Søg her for Fjernundervisning Master i Food and Beverage Business -programmer

Find din Fjernundervisning mastergrad i Food and Beverage Business her!

Master-niveau studier involverer specialiseret undersøgelse på et forskningsfelt eller et område, for professionel praksis. Optjening en kandidatgrad viser en højere grad af beherskelse af emnet. Optjening en kandidatgrad kan tage alt fra et år til tre eller fire år. Før du kan opgradere, du normalt skal skrive og forsvare en afhandling, en lang papir, der er kulminationen på din specialiseret forskning.

Selvom min deltage fjernundervisning klasser online, flere universiteter holder påbegyndelsen på flere steder. Du kan endda stoppe med at tage klasser for mange uger i løbet af året, uden at trække og uden at kaste dine studerende lån til tilbagebetaling. Det er et stærkt argument mange mennesker ser på, når indskrevet i fjernundervisning klasser.

Fjernundervisning kandidatgrad i Food and Beverage Business. Få alle information om Fjernundervisning mester i Food and Beverage Business og kontakte skolen direkte her!

Læs mere

Online Master i Fødevarer

Rome Business School
Online Deltid 1 år March 2019 Italien Rome Italy Online + 1 mere

Rome Business School 's Online Master i Fødevarer [+]

Startdato: hvert år i marts og oktober

Uddannelse af praktikophold, karriere, international netværk og mange andre fordele ved din faglige og personlige udvikling. Undervisningsformler til hver efterspørgsel.

Rome Business School 's Online Master i Fødevarer

Den italienske fødevare- og drikkevareindustri vokser på både hjemmemarkedet og det internationale marked. Italienske produkter er et ord for et kvalitetsniveau, der anerkendes og værdsættes over hele verden både hvad angår råvarer og geografisk herkomst.

Den rolle, som italiensk fremstillede produkter spiller, er også i stigende grad dominerende inden for hospitalsbranchen, hvilket er et vigtigt aspekt af den nye italienske identitet. Et stærkt bidrag til denne "bevægelse" var blevet givet af hotelkæderne, som med deres følsomhed og markedskendskab er begyndt at tilbyde italienske produkter og kokke i deres internationale restauranter, både husnavne og kommende dem - der injicerer deres personlige engagement, kultur og eksperimenter i deres tilbud. Dette har gjort det muligt for hotelrestauranter - som i lang tid blev anset for at levere et andet niveau af mad og drikkevareudbud - igen at tage centrum.... [-]