Søg her for Deltid Branding i Italien

Find de bedste Deltid Branding i Italien her

Branding

Fordelene ved en Masters rækker ud at forbedre dit indtjeningspotentiale. De kan give dig med personlige og faglige kompetencer til at accelerere din udvikling. De er også en mulighed for at differentiere dig fra dine kammerater, vil mange af dem har lignende A-niveau og bachelor kvalifikationer.

En kandidatuddannelse i Branding har til formål at give de studerende med sæt af nødvendige færdigheder til at håndtere en brand. Det gør vægt på det faktum, at et brand er ikke længere, hvordan det er pakket, men også alle de proces og den sammenhæng, hvori den er leveret til publikum.

Officielt kendt som Den Italienske Republik, er landet findes i Sydeuropa. Det officielle sprog er italiensk og den kulturelle rige hovedstad er Rom. Mange af verdens 's ældste universiteter er placeret i Italien, især universitetet i Bologna (grundlagt i 1088). Der er tre Superior forskerskoler med "universitet status ", tre institutter med status som ph.d. Colleges, som fungerer på kandidatniveau og post-graduate niveau.

Top Deltid Branding i Italien. Få alt information om Deltid Branding og kontakte skolen i Italien!

Læs mere

Master I Visual Brand Design

Domus Academy
på universitet 12 måneder September 2018 Italien Milan

I Master i Visual Brand Design, vil du få færdigheder til at identificere en virksomheds kerneaktiver. At dyrke en dyb forståelse af produktet og den bedste måde at kommunikere sine værdier, både i den fysiske og de sociale medier verdener. At bringe det hele sammen til en ensartet brand vision, stemme, og miljø. [+]

Deltid Branding Italien. Forestil dig. Symboliserer. Syntetisere. Begrebet branding har udviklet sig langt ud over firmalogoer og farver. I dag er branding indeholder flere discipliner, fra visuelle design til lyd design; fra storytelling til forbruger psykologi til markedsføring. Branding er at skabe et rigt og attraktivt miljø, der griber forbrugerens opmærksomhed og bringer ham eller hende ind i mærkets verden til at dele sine værdier og blive en uformel sponsor af brandet. Det er en stemme, en tone, en integreret vision dannet af synergi mellem forskning, design, fortælling, grafik, musik og meget mere. i Master i Visual Brand Design, Vil du få færdigheder til at identificere en virksomheds kerneaktiver. At dyrke en dyb forståelse af produktet og den bedste måde at kommunikere sine værdier, både i den fysiske og de sociale medier verdener. At bringe det hele sammen til en ensartet brand vision, stemme, og miljø. Publikum Programmet er designet til kandidater med en første-niveau grad i visuel og grafisk design, design, kommunikation, markedsføring eller relaterede discipliner. Outcome I løbet af denne grad program, vil de studerende: Demonstrere evnen til at skabe innovative visuelle branding koncepter, scenarier og løsninger til en lang række forskellige virksomheder, brancher og organisationer. Effektivt at kommunikere koncepter, metoder og design forslag gennem en række forskellige teknikker, herunder visuelle, verbale og prototyping. Program Master i Visual Brand Design har til formål at danne visuelle brand designere og dynamiske brand ledere, der er innovative, visionære, alsidig, direkte og effektiv. Programmet er workshop-baseret, støttet af seminarer, foredrag, tutorials,... [-]

Master I Brand Management Og Kommunikation (i Partnerskab Med Landor)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
på universitet 1 år January 2018 Italien Milan

Master i Brand Management og Kommunikation danner fagfolk i stand til at skabe, udvikle og administrere en brand awareness gennem alle de værktøjer for marketing og kommunikation. [+]

