Master Journalistik og massekommunikation i Malaysia - Master Malaysia

Master Journalistik og massekommunikation i Malaysia - Master Malaysia

Journalistik og massekommunikation

En mestre refererer til færdiggørelsen af ​​en kandidat uddannelse, der forbereder eleverne til at fremme deres viden om et bestemt emne eller fremme deres karriere. De fleste af mestre ydes af statslige eller offentlige universiteter.

Journalistik handler om at skrive og kommunikere historier og aktuelle begivenheder og analysere tidligere begivenheder for at hjælpe enkeltpersoner bedre at forstå fortiden, nutiden, og den potentielle fremtidige verden. Journalister arbejde for at samle de faktiske omstændigheder en hændelse og derefter videregive disse oplysninger til deres læsere, seere og abonnenter.

Malaysia er en forbundsstat konstitutionelt monarki i Sydøstasien. Den består af tretten stater og tre føderale territorier og har et samlet landmasse på 329.847 kvadratkilometer adskilt af Det Sydkinesiske Hav i to samme størrelse regioner Peninsular Malaysia og malaysiske Borneo.

Master grad programmer i Journalistik og massekommunikation i Malaysia. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Læs mere

Mester i corporate communication

Universiti Putra Malaysia
på universitet Fuldtid January 2019 Malaysia Shah Alam

Programmet sigter mod at udstyre kandidater med viden om teorier og applikationer af relevans for området for corporate communication. I dette program, er kandidater udsat for seneste udvikling i kommunikationsbranchen. Gennem en række foredrag og praktiske opgaver, sigter programmet mod at bidrage til en højere grad af professionalisme blandt fremtidige og nuværende udøvere af corporate communication og fagfolk i mediebranchen. Særligt fokus er givet til forskellige aspekter af corporate communication, som planlægning, forberedelse, organisering og udnytte virksomhedernes kommunikation i driften af ​​en organisation. [+]

Master i Corporate Communication

Programmet sigter mod at udstyre kandidater med viden om teorier og applikationer af relevans for området for corporate communication. I dette program, er kandidater udsat for seneste udvikling i kommunikationsbranchen. Gennem en række foredrag og praktiske opgaver, sigter programmet mod at bidrage til en højere grad af professionalisme blandt fremtidige og nuværende udøvere af corporate communication og fagfolk i mediebranchen. Særligt fokus er givet til forskellige aspekter af corporate communication, som planlægning, forberedelse, organisering og udnytte virksomhedernes kommunikation i driften af ​​en organisation.

Adgangskrav Ansøgere skal have en bachelorgrad i kommunikation eller beslægtede disciplin, med et minimum CGPA på 2,5 fra et anerkendt universitet, Ansøgere med en CGPA på mindst 2,5 skal have mindst et års erhvervserfaring efter endt uddannelse (bachelorgrad) i enhver beslægtet område, Ansøgere med en CGPA på mindre end 2,5, men med 3 år eller mere erhvervserfaring efter endt uddannelse (bachelorgrad) kan overvejes. Yderligere krav Arbejde erfaring skal være efter endt uddannelse (bachelor niveau). Arbejde erfaring inden gradueringen vil ikke blive behandlet. omfatte venligst bevis for beskæftigelse med din ansøgning. For eksempel, verificering brev fra din arbejdsgiver eller ansættelsesbrev eller seneste lønseddel eller andre relevante dokumenter. Program Krav ... [-]

Kommunikationschef

Taylor’s University
på universitet Fuldtid 1 - 5 år June 2019 Malaysia Subang Jaya

Masteruddannelsen i kommunikation på Taylor's University fokuserer på den viden og færdigheder, der kræves for at udmærke sig inden for kommunikation og medier i dagens samfund. Den indeholder praktisk input fra branchefolk samt en grundig analyse af casestudier og centrale spørgsmål. [+]

Skær din konkurrencedygtige kant i kommunikationMasteruddannelsen i kommunikation på Taylor's University fokuserer på den viden og færdigheder, der kræves for at udmærke sig inden for kommunikation og medier i dagens samfund. Den indeholder praktisk input fra branchefolk samt en grundig analyse af casestudier og centrale spørgsmål. Vores postgraduate studerende vil undersøge, hvordan kommunikation og mediemiljø påvirker vores økonomiske vækst, politiske scene, lov og politikudvikling samt kulturelle og sociale systemer.To undersøgelsesmulighederMaster of Communication Programmet tager to former:Coursework mode henvender sig til dem, der foretrækker kurser over dybdegående undersøgelse.Mixed mode er ideel til studerende, der har grundforskning viden, nyder at udføre grundig forskning og stræber efter at være i den akademiske verden og / eller forfølge avancerede doktorgrader i fremtiden.Hvem skal anvende?Dette program er ideelt for nuværende eller håbende fagfolk inden for kommunikation og medier, nyuddannede med kommunikationsgrader, interesserede i at forfølge en ny karrierevej og de interesserede i at uddybe deres viden.TidsplanHvert modul vil blive undervist i løbet af en blok på 12 ugerEn tidsplan for indikatoren vises som nedenforKarriereMed en Masters i Kommunikation kan du forfølge følgende karriere:KundechefBrand ManagerCorporate Communication ManagerKreativ direktørMarketing Communication DirectorMediespecialistPublic Relations KonsulentSalgs- og salgschefSenior Media PlannerStrategisk Corporate Communication DirectorAndre job, der kræver kommunikation og mediekompetencer [-]

Føreren af ​​kommunikation og medievidenskab

Monash University Malaysia
på universitet Fuldtid Deltid 18 - 24 måneder February 2019 Malaysia Shah Alam + 1 mere

Master of Kommunikation og Medievidenskab svarer til ændring uden fortilfælde i kommunikation og medieindhold, formularer, teknologi og politik. [+]

Den Master of Kommunikation og Medievidenskab svarer til den ændring uden fortilfælde i kommunikation og medieindhold, formularer, teknologi og politik.

Dette program udmærker sig med vidtrækkende konsekvenser for erhvervslivet, politik, offentlig forvaltning og hverdagsliv. Det henvender sig specifikt til de stigende udfordringer, som digitale medier, globalisering og tværkulturel udveksling. Ved undersøgelsen af ​​tidligere, nuværende og fremtidige tendenser, søger dette program til at fremme forståelsen af ​​kommunikation og medier systemer både lokalt og globalt. Moderne politiske debatter, som form markeder vil afgøre og engagere svar til at løse de skiftende processer mægling og forbrug.... [-]