Søg her for Deltid Branding i Niederschlesien

Find de bedste Deltid Branding i Niederschlesien

Branding

En master 's grad er en akademisk postgraduate grad. Man skal allerede have en bachelor-grad til at ansøge om en master 's program. De fleste mester 's Uddannelsen vil kræve, at studerende til at fuldføre en master ' s speciale eller forskning papir.

Branding er en specialisering af virksomhed, der falder ind under markedsføring. Det er studiet af, hvordan man skaber og fremme vare eller tjenesteydelse mærker, der er effektive og bæredygtige, ved hjælp af begreberne både reklame og kreativt design. Feltet kan også berøre elementer af strategi og distribution.

Ligesom mange andre EU-lande tilbyder Polen billigt eller endda gratis undervisning til EU-studerende. Kommende studerende skal henvende sig direkte til deres valgte polsk institution. Universitetet i Warszawa, for eksempel, gebyrer mellem £ 1300 og £ 2.500 pr år for sin engelsksprogede kurser.

Deltid Branding i Niederschlesien. Få alt information om Deltid Branding og kontakte skolen i Niederschlesien direkte!

Læs mere

Mester I Kommunikation Management - Image Kommunikation (reklame, Public Relations, Branding)

University of Wroclaw
på universitet Deltid 2 år October 2018 Polen Wrocław

Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, offentlig ... [+]

Deltid Branding Niederschlesien. Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, public relations, branding). De skal også have erhvervet detaljeret viden om den vifte af arbejde og kompetencer forskellige enheder af organisationer og virksomheder fra den kreative industri. Den uddannelsesmæssige mål med programmet er at bygge kompetencer forbundet med at designe (også grafisk), opfattes som et vigtigt element i organisatorisk og image. Kernen karakteristisk for Kommunikation Management undersøgelser er fokus på at opbygge en bred vifte af kompetencer inden for kommunikation, økonomi, marketing og markedets processer, samt viden om medierne i de færdiguddannede. I den nærmeste fremtid vil meget omskifteligt marked og mediemiljø resultere i et stærkt behov for at være orienteret om innovation og kreativitet for kommunikation, samt mål baseret ledelse. Derfor vil disse kompetencer tillade kandidater til at opbygge en stærk position på arbejdsmarkedet og konstant tilpasse sig sine behov. Den pædagogiske mål for Communication Management Studies er at lære de studerendes teknikker og metoder til hensigtsmæssig og effektiv kommunikation og styring virksomheder, organisationer og institutioner. Dimittenderne vil også have erhvervet de færdigheder diagnosticere forstyrrelser i kommunikation, samt foregribe kriser og styre dem. Kommunikation Management kandidater kan arbejde på følgende fagområder: Samarbejde med eksterne kunder: rådgivning, kommunikation, uddannelse (freelancer), åbner deres egen virksomhed (reklame, public relations og... [-]