I dag er Brand Manager er en nøgleperson i virksomheden, og bør være en kender af det mærke, en innovator forberedt og kompetent og en dygtig taktiker. Master i Brand Management og Kommunikation danner fagfolk i stand til at skabe, udvikle og administrere en brand awareness gennem alle de værktøjer for marketing og kommunikation. Eleverne lærer hemmelighederne af brand-strategi (materielle værdier til kvalitet og ydeevne og immaterielle værdier relateret til billedet, omdømme, synlighed og omdømme), for at sikre succes for et produkt, skabe forretning og udvikle erhvervslivet kapital. Master er organiseret i to udgaver, den første i november på italiensk, det andet i februar, på engelsk. Karriere muligheder - I slutningen af ​​kandidaten kan den studerende arbejde i virksomheder som Brand Manager, Marketing Manager, Product Manager og for Consultancies som Projektleder, Client Manager, Strategist, Brand Consultant. Andre muligheder er reklame- og kommunikationsbureauer som Strategic Planner, Account Manager. Adgangskrav - Master i Brand Management og Kommunikation hilser kandidater i kommunikation, markedsføring, humaniora eller samfundsvidenskab, økonomiske og videnskabelige discipliner velkommen; Kandidater i italiensk eller udenlandsk design skoler i kreative discipliner; Fagfolk med mindst to års erfaring inden for området. Metode og struktur - Master i Brand Management og Kommunikation, nu i den 15. udgave, giver veksling af forelæsninger, øvelser, case studies, workshops og projekter i partnerskab med virksomheder, individuelle eller gruppeprojekter. Kurset har et nært samarbejde med den faglige verden gennem det arbejde, der er udviklet mellem partnere og lærere, sammensat af et team af fagfolk fra store virksomheder, bureauer og konsulentfirmaer.... [-]

Mester I Mode Markedsføring - Fra Strategi Til Branding

IED – Istituto Europeo di Design Milan
på universitet 1 år January 2018 Italien Milan

Master i Fashion Marketing - Fra strategi til branding træner fagfolk, der står overfor de nye udfordringer i en verden i hurtig og konstant udvikling. Kurset dækker især studiet af de vigtigste aspekter af mode marketing management, kommunikationsteknikkerne - der fokuserer på aspekter af positioneringsstrategier og brand management - identiteten og forbrugernes behov uden at forsømme analysen af ​​digitale medier. [+]

Deltid Branding Italien. Master i Fashion Marketing - Fra strategi til branding træner fagfolk, der står overfor de nye udfordringer i en verden i hurtig og konstant udvikling. Kurset dækker især studiet af de vigtigste aspekter af mode marketing management, kommunikationsteknikkerne - der fokuserer på aspekter af positioneringsstrategier og brand management - identiteten og forbrugernes behov uden at forsømme analysen af ​​digitale medier. Kurset er baseret på en kreativ tilgang til at udvikle nyskabende tænkning og eksperimentere med nye strategier i området. Karriere muligheder - Graduate studerende kan nærme sig forskellige mode segmenter: Brand Management, Corporate Marketing, Business Development, Distribution og Retailing samt rådgivning og kommunikation bureauer. Target - Kurset er designet til italienske og internationale kandidater inden for mode, kommunikation og markedsføring samt unge fagfolk med mindst to års erfaring inden for området. Metode og struktur - Masteruddannelsen er struktureret i komplementære enheder, der beskæftiger sig med planlægnings- og marketingstyring. Fokuser undersøgelsen af ​​processer og metoder til effektiv testning af marketing og branding strategier i modebranchen. Studievejen giver eleverne traditionelle klasselesforedrag og tematiske diskussioner om erhvervelse af etablerede teorier og metoder. Desuden omfatter det laboratorie- og eksperimentelle designaktiviteter, der involverer eleverne gennem forretningsprojekter, workshops, selvstudier, casestudier, brug af teknikker, rollespil og omvendt mentorskab. Modeindustrien undersøges som et historisk og kulturelt fænomen, fra udviklingen af ​​stilistiske koder fra slutningen af ​​det 20. århundrede til fremkomsten af ​​avantgarde-stilen fra det 21. århundrede. Studerende analyserer nye talenter, mode uger, kommunikation gennem udarbejdelse af papir eller web. Studerende nærmer sig modebranchen, herunder fremstilling... [-]

Mester I Luksus Ledelse, Innovation Og Branding I Rom, Italien

Swiss School of Management, Rome Italy
på universitet Deltid 1 - 2 år October 2018 Italien Rom

Denne unikke Master Program er en af ​​sin slags. Den adskiller sig fra andre luksus Management programmer, der har et væsentligt element af praktsik spørgsmål, omfavne ikke blot forvaltningen side, men også den innovative måde at udvikle nye koncept for branding og værdiskabelse. Virksomhedsbesøg er også omfattet i programmet. [+]

Master of Luxury Management, Innovation og Branding

På trods af den globale økonomiske krise, er salget af luksusvarer bølgende verdensplan. Mere end et symbol, luksusvarer indikerer succes, fordel, privilegium, smag og drømme. Luksus marked er afhængig af ledere til at forstå, steward, og dyrke denne enestående sektor.

