Søg her for Deltid Branding Europa

Find de bedste Deltid Branding Europa

Branding

En mestre er det første niveau af graduate kurser og kan opnås efter du modtager en bachelorgrad. Optjening en master kræver normalt to års fuldtidsstudium, hvilket svarer til 36 til 54 point semester.

 

En Master i Branding er en grad, der har til hensigt at lære eleverne, hvordan man håndtere brands. Kandidater vil have de evner til at skabe brands, men vigtigst styre, hvordan brandet opfattes af kunden, er baseret på alle sine attributter.

Europa er ved konvention, en af ​​verdens 's syv kontinenter. Omfatter vestligste punkt i Eurasien, Europa er normalt opdelt fra Asien ved vandskellet deler i Ural og Kaukasus-bjergene, Ural floden, Det Kaspiske Hav og Sortehavet, og vandvejene forbinder den sorte og Det Ægæiske Hav.

Deltid Branding Europa. Få alt information om Deltid Branding og kontakte skolen Europa direkte!

Læs mere

Master I Visual Brand Design

Domus Academy
på universitet 12 måneder September 2018 Italien Milan

I Master i Visual Brand Design, vil du få færdigheder til at identificere en virksomheds kerneaktiver. At dyrke en dyb forståelse af produktet og den bedste måde at kommunikere sine værdier, både i den fysiske og de sociale medier verdener. At bringe det hele sammen til en ensartet brand vision, stemme, og miljø. [+]

Deltid Branding Europa. Forestil dig. Symboliserer. Syntetisere. Begrebet branding har udviklet sig langt ud over firmalogoer og farver. I dag er branding indeholder flere discipliner, fra visuelle design til lyd design; fra storytelling til forbruger psykologi til markedsføring. Branding er at skabe et rigt og attraktivt miljø, der griber forbrugerens opmærksomhed og bringer ham eller hende ind i mærkets verden til at dele sine værdier og blive en uformel sponsor af brandet. Det er en stemme, en tone, en integreret vision dannet af synergi mellem forskning, design, fortælling, grafik, musik og meget mere. i Master i Visual Brand Design, Vil du få færdigheder til at identificere en virksomheds kerneaktiver. At dyrke en dyb forståelse af produktet og den bedste måde at kommunikere sine værdier, både i den fysiske og de sociale medier verdener. At bringe det hele sammen til en ensartet brand vision, stemme, og miljø. Publikum Programmet er designet til kandidater med en første-niveau grad i visuel og grafisk design, design, kommunikation, markedsføring eller relaterede discipliner. Outcome I løbet af denne grad program, vil de studerende: Demonstrere evnen til at skabe innovative visuelle branding koncepter, scenarier og løsninger til en lang række forskellige virksomheder, brancher og organisationer. Effektivt at kommunikere koncepter, metoder og design forslag gennem en række forskellige teknikker, herunder visuelle, verbale og prototyping. Program Master i Visual Brand Design har til formål at danne visuelle brand designere og dynamiske brand ledere, der er innovative, visionære, alsidig, direkte og effektiv. Programmet er workshop-baseret, støttet af seminarer, foredrag, tutorials,... [-]

Mester I Mode Markedsføring - Fra Strategi Til Branding

IED – Istituto Europeo di Design Milan
på universitet 1 år January 2018 Italien Milan

Master i Fashion Marketing - Fra strategi til branding træner fagfolk, der står overfor de nye udfordringer i en verden i hurtig og konstant udvikling. Kurset dækker især studiet af de vigtigste aspekter af mode marketing management, kommunikationsteknikkerne - der fokuserer på aspekter af positioneringsstrategier og brand management - identiteten og forbrugernes behov uden at forsømme analysen af ​​digitale medier. [+]

