Søg her for Deltid Digital markedsføring i Lisboa

Find de bedste Deltid Digital markedsføring i Lisboa

Digital markedsføring

Master-niveau studier involverer specialiseret undersøgelse på et forskningsfelt eller et område, for professionel praksis. Optjening en kandidatgrad viser en højere grad af beherskelse af emnet. Optjening en kandidatgrad kan tage alt fra et år til tre eller fire år. Før du kan opgradere, du normalt skal skrive og forsvare en afhandling, en lang papir, der er kulminationen på din specialiseret forskning.

Stadig under den overordnede docket af en Master i Marketing, bringer Master i Digital Marketing kandidatuddannelse i den moderne touch til markedsføring. Sådan bruger moderne teknologi og muligheder for at udmærke sig i markedsføring er de overordnede mål for dette kursus.

Portugal, officielt Den Portugisiske Republik, er et land beliggende i det sydvestlige Europa på Den Iberiske Halvø. Portugal ligger 900 år gammel, og selvom den har et relativt lille område, det spillede en afgørende rolle i verdenshistorien. Universidade do Porto er mest populær af udlændinge, der består af 11% internationale studerende.

Lissabon er Portugals 's hovedstad og har en befolkning på mere end 500.000 personer inden for dens administration. Med Den Europæiske Union, kommer Lissabon 11 med hensyn til befolkning og blandt de ældste byer på jorden. Der er 3 førende universiteter i Lissabon, nemlig, Lissabon Universitet, tekniske universitet i Lissabon og New Lisbon University.

Deltid Digital markedsføring i Lisboa. Få alt information om Deltid Digital markedsføring og kontakte skolen i Lisboa direkte!

Læs mere

Digital Marketing Masters

Universidade Europeia
på universitet 4 semestre September 2018 Portugal Lisboa

Kandidatuddannelsen i Digital Marketing fremmer ekspertise i digital komponent i marketing og ledelse i alle dens aspekter og et strategisk perspektiv, med den mest up to date og på linje indhold med succes tendenser i dette område. [+]

Deltid Digital markedsføring Lisboa. Den Master i Digital Marketing fremmer ekspertise i digital komponent i marketing og ledelse i alle dens aspekter og et strategisk perspektiv, med den mest up to date og på linje indhold med succes tendenser i dette område. Dette kursus i Digital Marketing giver alle de værktøjer til professionel succes i markedsføring, reklame og medier, hvilket giver eleverne mulighed for at omdanne de udfordringer, denne sektor i vækstmuligheder og fremtid. De vigtigste fordele ved denne master: banebrydende akademisk program, og kun én i dette område af ekspertise, region Lissabon; Stærk virksomhed nedsænkning komponent; indhold på linje med den seneste markedsudvikling; Sammenkobling mellem de forskellige områder inden for markedsføring, som gælder digitalt, fra forskning til markedsføring handel markedsføring; forberedelse Studerende til at integrere digitale i strategien for en organisation; Certificeret i Google Adwords. [-]

Digital Strategisk Kommunikation

ISCSP - Instituto Superior de Ciências Sociais e Políticas
på universitet Deltid 12 - 30 måneder October 2018 Portugal Lisboa

Frekvensen Digital Strategisk kommunikation i Graduate har det overordnede mål at give de studerende teoretiske og praktiske færdigheder, der fremmer og hjælper integrationen af ​​digitale kommunikations- og informationssystemer medier i den strategiske ledelse af en organisation, mærke produkt, person eller service. [+]

MODTAGERE Kommunikation fagfolk (konsulenter, publicister, konsulenter, public relations, marketingfolk); nyuddannede fra områderne kommunikation og lignende; personalechefer; professionel informationsteknologi; undervisere; og interesseret i digital kommunikation generelt. MÅL Hyppigheden af Digital Strategisk kommunikation Graduate Det har det overordnede mål at give de studerende teoretiske og praktiske færdigheder, der fremmer og hjælper integrationen af ​​digitale kommunikations- og informationssystemer medier i den strategiske ledelse af en organisation, mærke produkt, person eller service. Specifikt mål omfatter: DET. Anerkende gyldigheden af ​​digitale kommunikationsværktøjer i strategisk; B Planning organisatoriske kommunikationsprocesser i det digitale miljø; C Definer og genkende taktik, der øger effekten af ​​kommunikation beskeder i det digitale miljø; D Håndtering online tilstedeværelse gennem forandringsledelse handlinger, krisestyring og reputation management; E Overvågnings- og evalueringsresultater online tilstedeværelse og kommunikation investering (ROI); F Optimer og direkte kommunikation resultater, kanalisering dem med at overvinde mål: mening, indflydelse, ægthed og ansvarlighed. BETINGELSER Minimum kvalifikationer Graduation Andre mulige scenarier for at vurdere reguleringen af ​​kurset. Antal siddepladser Minimum 12, maksimum 30 studerende Credits 60 ECTS Kursus struktureret til kreditering af masteruddannelser KVALIFIKATIONER Andre situationer (se regulering af kurset). INVESTERING Gebyr Anvendelse: 100,00 € overordnet Gebyr: € 2,000.00 [-]