Vores Master in Luxury Management, blev Innovation og Branding designet specielt til studerende, der ønsker at karriere i luksus management sektor nutidens dynamiske, globale markedsplads.

Forståelse af dynamik og de særlige forhold i den luksus management betale en særlig opmærksomhed på fremtiden er i fokus i denne Master.

Programmet uddeler 60 ECTS inden for et helt studieår. Den er udstyret med virksomhedsbesøg af de store mærker og producenter Luksusvarer i Italien, gæsteforelæsninger, videnskabelig forskning og ekskursioner og Leadershp uddannelse. Programmet vil blive gennemført i engelsk. Fakultetet består af internationale fagfolk med base i byen Rom eller tæt på det.... [-]


Mester På Mode Brand Management

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
på universitet 9 måneder April 2018 Italien Florence

Fashion Brand Management er den mest up-to-date og komplet program på Polimoda, for det visionære og aktive, kreative og relationelt, for en person med en karismatisk personlighed; Brand Manager. Dette er en mester i at skabe, bevare og omforme identiteten af ​​en brand, der taler til det underbevidste og vinder kampen i forbrugernes bevidsthed. [+]

Deltid Branding Italien. Fashion Brand Management er den mest up-to-date og komplet program på Polimoda, for det visionære og aktive, kreative og relationelt, for en person med en karismatisk personlighed; Brand Manager. Dette er en mester i at skabe, bevare og omforme identiteten af ​​en brand, der taler til det underbevidste og vinder kampen i forbrugernes bevidsthed. Denne herres Banen rummer tre hovedområder. Vision: tuning mellem menneskelige, samfundet og erhvervslivet, der gør den helt relevant. Ledelse: den strategiske markedsføring af en forretningsmodel i reelle case scenarier. Kommunikation: skabelse og levering af en følelse-baserede besked at forføre og aggregat. Fashion Brand Management drives af lærere fra industrien og internationale gæsteforelæsere. Ekskursioner til messer, modeshows, virksomheder og corporate museer er inkluderet, samt praktik muligheder. Kursets to vigtigste projekter, rebranding et stort pladeselskab og lancere en spirende brand, er undervist af Polimoda direktør, og er af en kvalitet til at præsentere som en personlig portfolio. Den ni måneder akademiske år går fra oktober til juni og fra april til december i alt 700 undervisningstimer, og er værdifuldt for 80 point. Engelsk sprogfærdighed og tilstedeværelse er påkrævet. Ansøgerne vil blive udvalgt efter en indskrivning spørgeskema og et interview med kurset førende lærer. Studieplan Områderne Vision, Ledelse og kommunikation tager konkret form i følgende moduler: Moderne Fashion Fashion systemer; designere, produkter og brands ved konceptet. Art retning Sociologi af den imaginære; kunst & mode; brand-id arkitektur; midtvejsevaluering og afsluttende projekt. Fashion Futures Trend metode, aktuelle tendenser detail, shop formater og strategier, buyology. Fashion Brand Management... [-]

Master in Brand Design and Management: Food, Wine and Tourism

IED – Istituto Europeo di Design Florence
på universitet 11 måneder February 2018 Italien Florence

[+]

Deltagerne får ekspertise inden for mærke og ledelse til en bred vifte af forskellige konkurrencer. barcelona [-]

Mester På Mode Retning: Brand & Business Management

Milano Fashion Institute
på universitet 1 år January 2018 Italien Milan

Styring af aktiviteterne i et Fashion Company betyder at kombinere mode markedsføring, mode ledelse og mode detailhandel. I Master i Fashion Retning: Brand & Business Management mere end én disciplin vil blive sammenlagt, med henblik på at træne de mest kvalificerede og innovative professionelle tal, som vil være ansvarlig for virksomhedsledelse i verden af ​​mode og luksus. [+]