Master i Fashion Marketing - Fra strategi til branding træner fagfolk, der står overfor de nye udfordringer i en verden i hurtig og konstant udvikling. Kurset dækker især studiet af de vigtigste aspekter af mode marketing management, kommunikationsteknikkerne - der fokuserer på aspekter af positioneringsstrategier og brand management - identiteten og forbrugernes behov uden at forsømme analysen af ​​digitale medier. Kurset er baseret på en kreativ tilgang til at udvikle nyskabende tænkning og eksperimentere med nye strategier i området. Karriere muligheder - Graduate studerende kan nærme sig forskellige mode segmenter: Brand Management, Corporate Marketing, Business Development, Distribution og Retailing samt rådgivning og kommunikation bureauer. Target - Kurset er designet til italienske og internationale kandidater inden for mode, kommunikation og markedsføring samt unge fagfolk med mindst to års erfaring inden for området. Metode og struktur - Masteruddannelsen er struktureret i komplementære enheder, der beskæftiger sig med planlægnings- og marketingstyring. Fokuser undersøgelsen af ​​processer og metoder til effektiv testning af marketing og branding strategier i modebranchen. Studievejen giver eleverne traditionelle klasselesforedrag og tematiske diskussioner om erhvervelse af etablerede teorier og metoder. Desuden omfatter det laboratorie- og eksperimentelle designaktiviteter, der involverer eleverne gennem forretningsprojekter, workshops, selvstudier, casestudier, brug af teknikker, rollespil og omvendt mentorskab. Modeindustrien undersøges som et historisk og kulturelt fænomen, fra udviklingen af ​​stilistiske koder fra slutningen af ​​det 20. århundrede til fremkomsten af ​​avantgarde-stilen fra det 21. århundrede. Studerende analyserer nye talenter, mode uger, kommunikation gennem udarbejdelse af papir eller web. Studerende nærmer sig modebranchen, herunder fremstilling og kulturelle træk,... [-]

Master I Markedsføring Og Brand Management

NHH Norwegian School of Economics
på universitet 2 år August 2018 Norge Bergen

Grad: MSc i erhvervsøkonomi [+]

Deltid Branding Europa. Grad: MSc i erhvervsøkonomi ECTS-point: 120 Varighed: to år Opbygning og styring af stærke brands er nøglen til at få konkurrencefordele og langsigtet lønsomhed for produkter, tjenesteydelser, virksomheder og organisationer. Den Marketing og Brand Management program giver de studerende med dybdegående og forskningsbaseret viden om markedsføring, forbrugeradfærd, innovation og brand management. Forståelse forbrugernes og konkurrent adfærd er afgørende for enhver virksomhed og organisation. Kunde og konkurrent indsigter danne grundlag for udvikling af fornuftige strategier samt optimal markedspositionering og effektiv markedsføring taktik. Programmet integrerer teori og praktisk anvendelse fra strategi og markedsføring til at hjælpe de studerende med at udvikle stærke brands og gøre fremtidige beslutninger på markedet. Centrale spørgsmål er: Sådan tilpasse produkter, kommunikation og distributionssystemer til kundernes behov - og adfærd? Hvordan til at placere en brand effektivt i et konkurrencepræget marked? ... [-]

Mester I Luksus Ledelse, Innovation Og Branding I Rom, Italien

Swiss School of Management, Rome Italy
på universitet Deltid 1 - 2 år October 2018 Italien Rom

Denne unikke Master Program er en af ​​sin slags. Den adskiller sig fra andre luksus Management programmer, der har et væsentligt element af praktsik spørgsmål, omfavne ikke blot forvaltningen side, men også den innovative måde at udvikle nye koncept for branding og værdiskabelse. Virksomhedsbesøg er også omfattet i programmet. [+]

Master of Luxury Management, Innovation og Branding

På trods af den globale økonomiske krise, er salget af luksusvarer bølgende verdensplan. Mere end et symbol, luksusvarer indikerer succes, fordel, privilegium, smag og drømme. Luksus marked er afhængig af ledere til at forstå, steward, og dyrke denne enestående sektor.

Vores Master in Luxury Management, blev Innovation og Branding designet specielt til studerende, der ønsker at karriere i luksus management sektor nutidens dynamiske, globale markedsplads.

Forståelse af dynamik og de særlige forhold i den luksus management betale en særlig opmærksomhed på fremtiden er i fokus i denne Master.

Programmet uddeler 60 ECTS inden for et helt studieår. Den er udstyret med virksomhedsbesøg af de store mærker og producenter Luksusvarer i Italien, gæsteforelæsninger, videnskabelig forskning og ekskursioner og Leadershp uddannelse. Programmet vil blive gennemført i engelsk. Fakultetet består af internationale fagfolk med base i byen Rom eller tæt på det.... [-]


Mester På Mode Brand Management

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
på universitet 9 måneder April 2018 Italien Florence

Fashion Brand Management er den mest up-to-date og komplet program på Polimoda, for det visionære og aktive, kreative og relationelt, for en person med en karismatisk personlighed; Brand Manager. Dette er en mester i at skabe, bevare og omforme identiteten af ​​en brand, der taler til det underbevidste og vinder kampen i forbrugernes bevidsthed. [+]

