Master Journalistik og massekommunikation i Forenede Arabiske Emirater - Master Forenede Arabiske Emirater

Master Journalistik og massekommunikation i Forenede Arabiske Emirater - Master Forenede Arabiske Emirater

Journalistik og massekommunikation

En mestre er det første niveau af graduate kurser og kan opnås efter du modtager en bachelorgrad. Optjening en master kræver normalt to års fuldtidsstudium, hvilket svarer til 36 til 54 point semester.

 

Journalistik er en tilfredsstillende karriere, der kombinerer spændingen ved at dække nyhedshistorie med tilfredshed af en livsform offentlig forpligtelse. Uddannelser er sammensat til at give kandidater uddannet til at analysere og finde ud af de komplekse begivenheder i vor tid samt øge journalistiske normer i alle medier.

De Forenede Arabiske Emirater er en sammenslutning af syv emirater på den østlige side af den arabiske halvø, ved indgangen til Den Persiske Golf. En stor del af arbejdsstyrken i UAE er udenlandske udlændinge - deraf landets 's befolkning makeup være så varieret, med Emirati borgere bliver en minoritet i deres eget land.

Master grad programmer i Journalistik og massekommunikation i Forenede Arabiske Emirater. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Læs mere

Mester i marketing, ledelse, kommunikation og medier

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
på universitet Fuldtid 18 måneder September 2019 Forenede Arabiske Emirater Abu Dhabi

Den 18-måneders Master i Marketing, Ledelse, kommunikation og medier forbereder de studerende til karrieremuligheder i forskellige områder over hele verden. Klasserne kombinere teoretisk viden, erhvervslivet, faglige og operationelle metoder, således at udvide analytisk og konceptualisering kapacitet, der forbereder til arbejdet i et internationalt [+]

Oversigt

Den 18-måneders Master i Marketing, Ledelse, kommunikation og medier forbereder de studerende til karrieremuligheder i forskellige områder over hele verden.

I dagens markedsplads under udvikling, innovation kommunikationsstrategier er bydende nødvendigt at forbedre individuelle og nationale udvikling. Med hastige globalisering, den aktuelle økonomiske miljø står over for mange udfordringer, herunder ændrede forbrugsmønstre, øget konkurrence, talent fastholdelse, skiftende medieplatforme, omdanne tendenser i den digitale tidsalder og socio-kulturelle spørgsmål. Som et resultat, erhvervsvirksomheder og offentlige enheder kræver deres produkter og tjenester, der skal dybt knyttet til kommunikation og sociale forandringer.... [-]