Deltid Branding Italien. Master i Fashion Retning: Brand & Business Management FRA KØB TIL DIGITAL FASHION MARKETING Fashion Køber. Marketing Manager. Omnichannel strateg. Styring af aktiviteterne i et Fashion Company betyder at kombinere mode markedsføring, mode ledelse og mode detailhandel. I Master i Fashion Retning: Brand & Business Management mere end én disciplin vil blive sammenlagt, med henblik på at træne de mest kvalificerede og innovative professionelle tal, som vil være ansvarlig for virksomhedsledelse i verden af ​​mode og luksus. Første trin: at studere de forretningsmodeller, deres udvikling, og deres forretningsstrategier i branchen. Andet trin: genkende og studere de forskellige detail- og business-kanaler, den underliggende forretning logikker og i deres specifikke operationer: fra mode køb og detail merchandising, til salg & digital ledelse. Tredje trin: forstå forbrugeren og forholdet mellem forskellige kanaler. Ud fra analysen af ​​kundens adfærd og indflydelsen fra den sensoriske design og deres livsstil, indtil omnichannel strategi og den digitale integration. Vores mål: at sætte forbrugeren i centrum, for at skabe sømløse oplevelser, der forbinder alle de forskellige kontaktpunkter, og at vide, hvordan at identificere og udarbejde og planlægge succesfuld forretning og detail strategier. Master Course er helt på engelsk. Under hele kurset en italiensk - vil engelsk tosproget Undervisningsassistent være til rådighed for både italienske og udenlandske studerende. Tidsfrister Start af registrering: 1 Februar 2017 Slut på registrering: 1 December 2017 Orientering dag: 19 januar 2018 Forelæsninger 'start: 22 jan 2018 Alle Milano Fashion Instituttets Masters er første niveau University Masters, akkrediteret af Polytechnic i Milano,... [-]

Mester På Mode Retning: Brand & Product Management

Milano Fashion Institute
på universitet 1 år January 2018 Italien Milan

Master i Fashion Retning: Brand & Product Management har til formål at danne fagfolk, med forskellige færdigheder, der er i stand til at bidrage til processen med brand management og indsamling udvikling. [+]

mester på mode retning: brand & product management Master i Fashion Retning: Brand & Product Management har til formål at danne fagfolk, med forskellige færdigheder, der er i stand til at bidrage til processen med brand management og indsamling udvikling. De er professionelle tal, der integrerer tværfaglige færdigheder (design - management - kommunikation), meget efterspurgt af modevirksomheder dannet, men som ikke er dannet af de traditionelle uddannelser, som regel udelukkende orienteret til en enkelt disciplin. Disse fagfolk er i stand til at styre og koordinere processen med brand management, fra deklination af brand sprog på de forskellige linjer, til planlægning og udvikling af samlingerne, og til sidst op til forvaltningen af ​​produktets kommunikation til markedet handel. Master Course er helt på engelsk. Under hele kurset en italiensk - engelsk tosproget Undervisningsassistent er tilgængelig for både italienske og udenlandske studerende. Tidsfrister Start af registrering: 1 Februar 2017 Slut på registrering: 1 December 2017 Orientering dag: 19 januar 2018 Forelæsninger 'start: 22 jan 2018 Alle Milano Fashion Instituttets Masters er første niveau University Masters, akkrediteret af Polytechnic i Milano, School of Design. Alle Masters vil frigive 60 universitet kreditter (CFU, nemlig "Crediti formativi universitari"). Den pædagogiske model vedtaget er karakteriseret ved tværfaglige aktiviteter, der gennemføres af lærere fra tre universiteter sammen med eksperter, der kommer fra de vigtigste og mest kvalificerede virksomheder i branchen. Kursus beskrivelse Indholdet af Master integrere forskellige tværfaglige temaer for en bedre forståelse og styring af processer i mode produktudvikling og markedsføring gennem hele rørledningen. The Master består... [-]