten er deltageren opfordres til at praktisere, at udvikle et projekt af Branding, som begynder i de første moduler og kulminerer i en afsluttende arbejde. Kurset inddrager deltagerne i forskellige læringserfaringer, såsom foredrag, øvelser, casestudier, altid søger colaborativity mellem de involverede og udveksling og erfaringer mellem de forskellige ekspertiser og repertoirer. søger vi således en balance mellem refleksion, praksis og udfordringer i hverdagen. Programmet foreslår en komplet rute, der tager højde for forskellige stadier... [-]