Deltid Branding Europa. Fashion Brand Management er den mest up-to-date og komplet program på Polimoda, for det visionære og aktive, kreative og relationelt, for en person med en karismatisk personlighed; Brand Manager. Dette er en mester i at skabe, bevare og omforme identiteten af ​​en brand, der taler til det underbevidste og vinder kampen i forbrugernes bevidsthed. Denne herres Banen rummer tre hovedområder. Vision: tuning mellem menneskelige, samfundet og erhvervslivet, der gør den helt relevant. Ledelse: den strategiske markedsføring af en forretningsmodel i reelle case scenarier. Kommunikation: skabelse og levering af en følelse-baserede besked at forføre og aggregat. Fashion Brand Management drives af lærere fra industrien og internationale gæsteforelæsere. Ekskursioner til messer, modeshows, virksomheder og corporate museer er inkluderet, samt praktik muligheder. Kursets to vigtigste projekter, rebranding et stort pladeselskab og lancere en spirende brand, er undervist af Polimoda direktør, og er af en kvalitet til at præsentere som en personlig portfolio. Den ni måneder akademiske år går fra oktober til juni og fra april til december i alt 700 undervisningstimer, og er værdifuldt for 80 point. Engelsk sprogfærdighed og tilstedeværelse er påkrævet. Ansøgerne vil blive udvalgt efter en indskrivning spørgeskema og et interview med kurset førende lærer. Studieplan Områderne Vision, Ledelse og kommunikation tager konkret form i følgende moduler: Moderne Fashion Fashion systemer; designere, produkter og brands ved konceptet. Art retning Sociologi af den imaginære; kunst & mode; brand-id arkitektur; midtvejsevaluering og afsluttende projekt. Fashion Futures Trend metode, aktuelle tendenser detail, shop formater og strategier, buyology. Fashion Brand Management... [-]

Mester På Mode Retning: Brand & Product Management

Milano Fashion Institute
på universitet 1 år January 2018 Italien Milan

Master i Fashion Retning: Brand & Product Management har til formål at danne fagfolk, med forskellige færdigheder, der er i stand til at bidrage til processen med brand management og indsamling udvikling. [+]

mester på mode retning: brand & product management Master i Fashion Retning: Brand & Product Management har til formål at danne fagfolk, med forskellige færdigheder, der er i stand til at bidrage til processen med brand management og indsamling udvikling. De er professionelle tal, der integrerer tværfaglige færdigheder (design - management - kommunikation), meget efterspurgt af modevirksomheder dannet, men som ikke er dannet af de traditionelle uddannelser, som regel udelukkende orienteret til en enkelt disciplin. Disse fagfolk er i stand til at styre og koordinere processen med brand management, fra deklination af brand sprog på de forskellige linjer, til planlægning og udvikling af samlingerne, og til sidst op til forvaltningen af ​​produktets kommunikation til markedet handel. Master Course er helt på engelsk. Under hele kurset en italiensk - engelsk tosproget Undervisningsassistent er tilgængelig for både italienske og udenlandske studerende. Tidsfrister Start af registrering: 1 Februar 2017 Slut på registrering: 1 December 2017 Orientering dag: 19 januar 2018 Forelæsninger 'start: 22 jan 2018 Alle Milano Fashion Instituttets Masters er første niveau University Masters, akkrediteret af Polytechnic i Milano, School of Design. Alle Masters vil frigive 60 universitet kreditter (CFU, nemlig "Crediti formativi universitari"). Den pædagogiske model vedtaget er karakteriseret ved tværfaglige aktiviteter, der gennemføres af lærere fra tre universiteter sammen med eksperter, der kommer fra de vigtigste og mest kvalificerede virksomheder i branchen. Kursus beskrivelse Indholdet af Master integrere forskellige tværfaglige temaer for en bedre forståelse og styring af processer i mode produktudvikling og markedsføring gennem hele rørledningen. The Master består... [-]

Mester I Kommunikation Management - Image Kommunikation (reklame, Public Relations, Branding)

University of Wroclaw
på universitet Deltid 2 år October 2018 Polen Wrocław

Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, offentlig ... [+]

