Master Forretningsstudier i Dominikanske Republik - Master Dominikanske Republik

Master Forretningsstudier i Dominikanske Republik - Master Dominikanske Republik

Forretningsstudier

Fordelene ved en Masters rækker ud at forbedre dit indtjeningspotentiale. De kan give dig med personlige og faglige kompetencer til at accelerere din udvikling. De er også en mulighed for at differentiere dig fra dine kammerater, vil mange af dem har lignende A-niveau og bachelor kvalifikationer.

Forretningsservice studier er en akademisk område af undersøgelsen, der giver viden og færdigheder er nødvendige for en karriere i erhvervslivet rige. Undersøgelser kan bestå af finansiering, regnskab, økonomi, organisatoriske undersøgelser, forretningsetik, og markedsføring.

Studere videregående uddannelser i Den Dominikanske Republik er en forholdsvis overkommelig mulighed i et af de lande trhee store universitites, nemlig, den Pontificia Universidad Católica Madre y Maestra, Universidad Autónoma de Santo Domingo og Universidad Central del Este.

Master grad programmer i Forretningsstudier i Dominikanske Republik. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Læs mere

Mester i den internationale handel

ADEN Business School
Online February 2019 Dominikanske Republik Santo Domingo

Master i International Business Management og udenrigshandel er designet til en færdig 100% online, bred flekstid, absolut geografisk uafhængighed. [+]

Master i MANAGEMENT BUSINESS INTERNATIONAL OG HANDEL UDVENDIG Det er designet til en

afsluttet 100% online bred flekstid absolut geografisk uafhængighed

Master i International Handel giver et strategisk syn på skiftende international business scenario.

MÅL Give virksomheder og menneskelig kapital, som opererer i internationale miljøer kvalificerede til at imødegå processen med at gøre strategiske beslutninger og løse problemer i forbindelse med forvaltningen af ​​den internationale handel. For at udbrede kendskabet til den nye vision, retningslinjer, fundamentals, perspektiver og faktorer, der direkte påvirker det globale scenarie af global forretning, præget af stigende kompleksitet og konstante ændringer undertvingelse. Udstyre deltagere med praktisk og teoretisk viden samt de redskaber og færdigheder, der er nødvendige for at fungere på de internationale markeder, så de nuværende situationer og træffe strategiske beslutninger i relation til den eksterne dimension af organisationen, dens internationale projektion og kommercialisering af produkter og / eller service. Analyser hvordan operationen er forbundet med international business fra et metodologisk perspektiv særdeles nyttigt og praktisk ledes. modtagere Instruktører, assistenter og administrative Institut for eksportvirksomheder. Konsulenter og konsulenter i erhvervslivet internationalisering. Mypes ledere og Micromypes. Udenrigshandelen fagfolk i alle områder. Grade Career College Studerende og Graduate Area, relateret til emnet undervist. Enhver interesseret i at erhverve den viden og de nødvendige færdigheder til at komme ind i komplekse og foranderlige verden af ​​den internationale handel og strategiske ledelsesopgaver i forbindelse med en sådan aktivitet. faglige indhold MODUL 1: Introduktion til International Handel: Grundlæggende begreber. Proces om Globalisering og international økonomi MODUL 2: Strategisk Politik og... [-]

Master i Marketing og salg

ADEN Business School
Online Fuldtid February 2019 Dominikanske Republik Santo Domingo

Master i Marketing og Salg er designet til en færdig 100% online, bred flekstid, absolut geografisk uafhængighed [+]

Master i MARKETING OG SALG Det er designet til en afsluttet 100% online bred flekstid absolut geografisk uafhængighed

Det har 9 specifikke moduler i disciplinerne marketing og salg, som vil tillade skabelsen af ​​mindeværdige oplevelser, der øger loyalitet dine kunder.

MÅL

Ved afslutningen af ​​den udfyldte Master Marketing og Salg, vil deltageren have opnået følgende transfer mål:

Ændre den måde, vi gør marketing selskaber Kendskab til processen med at skabe efterspørgsel Lær at anvende neuromarketing i beslutningsprocessen Bestem forskellige sociale adfærd, og hvordan samfund er dannet Anvend forskellige former for erfaringsbaseret markedsføring Udvikle en handlingsplan relationel Design og gennemføre en succesfuld Value Proposition Forståelse af kommercielle fænomen, fra forståelse og strategiudvikling ledelseserfaring Definer og udvikle værktøjer til virksomhedsledelse Gennemføre en forretningsplan med en stærk vægt på at sælge Vurdere rolle af de dele af planen, samt virkningen af ​​hver enkelt beslutning om gennemførelsen og idriftsættelse Review, evaluere og forbedre praksis salgsledelse i virksomheden Planlæg de nødvendige kommercielle strukturer til at opnå gennem salgsteams, solidt forhold med kunden Identificer nødvendige og effektive redskaber til salgsteams nå deres professionalisme i lyset af stadig mere krævende markeder For at fastslå virkningen af ​​forretningsmæssige beslutninger på resultater modtagere ... [-]