Søg her for Deltid Digital markedsføring i Italien

Find de bedste Deltid Digital markedsføring i Italien her

Digital markedsføring

For at kunne opnå en Masters kvalifikation, bliver du nødt til at få en række af kreditter ved at passere de enkelte moduler. Mest undervises Masters vil have en række centrale moduler, som du skal tage og videregive med henblik på at opnå kvalifikation. Vurderingen af ​​forsknings Masters er næsten altid udelukkende af en enkelt afhandling modul eller projekt.

Målet med digitale marketingfolk er at bo på eller foran udviklingen i elektroniske medier forfremmelse. Udnyttelse nuværende og kommende teknologier, disse professionelle bruger markedsføring teknikker bearbejdede til specifikke digitale miljøer at påvirke købsbeslutninger forbruger.

Italien, officielt Den Italienske Republik er en enhedsstat parlamentarisk republik i Den Europæiske Union, der ligger i det sydlige Europa. Mod nord grænser det Frankrig, Schweiz, Østrig og Slovenien langs Alperne.

Top Deltid Digital markedsføring i Italien. Få alt information om Deltid Digital markedsføring og kontakte skolen i Italien!

Læs mere

Mester I Sociale Medier Og Digital Pr

IED – Istituto Europeo di Design Milan
på universitet 10 måneder November 2017 Italien Milan

Sociale værktøjer og digital PR er mere og mere involveret i marketing- og kommunikationsstrategier, og de kræver faktisk specifikke færdigheder. Derfor er fagfolk i stand til at håndtere en så bred, skiftende kontekst mere og mere krævet. [+]

Deltid Digital markedsføring Italien. Sociale værktøjer og digital PR er mere og mere involveret i marketing- og kommunikationsstrategier, og de kræver faktisk specifikke færdigheder. Derfor er fagfolk i stand til at håndtere en så bred, skiftende kontekst mere og mere krævet. Efter en intensiv sti på 7 måneder i klassen - plus 3 af praktikplads - deltager deltagerne på arbejdsmarkedet for sociale medier, i virksomheder eller agenturer. Desuden står de over for forskellige temaer forbundet med digital og dets netværksfunktioner over for kunder, partnere og influencer. Faglige muligheder - Master giver en højt kvalificerende knowhow som: Social Media Manager, Social Media Specialist, Community Manager, Digital PR Manager, Digital Konsulent, Digital Content Strategist. Target - Kandidater i kunstneriske eller humanistiske fag, enten tekniske eller økonomiske Fagfolk med mindst 2 års erfaring inden for sektoren. Metode og struktur - Sociale medier er nøglefaktoren for markedsføring, en radikal ændring i at afbalancere kommunikationen mellem virksomheder og forbrugere. Som i tidligere virksomheder plejede at sende en besked via traditionelle medier og forbrugere plejede at reagere på at købe disse produkter, ser moderne scenarier forbrugere, der er involveret i en forbindelse med virksomheder, i stand til at tale med dem og om dem. Følgelig er den socialt - generelt digitale verden - blevet central for virksomheder, der støtter denne frugtbare udveksling. Mesteren træner fagfolk i stand til at fortolke en brandidentitet, skabe og styre en ordentlig strategi. Kandidater identificerer og koordinerer forskellige slags professionelle profiler, med fokus på sociale medier og digital PR Didaktik er... [-]

Kandidatgrad I Kommunikation, Sociale Medier Og Web-marketing

Up Level School of Management
på universitet Deltid 100 - 100 timer November 2017 Italien Milan Rom Napoli + 2 mere

Master i Kommunikation, Social Media og Web Marketing er en moderne og innovativ uddannelse, der forbereder fagfolk inden for online markedsføring og virksomhedernes online kommunikation. I modsætning til andre web-kurser klassiske Marketing ønsker at være en mere omfattende værktøj: Det er en specifik mester på Social Media Marketing Strategies, Online Reklame og Web Copywriting fundamenter, designet efter de mest moderne kommunikations teknikker og den seneste udvikling af sektoren. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords blive dagligdags værktøjer i dit arbejde. [+]

Master i Kommunikation, Social Media og Web Marketing er en moderne og innovativ uddannelse, der forbereder fagfolk inden for online markedsføring og virksomhedernes online kommunikation. I modsætning til andre web-kurser klassiske Marketing ønsker at være en mere omfattende værktøj: Det er en specifik mester på Social Media Marketing Strategies, Online Reklame og Web Copywriting fundamenter, designet efter de mest moderne kommunikations teknikker og den seneste udvikling af sektoren. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords blive dagligdags værktøjer i dit arbejde. Hvorfor vælge en Masters i Kommunikation, Social Media og Online Marketing? Den nye Master i Kommunikation, Social Media og Web Marketing Up-niveau vil danne forberede dig til at operere i et stærkt konkurrencepræget industri gennem uddannelse til 360 grader i markedsføring og kommunikation. Ved afslutningen af ​​Master vil du være i stand til at designe, styre og overvåge integrerede kommunikationskampagner, kun bruger de klassiske teknikker til at fremme brand og produkt, de mest innovative teknikker til Web Marketing og kommunikation på sociale medier. Udviklingen i kommunikation kræver beherskelse af nye metoder og indgående kendskab til alle deres potentialer. Den gradvise overgang fra Web 2.0 til Web 3.0, den voksende integration mellem søgemaskine og Social Media, revolutionerer kommunikation via internettet, udvikle en høj grad af interaktion, der nu er på sociale netværk dens maksimale udtryk. Af denne grund, er kandidatuddannelsen i Kommunikation, Social Media og Web Up Level Marketing løbende fornyet og styrket på alle områder, der bliver stadig vigtigere i den næste generation af markedsføring, såsom: SEO, eller optimere... [-]