Deltid Branding Europa. Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, public relations, branding). De skal også have erhvervet detaljeret viden om den vifte af arbejde og kompetencer forskellige enheder af organisationer og virksomheder fra den kreative industri. Den uddannelsesmæssige mål med programmet er at bygge kompetencer forbundet med at designe (også grafisk), opfattes som et vigtigt element i organisatorisk og image. Kernen karakteristisk for Kommunikation Management undersøgelser er fokus på at opbygge en bred vifte af kompetencer inden for kommunikation, økonomi, marketing og markedets processer, samt viden om medierne i de færdiguddannede. I den nærmeste fremtid vil meget omskifteligt marked og mediemiljø resultere i et stærkt behov for at være orienteret om innovation og kreativitet for kommunikation, samt mål baseret ledelse. Derfor vil disse kompetencer tillade kandidater til at opbygge en stærk position på arbejdsmarkedet og konstant tilpasse sig sine behov. Den pædagogiske mål for Communication Management Studies er at lære de studerendes teknikker og metoder til hensigtsmæssig og effektiv kommunikation og styring virksomheder, organisationer og institutioner. Dimittenderne vil også have erhvervet de færdigheder diagnosticere forstyrrelser i kommunikation, samt foregribe kriser og styre dem. Kommunikation Management kandidater kan arbejde på følgende fagområder: Samarbejde med eksterne kunder: rådgivning, kommunikation, uddannelse (freelancer), åbner deres egen virksomhed (reklame, public relations og... [-]

Master in Brand Design and Management: Food, Wine and Tourism

IED – Istituto Europeo di Design Florence
på universitet 11 måneder February 2018 Italien Florence

[+]

Deltagerne får ekspertise inden for mærke og ledelse til en bred vifte af forskellige konkurrencer. barcelona [-]

Master in Brand Management

Macromedia University of Applied Sciences
på universitet 3 - 4 semestre March 2018 Tyskland München Berlin Region

Brand Management lærer eleverne, hvordan at kombinere ledelse med kreative planlægning og forbereder dem til lederroller og opgaver i brand udvikling, marketing kommunikation og design funktioner. [+]

Deltid Branding Europa. Ønsker du at forstå den virkelige forretningsmæssige værdi af mærker? Strukturelle ændringer i dagens befolkning og digitaliseringen af ​​vores samfund kræver nye brand lederevner. Digital branding danner en ny kernekompetence for bureauer og virksomheder. Brands spiller en vigtig rolle i erhvervslivet og samfundet. Studerende med speciale i brand management lærer om aktuelle brand management spørgsmål og gevinst bevidsthed om indbyrdes af mærker inden for komplekse brand arkitekturer. [-]

Kandidatgrad I Branding Og Modedesign

IADE
på universitet 2 år September 2018 Portugal Lisboa

Denne Master i Branding og Fashion Design har til formål at reagere på de komplekse og reelle ekspertise behov i mode området, udbygge og udvikle ny viden, og dermed bidrage til uddannelsen af ​​kvalificerede fagfolk inden for dette område af aktivitet. Derudover er det formål at forbedre den kritiske kapacitet, stimulering af færdigheder og udvikling af kreativitet, innovation og iværksætteri, altid bygge eller fortolke markedstendenser. [+]

Program udviklet i samarbejde med UBI - University of Beira Interior Dette Masters i Branding og Fashion Design har til hensigt at reagere på de komplekse og reelle behov ekspertise i mode området, udbygge og udvikle ny viden, og dermed bidrage til uddannelsen af ​​kvalificerede fagfolk inden for dette område af aktivitet. Derudover er det formål at forbedre den kritiske kapacitet, stimulering af færdigheder og udvikling af kreativitet, innovation og iværksætteri, altid bygge eller fortolke markedstendenser. Gennem hele kandidatgrad, har de studerende mulighed for at udvikle en kollektion fra sin undfangelse til sin forfremmelse, der kulminerede i et modeshow. Succesen med det arbejde, som de studerende er forbedret gennem de laboratorier og udstyr, som skolerne leverer. International erfaring Ud over de internationale partnerskaber, som IADE har den globale Laureate internationale universiteter netværk giver 80 universiteter i 29 lande, hvor den studerende kan udføre international mobilitet. virksomheder Gennem Master, vil den studerende have et konstant kontakt med den professionelle verden, enten gennem seminarer med ledere og referencematerialer fagfolk, workshops, projekter med virksomheder og kontakt med markedet. UNDERSØGELSE PLAN 1. år 1. halvleg ... [-]

Mester I Grafisk Information Design Og Medier Branding

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
på universitet 6 måneder January 2018 Spanien Barcelona

The Masters Course i Grafisk Information og Medieteknologi Branding har til hensigt at tackle de forandringer i læsning metoder som følge af fremkomsten af ​​nye platforme og enheder og nye vaner læsning og skrivning. [+]

