Søg her for Deltid Digital markedsføring i Portugal

Find de bedste Deltid Digital markedsføring i Portugal her

Digital markedsføring

Fordelene ved en Masters rækker ud at forbedre dit indtjeningspotentiale. De kan give dig med personlige og faglige kompetencer til at accelerere din udvikling. De er også en mulighed for at differentiere dig fra dine kammerater, vil mange af dem har lignende A-niveau og bachelor kvalifikationer.

Stadig under den overordnede docket af en Master i Marketing, bringer Master i Digital Marketing kandidatuddannelse i den moderne touch til markedsføring. Sådan bruger moderne teknologi og muligheder for at udmærke sig i markedsføring er de overordnede mål for dette kursus.

Portugal er et af de varmeste europæiske lande. Universitetsuddannelser er meget overkommelige. Faktisk Portugal har en af ​​de laveste leveomkostninger for studerende. Nyd de de store strande i Algarve, eller de gamle vinger historie i hovedstaden Lissabon.

Top Deltid Digital markedsføring i Portugal. Få alt information om Deltid Digital markedsføring og kontakte skolen i Portugal!

Læs mere

Mester i innovation og digital markedsføring i turisme

IMF Business School Portugal
Online Deltid 720 timer Åben tilmelding Portugal Portugal Online

De vigtigste mål for Master i Innovation og Digital Marketing i turisme, er at forberede de fremtidige fagfolk i turistsektoren og tilpasse dem til den nye virkelighed i branchen, for at have tilstrækkelig tilpasning til digital behandling og integration af nye teknologier. [+]

De vigtigste mål for Master i Innovation og Digital Marketing i turisme, er at forberede de fremtidige fagfolk i turistsektoren og tilpasse dem til den nye virkelighed i branchen, for at have tilstrækkelig tilpasning til digital behandling og integration af nye teknologier.

Med denne uddannelse, vil du også lære at:

Analysere grundlaget for en strategisk vision for innovation, studere dens fundamentale, analysere konkurrencesituationen for at gøre det muligt for studerende at designe, gennemførelse og overvågning af en innovativ strategi for succes Vurdere hensigtsmæssigheden af ​​en innovativ strategi, analyse af marketingplan, som den er baseret, beslutter de mest hensigtsmæssige kanaler med digital markedsføring osv, og dermed sikre de ønskede resultater for din virksomhed Læs mere om de nye markedstendenser, kunde og modeller Hjælp indarbejde den mest hensigtsmæssige teknologi i forretningsprocesser Vurdere virksomhedens omdannelse til et digitalt miljø Udvikle og styre forretningsprocesser digitaliseringsprojekter adgangskrav ... [-]

Digital strategisk kommunikation

ISCSP - Instituto Superior de Ciências Sociais e Políticas
på universitet Deltid 12 - 30 måneder October 2019 Portugal Lisbon

Frekvensen Digital Strategisk kommunikation i Graduate har det overordnede mål at give de studerende teoretiske og praktiske færdigheder, der fremmer og hjælper integrationen af ​​digitale kommunikations- og informationssystemer medier i den strategiske ledelse af en organisation, mærke produkt, person eller service. [+]

MODTAGERE

Kommunikation fagfolk (konsulenter, publicister, konsulenter, public relations, marketingfolk); nyuddannede fra områderne kommunikation og lignende; personalechefer; professionel informationsteknologi; undervisere; og interesseret i digital kommunikation generelt.

MÅL

Hyppigheden af Digital Strategisk kommunikation Graduate Det har det overordnede mål at give de studerende teoretiske og praktiske færdigheder, der fremmer og hjælper integrationen af ​​digitale kommunikations- og informationssystemer medier i den strategiske ledelse af en organisation, mærke produkt, person eller service.

Specifikt mål omfatter:

DET. Anerkende gyldigheden af ​​digitale kommunikationsværktøjer i strategisk; B Planning organisatoriske kommunikationsprocesser i det digitale miljø; C Definer og genkende taktik, der øger effekten af ​​kommunikation beskeder i det digitale miljø; D Håndtering online tilstedeværelse gennem forandringsledelse handlinger, krisestyring og reputation management; E Overvågnings- og evalueringsresultater online tilstedeværelse og kommunikation investering (ROI); F Optimer og direkte kommunikation resultater, kanalisering dem med at overvinde mål: mening, indflydelse, ægthed og ansvarlighed.... [-]