Søg her for Deltid Branding i Polen

Find de bedste Deltid Branding i Polen her

Branding

En kandidatgrad giver dig mulighed for enten at fremme din forståelse af et bestemt spørgsmål eller tage ud i en helt anden måde ved hjælp af færdigheder, du har fået fra din tidligere bachelor-grad.

Master i Branding er en kandidatuddannelse under Marketing, der fokuserer på de produkter og forbrugerne. Graden arme dig med de nødvendige færdigheder og viden om, hvordan etablere en stærk sammenhæng mellem produktmærker og den endelige forbruger.

Polen, officielt Republikken Polen er et land i Centraleuropa. Med en befolkning på 38 millioner mennesker, er Polen det 6. mest folkerige land i EU. EU / EØS studerende ikke behøver visum for at studere i Polen. Leveomkostningerne i Polen er blandt de laveste i EU.

Top Deltid Branding i Polen. Få alt information om Deltid Branding og kontakte skolen i Polen!

Læs mere

Mester I Kommunikation Management - Image Kommunikation (reklame, Public Relations, Branding)

University of Wroclaw
på universitet Deltid 2 år October 2018 Polen Wrocław

Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, offentlig ... [+]

Deltid Branding Polen. Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, public relations, branding). De skal også have erhvervet detaljeret viden om den vifte af arbejde og kompetencer forskellige enheder af organisationer og virksomheder fra den kreative industri. Den uddannelsesmæssige mål med programmet er at bygge kompetencer forbundet med at designe (også grafisk), opfattes som et vigtigt element i organisatorisk og image. Kernen karakteristisk for Kommunikation Management undersøgelser er fokus på at opbygge en bred vifte af kompetencer inden for kommunikation, økonomi, marketing og markedets processer, samt viden om medierne i de færdiguddannede. I den nærmeste fremtid vil meget omskifteligt marked og mediemiljø resultere i et stærkt behov for at være orienteret om innovation og kreativitet for kommunikation, samt mål baseret ledelse. Derfor vil disse kompetencer tillade kandidater til at opbygge en stærk position på arbejdsmarkedet og konstant tilpasse sig sine behov. Den pædagogiske mål for Communication Management Studies er at lære de studerendes teknikker og metoder til hensigtsmæssig og effektiv kommunikation og styring virksomheder, organisationer og institutioner. Dimittenderne vil også have erhvervet de færdigheder diagnosticere forstyrrelser i kommunikation, samt foregribe kriser og styre dem. Kommunikation Management kandidater kan arbejde på følgende fagområder: Samarbejde med eksterne kunder: rådgivning, kommunikation, uddannelse (freelancer), åbner deres egen virksomhed (reklame, public relations og... [-]