Søg her for Deltid Digital markedsføring i Portugal

Find de bedste Deltid Digital markedsføring i Portugal her

Digital markedsføring

For at kunne opnå en Masters kvalifikation, bliver du nødt til at få en række af kreditter ved at passere de enkelte moduler. Mest undervises Masters vil have en række centrale moduler, som du skal tage og videregive med henblik på at opnå kvalifikation. Vurderingen af ​​forsknings Masters er næsten altid udelukkende af en enkelt afhandling modul eller projekt.

En Master i Digital Marketing er en grad, der fokuserer på undervisning individer, hvordan at fange og udnytte de afsætningsmuligheder, der vises i de digitale medier. Det vil lære et stærkt fundament for marketing principper og strategier og den grundlæggende brug af digitale værktøjer og teknikker.

Portugal, officielt Den Portugisiske Republik, er et land beliggende i det sydvestlige Europa på Den Iberiske Halvø. Portugal ligger 900 år gammel, og selvom den har et relativt lille område, det spillede en afgørende rolle i verdenshistorien. Universidade do Porto er mest populær af udlændinge, der består af 11% internationale studerende.

Top Deltid Digital markedsføring i Portugal. Få alt information om Deltid Digital markedsføring og kontakte skolen i Portugal!

Læs mere

Digital Marketing Masters

Universidade Europeia
på universitet 4 semestre September 2018 Portugal Lisboa

Kandidatuddannelsen i Digital Marketing fremmer ekspertise i digital komponent i marketing og ledelse i alle dens aspekter og et strategisk perspektiv, med den mest up to date og på linje indhold med succes tendenser i dette område. [+]

Deltid Digital markedsføring Portugal. Den Master i Digital Marketing fremmer ekspertise i digital komponent i marketing og ledelse i alle dens aspekter og et strategisk perspektiv, med den mest up to date og på linje indhold med succes tendenser i dette område. Dette kursus i Digital Marketing giver alle de værktøjer til professionel succes i markedsføring, reklame og medier, hvilket giver eleverne mulighed for at omdanne de udfordringer, denne sektor i vækstmuligheder og fremtid. De vigtigste fordele ved denne master: banebrydende akademisk program, og kun én i dette område af ekspertise, region Lissabon; Stærk virksomhed nedsænkning komponent; indhold på linje med den seneste markedsudvikling; Sammenkobling mellem de forskellige områder inden for markedsføring, som gælder digitalt, fra forskning til markedsføring handel markedsføring; forberedelse Studerende til at integrere digitale i strategien for en organisation; Certificeret i Google Adwords. [-]

Digital Markedsføring

Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto
på universitet October 2018 Portugal Port

Med Master i Digital Marketing har til formål at indføre et element af innovation i små virksomheder, hvor aktiviteter i forbindelse med markedsføring normalt i en enkelt afdeling og dets direktør dirigerer alle aktiviteter den kommercielle funktion. I store virksomheder, tværtimod, er det normalt at have mere end én afdeling, eksisterende tekniske og mellemledere for hver af de produktsegmenter og / eller tjenester, eller endda for hver af de marketing forretningsområder. Produktet manager og / eller brand er eksempler på denne type af professionelle og resultat af specialisering af markedsføring. Disse fagfolk bør være folk med stærke analytiske evner, organisation og ledelse og bør være i stand til at udvikle og implementere globale strategier for markedsføring, digitale niveau. Det er mennesker, der har til at kontakte en række forskellige mennesker (interne og eksterne for virksomheden), lære teamwork, har gode kommunikationsevner (mundtlige og skriftlige). Desuden sit hverv kræver, at de er dygtige folk fra deres miljø (økonomi, konkurrence, forbrugsvaner, tendenser, teknologiske innovationer, etc.) og kreative, så de kan udvikle passende strategier, innovative og i stand til at øge virksomhed med salg. [+]

målsætninger Med Master i Digital Marketing har til formål at indføre et element af innovation i små virksomheder, hvor aktiviteter i forbindelse med markedsføring normalt i en enkelt afdeling og dets direktør dirigerer alle aktiviteter den kommercielle funktion. I store virksomheder, tværtimod, er det normalt at have mere end én afdeling, eksisterende tekniske og mellemledere for hver af de produktsegmenter og / eller tjenester, eller endda for hver af de marketing forretningsområder. Produktet manager og / eller brand er eksempler på denne type af professionelle og resultat af specialisering af markedsføring. Disse fagfolk bør være folk med stærke analytiske evner, organisation og ledelse og bør være i stand til at udvikle og implementere globale strategier for markedsføring, digitale niveau. Det er mennesker, der har til at kontakte en række forskellige mennesker (interne og eksterne for virksomheden), lære teamwork, har gode kommunikationsevner (mundtlige og skriftlige). Desuden sit hverv kræver, at de er dygtige folk fra deres miljø (økonomi, konkurrence, forbrugsvaner, tendenser, teknologiske innovationer, etc.) og kreative, så de kan udvikle passende strategier, innovative og i stand til at øge virksomhed med salg. Karrieremuligheder Rådgivning i e-marketing, e-business og e-handel; Planlægning, ledelse og mægling resultater af Digital Marketing handlinger; Implementering af e-handelssystemer; kommunikation stykker oprettelse til trykning på papir og til offentliggørelse på internettet; Udvikling af Interaktive Indhold til CD-ROM / DVD og mobilt kommunikationsudstyr; Capture og redigering digital audio og video; Implementering og CRM-systemer management. [-]

Digital Strategisk Kommunikation

ISCSP - Instituto Superior de Ciências Sociais e Políticas
på universitet Deltid 12 - 30 måneder October 2018 Portugal Lisboa

Frekvensen Digital Strategisk kommunikation i Graduate har det overordnede mål at give de studerende teoretiske og praktiske færdigheder, der fremmer og hjælper integrationen af ​​digitale kommunikations- og informationssystemer medier i den strategiske ledelse af en organisation, mærke produkt, person eller service. [+]

Deltid Digital markedsføring Portugal. MODTAGERE Kommunikation fagfolk (konsulenter, publicister, konsulenter, public relations, marketingfolk); nyuddannede fra områderne kommunikation og lignende; personalechefer; professionel informationsteknologi; undervisere; og interesseret i digital kommunikation generelt. MÅL Hyppigheden af Digital Strategisk kommunikation Graduate Det har det overordnede mål at give de studerende teoretiske og praktiske færdigheder, der fremmer og hjælper integrationen af ​​digitale kommunikations- og informationssystemer medier i den strategiske ledelse af en organisation, mærke produkt, person eller service. Specifikt mål omfatter: DET. Anerkende gyldigheden af ​​digitale kommunikationsværktøjer i strategisk; B Planning organisatoriske kommunikationsprocesser i det digitale miljø; C Definer og genkende taktik, der øger effekten af ​​kommunikation beskeder i det digitale miljø; D Håndtering online tilstedeværelse gennem forandringsledelse handlinger, krisestyring og reputation management; E Overvågnings- og evalueringsresultater online tilstedeværelse og kommunikation investering (ROI); F Optimer og direkte kommunikation resultater, kanalisering dem med at overvinde mål: mening, indflydelse, ægthed og ansvarlighed. BETINGELSER Minimum kvalifikationer Graduation Andre mulige scenarier for at vurdere reguleringen af ​​kurset. Antal siddepladser Minimum 12, maksimum 30 studerende Credits 60 ECTS Kursus struktureret til kreditering af masteruddannelser KVALIFIKATIONER Andre situationer (se regulering af kurset). INVESTERING Gebyr Anvendelse: 100,00 € overordnet Gebyr: € 2,000.00 [-]