Søg her for Deltid Master Grader i Chile

Top Deltid Master programmer i Chile

Kandidat

En kandidatgrad giver dig mulighed for enten at fremme din forståelse af et bestemt spørgsmål eller tage ud i en helt anden måde ved hjælp af færdigheder, du har fået fra din tidligere bachelor-grad.

Optjening en videregående uddannelse såsom en Master giver mulighed for at øge din færdighed sæt og muligvis forbedre dine chancer på arbejdsmarkedet på samme tid. Master programmer kan tilbydes online eller deltid, så de studerende kan forfølge deres uddannelse på en måde, der er bekvemt for dem.

 

Chile, officielt Republikken Chile er et sydamerikansk land besætter en lang, smal stribe land mellem Andesbjergene mod øst og Stillehavet mod vest.

Deltid Masterprogrammerne, Deltid Masters fra top business schools og universiteter i Chile. Find din Deltid mester i Chile her!

Læs mere

Kandidatuddannelsen i kønstudier og psykosociale interventioner

Universidad Central Chile
på universitet Deltid February 2019 Chile Santiago

Kandidatuddannelsen i kønsstudier og psykosocial intervention har til formål at uddanne fagfolk, som kan bidrage til udviklingen af ​​psykosocial intervention fra et kønsperspektiv, samt feministiske og kønsstudier inden for undervisning, politikformulering offentlighed, oprettelse og forvaltning af sociale programmer og projekter, intervention, evaluering og forskning. [+]

Generel beskrivelse

Kandidatuddannelsen i kønsstudier og psykosocial intervention har til formål at uddanne fagfolk, som kan bidrage til udviklingen af ​​psykosocial intervention fra et kønsperspektiv, samt feministiske og kønsstudier inden for undervisning, politikformulering offentlighed, oprettelse og forvaltning af sociale programmer og projekter, intervention, evaluering og forskning.

Denne faglige inden for området psykosocial indgreb er indehaver af en bred og ajourført viden inden for planlægning, ledelse, intervention og forskning, der forvalter et solidt teoretisk perspektiv, der gør det muligt at forstå kompleks og argumentere for bidrag fra feministiske og kønsmæssige teorier til samfundsvidenskab både på teoretiske og anvendte niveauer. Det er også i stand til at indarbejde og anvende studier og kategorier som et teoretisk-politisk værktøj, der især er plausibelt, når man tænker og handler inden for psykosocial indgreb, på den anden side er i stand til at designe, implementere og rådgive projekter, udarbejde og foreslå offentlige politikker samt sociale programmer og projekter, der indeholder modeller og løsninger på psykosociale problemer fra deres analyse og forskning.... [-]


Master i Undervisning for Videregående Uddannelse

Universidad Central Chile
på universitet Deltid February 2019 Chile Santiago

Den faglige uddannelse af Master i Undervisning for Videregående Uddannelse i Central University of Chile er beriget med akademikernes bidrag (som) med fremragende erfaring inden for uddannelse, akademisk ledelse og forskning. I denne sammenhæng har programmet til formål at uddanne fagfolk, der kan bidrage til udviklingen af ​​videregående uddannelser inden for undervisning, undervisningskvalitet og proces og forskning, idet man anerkender, at disse områder er grundlæggende for fremtidige universitetslærere eller for dem, der allerede arbejder på dette uddannelsesniveau. [+]

Generel beskrivelse

Den faglige uddannelse af Master i Undervisning for Videregående Uddannelse i Central University of Chile er beriget med akademikernes bidrag (som) med fremragende erfaring inden for uddannelse, akademisk ledelse og forskning. I denne sammenhæng har programmet til formål at uddanne fagfolk, der kan bidrage til udviklingen af ​​videregående uddannelser inden for undervisning, undervisningskvalitet og proces og forskning, idet man anerkender, at disse områder er grundlæggende for fremtidige universitetslærere eller for dem, der allerede arbejder på dette uddannelsesniveau.

Denne faglige inden for videregående uddannelse er indehaver af en bred og ajourført viden inden for undervisning, identifikation og analyse af forholdet mellem andragogisk praksis og forestillinger om undervisning, evaluering og læring. og voksne studerende på videregående uddannelser. Han er også i stand til at analysere kurrikulære tilgange og deres forhold til udviklingen af ​​undervisning i videregående uddannelsesprocesser i betragtning af egen proceskvalitetspolitik for videregående uddannelser i Chile. Det er også i stand til at designe, implementere og rådgive projekter til forbedring af undervisningen i videregående uddannelser og foreslå løsninger på undervisningsøvelsen i videregående uddannelser baseret på analyse og forskning.... [-]


Master i inkluderende uddannelse

Universidad Central Chile
på universitet Deltid February 2019 Chile Santiago

Den faglige uddannelse af Master i Inkluderende Uddannelse af Central University of Chile er beriget med akademikers bidrag (som) af fremragende erfaring inden for inklusiv uddannelse og forskning. I denne sammenhæng har programmet til formål at uddanne fagfolk, der er i stand til at fremme og bidrage til en retfærdig og kvalitetsmæssig uddannelse for alle uden forskelsbehandling af enhver art og anerkender i mangfoldighed en mulighed for at opbygge et mere retfærdigt demokratisk samfund og inklusiv. [+]

Generel beskrivelse

Den faglige uddannelse af Master i Inkluderende Uddannelse af Central University of Chile er beriget med akademikers bidrag (som) af fremragende erfaring inden for inklusiv uddannelse og forskning. I denne sammenhæng har programmet til formål at uddanne fagfolk, der er i stand til at fremme og bidrage til en retfærdig og kvalitetsmæssig uddannelse for alle uden forskelsbehandling af enhver art og anerkender i mangfoldighed en mulighed for at opbygge et mere retfærdigt demokratisk samfund og inklusiv.

Denne faglærer inden for uddannelsesområdet vil være indehaver af en bred og ajourført viden inden for uddannelsespolitik og ledelse til omdannelse og løbende forbedring af de forhold, der fremmer uddannelsesinddragelse. Vil være i stand til at styre og diversificere læseplanen for at reagere på mangfoldighed og sikre læring og deltagelse af alle elever. Udover at designe og udvikle forslag og forskningsprojekter, der bidrager til at løse konkrete problemer i inkluderende uddannelse.... [-]