Master Journalistik og massekommunikation i Polen - Master Polen

Master Journalistik og massekommunikation i Polen - Master Polen

Journalistik og massekommunikation

En mestre er det første niveau af graduate kurser og kan opnås efter du modtager en bachelorgrad. Optjening en master kræver normalt to års fuldtidsstudium, hvilket svarer til 36 til 54 point semester.

 

Journalistik er et felt, der fokuserer på at bringe oplysninger om lokale, nationale og internationale begivenheder til opmærksomhed i den brede offentlighed. Journalister hjælper informere folk gennem interviews, observation, eller ved at læse og opsummere tidligere artikler og relevante dokumenter.

Ligesom mange andre EU-lande tilbyder Polen billigt eller endda gratis undervisning til EU-studerende. Kommende studerende skal henvende sig direkte til deres valgte polsk institution. Universitetet i Warszawa, for eksempel, gebyrer mellem £ 1300 og £ 2.500 pr år for sin engelsksprogede kurser.

Master grad programmer i Journalistik og massekommunikation i Polen. Information om master grad. Kontakt skolen direkte her!

Læs mere

Mester i kommunikation management - image kommunikation (reklame, public relations, branding)

University of Wroclaw
på universitet Fuldtid Deltid 2 år October 2019 Polen Wrocław + 1 mere

Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, offentlig ... [+]

Kommunikation Management studier tilbyder en samlet tilgang til ekstern og intern kommunikation mærker, organisationer og deres image, ved hjælp af de eksisterende kommunikationssystemer. Kandidater af programmet vil have erhvervet teoretisk viden og praktiske kompetencer inden for specifikke aspekter af kommunikation over organisationer og deres eksterne og interne billede (reklame, public relations, branding). De skal også have erhvervet detaljeret viden om den vifte af arbejde og kompetencer forskellige enheder af organisationer og virksomheder fra den kreative industri. Den uddannelsesmæssige mål med programmet er at bygge kompetencer forbundet med at designe (også grafisk), opfattes som et vigtigt element i organisatorisk og image.... [-]


Mester i journalistik og social kommunikation

University of Wroclaw
på universitet Fuldtid 2 år October 2019 Polen Wrocław

Studieordningen vi tilbyder er designet til at hjælpe eleverne med at udvikle kompetencer, der er nødvendige i begge disse erhverv. Det består af klasser (primært workshops), der vil give kandidater til at opnå kompetencer og færdigheder inden for bredt defineret professionel offentlig kommunikation, som vil gøre det muligt for dem at starte en karriere som ... [+]

Studieordningen vi tilbyder er designet til at hjælpe eleverne med at udvikle kompetencer, der er nødvendige i begge disse erhverv. Det består af klasser (primært workshops), der vil give kandidater til at opnå kompetencer og færdigheder inden for bredt defineret professionel offentlig kommunikation, som vil gøre det muligt for dem at starte en karriere som:

journalister i alle slags og alle kategorier af medier (trykte medier, radio, tv, internet, lokale og sublocal medier, landsdækkende og globale medier, generelle såvel som handel og ekspert medier); specialister inden for bredt defineret billedkommunikation: Public Relations, branding, reklame kommunikation, Corporate Identity, etc .; redaktører / redaktionelle assistenter (gatekeepers) i de ovennævnte typer af medier; journalister med speciale i en given kategori af emne-specifikke journalistik (undersøgende, sport, økonomisk osv); radio- og tv-oplægsholdere og producenter (arbejde med et kamera og mikrofon); talsmænd og vejledere / trænere inden for kommunikation; trænere og rådgivere inden for interkulturel kommunikation (i organisationer, offentlige institutioner, ngo'er, osv); rådgivere på området for at skabe offentlige folks billede; medarbejdere i reklame- og PR-bureauer. ... [-]