MASTERSTUDIES.DK

Deltid Master - Human Resources i Torreón

En master 's grad er en akademisk postgraduate grad. Man skal allerede have en bachelor-grad til at ansøge om en master 's program. De fleste mester 's Uddannelsen vil kræve, at studerende til at fuldføre en master ' s speciale eller forskning papir.

Generelt en menneskelige ressourcer grad refererer til arbejderne, der udgør en organisation, og derfor forbereder de studerende til forskellige typer af job. Mens du arbejder hen imod en grad af denne art, kan eleverne tage klasser, der dykke ned i emner som løn mellem kønnene, ansættelsesret, organisatorisk adfærd, ledelse og management.

 

Mexico er et af de mest populære turistområder lande på kloden. Landet har både tropiske og tempererede zoner giver eleverne den bedste tid her. Hvis du ønsker at studere for dit kursus i nationale selvstyrende universitet Mexico, vil det være en genial liv med meget underholdning i landet så godt.

Torreon, en af ​​de mest befolkede byer i Mexico, er også en pædagogisk hub. Byen er tjent med en lang række offentlige og private universiteter. Autonomous University i Laguna, Universidad Autónoma i det nordøstlige og iberoamerikanske University - Torreon Campus er de berømte universiteter i byen.

Deltid Master grad programmer i Human Resources i Mexico, Torreón. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

1 Resultater i Human Resources, Torreón Filter

Master of Business Administration med menneskelige ressourcer

Universidad Tecmilenio
på universitet Online Fuldtid Deltid 5 semestre Juli 2020 Mexico Mexico Online Chihuahua San Luis Potosi Culiacán Mazatlan Guadalajara Cancún Heroica Veracruz Puebla City Mérida Hermosillo Ciudad Obregón Santiago de Querétaro Durango Cuernavaca Mexico City Buenavista Monterrey Torreón Ciudad Juarez Villahermosa Nuevo Laredo + 23 mere

For at opgradere fra Master of Business Administration med Human Resources, du er i stand til at: Løs problemerne med human capital management, tilpasse beslutninger med målene for organisationer.