Kandidatgrad I Marketing, Kommunikation Og Digitale Strategi (Roma) - Sti I Italiensk

Il Sole 24 ORE Business School
på universitet 10 måneder October 2018 Italien Rom

Master Marketing Kommunikation og Digital strategi har til formål at overføre til deltagerne, gennem en innovativ og tværfaglige læseplaner, metoder og marketing og kommunikation teknikker. Kurset giver også viden om nye medier og integration af netværket med markedsføring og formidlingsaktiviteter. [+]

Deltid Digital markedsføring Italien. Master Marketing Kommunikation og Digital strategi har til formål at overføre til deltagerne, gennem en innovativ og tværfaglige læseplaner, metoder og marketing og kommunikation teknikker. Kurset giver også Kendskab til nye medier og netværk integration med marketing og formidlingsaktiviteter. STRUKTUR The Master, fuld tid, begrænset antal og mødepligtAf en samlet varighed på 10 måneder: 6 af klasseundervisning 4 måneders praktik i virksomheder, agenturer og rådgivende virksomheder inden for marketing og kommunikation. PROGRAM Kandidatuddannelsen følger en modulær struktur og tilbyder en komplet og grundig oversigt over spørgsmålene om Marketing og Kommunikation: forberedende kurser (business-system, forretningsstrategi, Fundamentals of business administration, de lovgivningsmæssige rammer) Marked, forbruger og digitale medier: den nye referencescenariet Marketing og Konkurrenceanalyse marketing regnskab serviceydelser Marketing International markedsføring Distribution politikker og kanal ledelse Nye kommunikationsstrategier: integration af on- og off-line-kanaler Digital strategi: den nye generation af markedsføring mellem engagement og sociale medier E-business og e-commerceLe nye digitale erhverv Uddannelsen afsluttes, workshops, business spil, projektarbejde på virkelige sager (f.eks. Findus, AIRB & B), virksomhedsbesøg (Deltagere, som et eksempel, besøgte Findus) udendørs og en Studietur i Dublin til det europæiske hovedkvarter af de bedste it-virksomheder såsom Social Facebook, Google, Twitter og Salesforce. FASE Workshoppen er en del af uddannelsen er vigtige muligheder for at komme ind på arbejdsmarkedet. Fire måneders "uddannelse på jobbet" på store virksomheder, virksomhedernes rådgivning og reklamebureauer ' at fuldføre læringsprocessen. MODTAGERE Master henvender sig til unge kandidater og bachelorer i socioøkonomiske, humaniora, juridisk og teknisk-videnskabelige interesseret og motiveret til at forfølge en karriere inden... [-]

Kandidatgrad I Marketing, Kommunikation Og Digitale Strategi (Milano) - Italiensk Sti

Il Sole 24 ORE Business School
på universitet 10 måneder October 2018 Italien Milan

Master Marketing Kommunikation og Digital strategi er et intensivt post-graduate kursus arbejde i markedsføring, kommunikation og den digitale verden. Gennem en innovativ og tværfaglig uddannelse, Master Marketing og Digital kommunikationsstrategi giver deltagerne mulighed for at sikrede praktikophold i multinationale, virksomheder, kommunikation og web markedsføring agenturer, konsulentfirmaer. [+]

Master Marketing Kommunikation og Digital strategi er et intensivt vej efter endt uddannelse til at arbejde i markedsføring, kommunikation og den digitale verden. Gennem en innovativ og tværfaglig uddannelsesprogram, Master Marketing og Digital kommunikationsstrategi giver deltagerne mulighed for at sikrede praktikophold i multinationale selskaber, kommunikation og web marketing bureauer, konsulentfirmaer. STRUKTUR The Master, fuld tid, begrænset antal og mødepligt, en samlet varighed på 10 måneder: 6 måneders træning klasseværelset 4 måneders praktik i virksomheder, agenturer og rådgivende virksomheder inden for marketing og kommunikation. Til støtte for vores klasseværelse, er der en e-læringsplatform hvor man kan konsultere dokumenter, uddelingskopier, multimedie kurser og interagere med jævnaldrende og lærere selv i kollaborativ læring. PROGRAM Kandidatuddannelsen følger en modulær struktur og tilbyder en komplet og grundig oversigt over spørgsmålene om Marketing og Kommunikation: forberedende kurser (business-system, forretningsstrategi, Fundamentals of business administration, de lovgivningsmæssige rammer) Marked, forbruger og digitale medier: den nye referencescenariet Marketing og Konkurrenceanalyse marketing regnskab serviceydelser Marketing International markedsføring Distribution politikker og kanal ledelse Nye kommunikationsstrategier: integration af on- og off-line-kanaler Digital strategi: den nye generation af markedsføring mellem engagement og sociale medier Uddannelsen afsluttes, besøg og projektarbejde i samarbejde med virksomheder. I de seneste udgaver har været involveret: CocaCola HBC, Lottomatica, Carlsberg, IKEA, Timberland, Sisal, L'Oreal, Virgin Active, Exon Mobil, Mobil Post Office, The Walt Disney Company, Dentsu Aegis Media, ENI, Nestlé Waters, San Pellegrino, Philips, Findus, Technogym, Microsoft, Airbnb, HP, Mars. Master indeholder en studietur til DublinHvilket det er en af ​​de vigtigste destinationer i Europa inden for web-marketing og... [-]