Deltid Branding Europa. Dette program er undervises i SPANSK I dagens scenario, er designerne står over for en stor udfordring anlagt den af ​​behovet for at hurtigt og nemt at forstå for store mængder af information. Ud til voksende datamængder og kortere sagsbehandlingstider kommer en konstant forfølgelse for nye enheder, kort og koder. Den Masteruddannelse i Grafisk Information og Medieteknologi Branding har til hensigt at tackle ændringerne i læsning metoder som følge af fremkomsten af ​​nye platforme og enheder og nye vaner læsning og skrivning. Kurset har til formål at udforske nye veje for at blive gravide visuelle kommunikationsstrategier med at gengive indhold (information) i en klarere, mere effektiv og mere attraktiv måde på forskellige platforme. De praktiske muligheder denne masteruddannelse tilbud er så stort og (heldigvis) udefineret, at Grafisk Information og Medieteknologi Branding stiger som et værktøj med stort potentiale til brug i nutidens verden. Med dette i tankerne, er end-of-mestre projekt rettet mod en tv-kanal, og multimedieenheder, der udgør dens indhold og branding. Flere og flere virksomheder og institutioner er ved at skabe specifikke Grafisk Information Design afdelinger med specialister på området med henblik på at styrke og forbedre kommunikationen og en bedre forståelse for deres produkter og tjenester. For eksempel, Barack Obamas amerikanske regering Recovery Uafhængig rådgivende panel tilføjede Eduard Tufte til sit hold, så han kunne anvende Grafisk Information design til forebyggelse af svig og dårlig investering af gevinster, samt til at fremme gennemsigtighed og klarhed i de oplysninger, der er udstedt og gøre den beslutningsprocessen... [-]

Mester I Sociale Medier Branding & Strategi

laSalle Barcelona Postgraduate
på universitet September 2018 Spanien Barcelona

Master i Social Media Branding & Strategy er en af ​​de første programmer i Spanien og Europa rettet mod fagfolk og fremtidige fagfolk, forretningsfolk og iværksættere, der har brug for at administrere og oprette omdømmet for et mærke på internettet og sociale netværk professionelt. [+]

At lære at håndtere brand omdømme i sociale medier, i online fællesskaber og internet er bydende nødvendigt for vellykkede erhvervsprojekter. Det er vist, at et varemærke ikke er placeret på internettet eller med et negativt image, direkte påvirker salg og dermed i virksomheden. Den Master i Social Media Branding & Strategy Det er en af ​​de første programmer i Spanien og Europa rettet mod fagfolk og fremtidige fagfolk, forretningsfolk og iværksættere, der har brug for at administrere og oprette omdømmet for et mærke på internettet og sociale netværk professionelt. Hvad forbereder du dig? At give de studerende viden og metode, der gør det muligt at formulere og planlægge en strategi mærkevarer online sociale medier. At være i stand til at skabe designe og implementere et online brand med relevant indhold til deres publikum. At lære at skrive og skabe indhold på sociale netværk med et klart fokus på forretningsmæssige resultater. Energize brand kommunikation gennem PR-kampagner (Social Media Management) og reklamer (Social Media Marketing) rettet til vores offentlige og især de online indflydelsesrige. Lær at spore og overvåge, hvad der siges om virksomheden og konkurrence at analysere information og foreslå strategier og aktioner. Online formular management projekter, ved hjælp af teknikker som AGILE i projektledelse og personlig og individuel coach. Til hvem det måtte vedrøre? Input profil: Fagfolk og fremtidige fagfolk i brand management, brand managers. Brand strategiske planlæggere, planlæggere, virksomhedernes ansvar og omdømme, markedsføring og brand management. Pressemedarbejdere. Fagfolk og iværksættere, der ønsker at øge styrken i deres mærke på... [-]

Mester I Mode Markedsføring, Design & Mærke Strategier

INSEEC Paris
på universitet September 2018 Frankrig Paris

Dette program tog ledere i ledelse og marketing, der gælder for områderne mode og design, i et nationalt og internationalt perspektiv [+]

Master i Fashion Marketing, Design & Brand Strategier

Dette program tog ledere i ledelse og marketing, der gælder for områderne mode og design, i et nationalt og internationalt perspektiv. Det hilser studerende fra universitetet, handelshøjskole eller kunstneriske træninger. Modebranchen undergår hastige forandringer og nye nye spillere optræde i en global kontekst. Kommende ledere skal uddannes i alle de rigtige teknikker og være opmærksomme på forbrugernes krav. Følgende er de typer af stillinger, at vores kandidater vil blive uddannet til: product manager, projektleder, kommunikation manager, køber, merchandising manager, brand manager, showroom manager, indsamlingen Manager ...... [-]


