Søg her for Deltid Branding i Wrocław

Find de bedste Deltid Branding i Wrocław

Branding

En mestre refererer til færdiggørelsen af ​​en kandidat uddannelse, der forbereder eleverne til at fremme deres viden om et bestemt emne eller fremme deres karriere. De fleste af mestre ydes af statslige eller offentlige universiteter.

Master i Branding er en kandidatuddannelse under Marketing, der fokuserer på de produkter og forbrugerne. Graden arme dig med de nødvendige færdigheder og viden om, hvordan etablere en stærk sammenhæng mellem produktmærker og den endelige forbruger.

Ligesom mange andre EU-lande tilbyder Polen billigt eller endda gratis undervisning til EU-studerende. Kommende studerende skal henvende sig direkte til deres valgte polsk institution. Universitetet i Warszawa, for eksempel, gebyrer mellem £ 1300 og £ 2.500 pr år for sin engelsksprogede kurser.

Wrocław er betragtet som den tredje største center for uddannelse i Polen. I tredive velkendte institutioner, er der mere end 135.000 studerende. Den Wrocław Universitet byen byder sunde akademiske miljø til lokale og oversøiske studerende.

Deltid Branding i Wrocław. Få alt information om Deltid Branding og kontakte skolen i Wrocław direkte!

Læs mere

Mester I Kommunikation Management - Image Kommunikation (reklame, Public Relations, Branding)

University of Wroclaw
på universitet Deltid 2 år October 2018 Polen Wrocław

Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, offentlig ... [+]

Deltid Branding Wrocław. Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, public relations, branding). De skal også have erhvervet detaljeret viden om den vifte af arbejde og kompetencer forskellige enheder af organisationer og virksomheder fra den kreative industri. Den uddannelsesmæssige mål med programmet er at bygge kompetencer forbundet med at designe (også grafisk), opfattes som et vigtigt element i organisatorisk og image. Kernen karakteristisk for Kommunikation Management undersøgelser er fokus på at opbygge en bred vifte af kompetencer inden for kommunikation, økonomi, marketing og markedets processer, samt viden om medierne i de færdiguddannede. I den nærmeste fremtid vil meget omskifteligt marked og mediemiljø resultere i et stærkt behov for at være orienteret om innovation og kreativitet for kommunikation, samt mål baseret ledelse. Derfor vil disse kompetencer tillade kandidater til at opbygge en stærk position på arbejdsmarkedet og konstant tilpasse sig sine behov. Den pædagogiske mål for Communication Management Studies er at lære de studerendes teknikker og metoder til hensigtsmæssig og effektiv kommunikation og styring virksomheder, organisationer og institutioner. Dimittenderne vil også have erhvervet de færdigheder diagnosticere forstyrrelser i kommunikation, samt foregribe kriser og styre dem. Kommunikation Management kandidater kan arbejde på følgende fagområder: Samarbejde med eksterne kunder: rådgivning, kommunikation, uddannelse (freelancer), åbner deres egen virksomhed (reklame, public relations og... [-]