Intensiv Master Brand Design

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Undervisning både online og på universitetet 10 måneder February 2018 Spanien Madrid

Har du nogensinde spekulerer på, hvad mærke excellence i design? Design en plakat til en udstilling, et album cover eller mobile applikationer, hvilket gør emballering af et produkt, layout og design en bog, definere den visuelle identitet af en virksomhed og endda gøre en fanzine, et stykke reklame eller illustration involverer indgående kendskab til design værktøjer, men også forstå og håndtere aspekter som typografi, form, farve, grafisk produktion og anvendelse til forskellige medier (fysisk og online). [+]

VIL DU BLIVER en grafisk designer eller mere DU VIL DIN EGEN FOOTPRINT LEAVE? Saul Bass, den store mester af design kreditter og plakater af film som Alfred Hitchcocks Vertigo eller The Seven Year Itch Billy Wilder, blandt andre, revolutionerede reklame verden biograf med deres job. Milton Glaser, bedst kendt som skaberen af ​​det velkendte symbol for kampagnen I Love New York (I ♥ NY), var også ansvarlig for logoet for DC Comics og arbejdede for magasiner som Paris Macht eller Esquire. Men mange er blevet kaldet til at forlade deres præg på verden af ​​design. Den kontroversielle Dalí skabte logoet for en af ​​de mest populære slik i verden, Chupa Chups, og Beatrice Warde, den første typograf kvinde i de herlige dage i Arts & Crafts Skole, er fortsat et af de store nutidige referencer. Har du nogensinde spekulerer på, hvad mærke excellence i design? Design en plakat til en udstilling, et album cover eller mobile applikationer, hvilket gør emballering af et produkt, layout og design en bog, definere den visuelle identitet af en virksomhed og endda gøre en fanzine, et stykke reklame eller illustration involverer indgående kendskab til design værktøjer, men også forstå og håndtere aspekter som typografi, form, farve, grafisk produktion og anvendelse til forskellige medier (fysisk og online). Få trænet med IED Madrid og Sánchez / Lacasta, prisvindende design studie og visuel kommunikation, master-instruktører, der vil lære dig alt om grafisk produktion; lærer redaktionelt design med Cesar Avila og Mikel Garay; reklame design med Javier Gomez... [-]

Masters I Branding Og Emballagedesign

Bau Design College of Barcelona
på universitet 1 år October 2018 Spanien Barcelona

Branding er stadig vigtigere. I den aktuelle situation, vil kun de mærker, der er blevet forvaltet med en klar strategi lykkes i de mange mærker og produkter i verden. [+]

Deltid Branding Europa. Master i Branding og Packaging Design Den i overskriften Master i Branding og Packaging DesignEr 60 ECTS opnås ved at gennemføre to ph.d.-grader 30 ECTS hver. Disse postgraduate kurser kan tages i et akademisk år eller i forskellige akademiske år. Desuden kan alle postgraduate kurser, der er en del af en kandidatgrad tages selvstændigt. PRÆSENTATION Branding er stadig vigtigere. I den aktuelle situation, vil kun de mærker, der er blevet forvaltet med en klar strategi lykkes i de mange mærker og produkter i verden. Branding omfatter ikke kun det visuelle aspekt, det går meget længere: det forvaltes som et brand vil opleves. Det betyder at arbejde strategisk med henblik på at få, definere dens egenskaber, ikke kun den grafiske udtryk, dække alle øjeblikke af kontakt, at det interagerer med publikum. Den kandidat foreslår en holistisk vision om at specialisere sig i brand design og udviklingsbehov udtryksformer heraf. MÅL UDDANNELSE Indtast designeren i processen med at skabe et brand, fra koncept gennem navngivningen, grafisk repræsentation og de forskellige applikationer. CURRICULUM Strategi og brand management, kreative værktøjer til udviklings- og brand byggeprojekter: kurset omkring 3 hovedområder udvikler sig. Hvert af disse områder vil blive udviklet i løbet af en organiseret i moduler, der kombinerer teori og praksis parallelt. Konkret de organiserer konferencer med specialister i vigtige og aktuelle emner afsluttede postgraduate uddannelse, som afsluttes med en afsluttende Studies Project. Modul I - Strategi og brand management Modul II - Kreative Værktøjer Modul III - Projekter af bygning mærker (5... [-]